Gå til innhold

Lisemor`s håp.


Lisemor

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Så flott at dere endelig er på plass i køen!!! :danse: En stor lettelse kan jeg tenke meg!!

Håper du får ei fin helg Lisemor!!

Stor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsen Lisemor! :klem:

Er etter i dag innmeldt i ventelisteklubben sammen med deg! :Hehe:

:hoppe::grinele::hoppe::grinele:

God helg! :vinke::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 32

prøvd 14 måneder og så

TESTET JEG POSITIVT PÅ KVINNEDAGEN.

TESTEN VISER EN STERK LODDRETT STREK OG EN SVAK VANNRETT, MEN DET DANNER ETT BLÅTT KRYSS PÅ CLEARBLUEN

JEG ER GRAVID

:babyjente::babygutt::babyjente::babygutt::babyjente::babygutt::babyjente::babygutt:

Hadde en test på lørdag og men den slo ikke ut.

Søndag begynte puppene å bli ømme og vonne og det er de enda.

Har sittet i over 1 time og sett på testen. Streken er svak, men den er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Linsi.

Har ringt Haugesund og avbestilt hele greia. Har okså kjøpt en test til av et annet merke, så både clearblu og qick respons slo ut, så nå er ingen tvil.

JEG ER VIRKELIG GRAVID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom helt tilfeldig innom dagboken din i dag - akkurat i dag!

GRATULERER SÅ MYE! Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÆH GRATULERER!!!!!!! :blomst:

I perioden da du trodde det umulige, var det jammen mulig!! Hjalp det med å få tankene over i prøverørstanker?? Hmm :wink:

Jeg ønsker deg lykke til :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babysmokk: YOOOOHHHHOOOOOOOO!!! :babysmokk:

Tenk at det skulle klaffe for både deg og *tine* nesten på samme tid, etter å ha prøvet lenge.... DET ER HÅP!!!! Jeg håper virkelig andre prøvere som sliter, ser dette, og blir motivert!! :hoppe:

Det var litt humor da, at det skulle klaffe akkurat nå som dere hadde fått plass og greier..... Og med akkurat den samme innstillingen som jeg hadde når det klaffet for oss; nemlig at det helt sikkert (nesten) ikke hadde klaffet denne PP, på grunn av timing osv... + mensturasjonstegn jo nærmere IKM vi kom.... Man kan ikke lett lese sin egen kropps singnaler, det er HELT sikkert!! :enig_animasjon:

Jeg ønsker deg masse lykke til, og gleder meg til å følge deg i svangerskapet. Måtte du få et lett og ukomplisert svangerskap. :blomst_opp:

:klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:hoppe: Gratulerer så mye Lisemor!!! :hoppe:

Fantastiske nyheter på kvinnedagen!!! :)

Skal bli spennende å følge med deg videre!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ får tårer i øynene av å lese alle hilsenene som er blitt lagt igjenn i dagboka mi. Tusen takk Mrs.Potter,Bizzy,Madden,Stas,Shy,Apriljente,Coda og Linsi.

Ja den prøvemåneden som jeg trodde hadde gått til helvete, da ble det full klaff.

Jeg har ikke skrevet at eggløsningsslimet kom 2 dager før det pleier (har vert regelmessig i 6 måneder)og har kansje forskjøvet eggløsningen nokk til......

Jeg er iallefall gravid.

Eneste symtomene jeg har er forsatt vonde pupper.

ÅÅÅÅÅÅ vi er så lykkelige nå og jeg gleder meg til vi skal fortelle venner og familie. Må vente noen måneder da (hvis vi klarer).

Nei, jobben kaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Gratulerer med to blå, Lisemor!! :grinele:

:babysmokk:

Fantastiske nyheter!

Ønsker deg god helg på forhånd (og det tenker jeg det blir i Lisemorheimen! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, takk,Cielo og Hulderjenta.

Er nå 5+4. (tror jeg da)

Går bare runt og gliser og er så lykkelig om dagen. Tenkte jeg skulle bestille legetime siden de somregel har 4 ukers venting for å få time.

Puppene er ikke så vonde og ømme lenger, og det er godt for det var til tider veldigt ubehageligt og vont.

Har smått begynt å bli kvalm-hele dagen. Håper det forsvinner like fort som det kom.

Men jeg skal gjerne spy jeg i 9 måneder sålenge jeg får et velskapt lite barn.

Å som jeg gleder meg til å gå gravid og å få et lite etterlenktet nurk.

Håper bare alt går bra.................

Nei, jobben kaller. Håper bare jeg ikke begynner å spy på jobb :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5

Egentligt 3+5 da. Skjønner ikke helt hvorfor man regner graviditeten fra 2 uker før man blir gravid..... Så egget blir befruktet 2 uker på veg :hoho:

Vell, skal ikke gruble på det.

Er småkvalm, men har lenktet lenge etter å bli det, så det er bare herligt :wink:

Synes dagene går så seint. Skulle ønske jeg ble fort 3 måneder på veg og så kunne det gå litt sent fra der. Jeg merker lite at jeg er gravid, og stakkars mannen merker jo ingenting. Er vell bedre for han etter ultralyd? Får iallefall sett at det er noen inni der.

I dag jobber jeg kveld, så jeg får gjort litt her hjemme .(håper jeg da.Hender ofte jeg bare skryter over mange planer og så skjer det lite og ingenting)Må rydde litt og få vasket klær.

Er så trett om dagene at jeg sovner på sofaen.

I dag smakte det ikke med kaffe heller.

Nei........... tar meg i nakken og går og henger opp klesvasken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer Lisemor :hoppe:

Håper at kvalmen din gir seg etterhvert, men enig med deg, hadde vel gjerne gått ni mnd med kvalme for at barnet skulle vært velskapt.

Blir spennende å følge deg fremover.

Håper du får en kjempefin helg, kos deg.

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Lisemor ! :danse::blomst:

Dette var gode nyheter. Håper du slipper den helt store kvalmen forresten.

Du må slappe av og kose deg ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...