Milio Skrevet 5. juni 2019 #1141 Del Skrevet 5. juni 2019 @Gia_ @lulus Her går det unna! Jeg fikk tydeligvis en som hadde dårlig tid, for han krabbet ved 6 mnd, satt ved 7 mnd, reiste seg ved 8 og gikk ved 9 😅 Han er en turbo! Pappaen er hjemme i perm og jeg er tilbake på jobb, men jeg savner så fælt å være i perm! Han har fått 7 tenner, sier mamma, babler mye og peker på ting. Er så nydelig å se! Ammingen er over, men det hender han kommer bort for å finne puppen og få trøst. Flyttet han på eget rom ved 10 mnd, og da begynte han å sove natta gjennom barnehagestart i august.. jeg gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 5. juni 2019 #1142 Del Skrevet 5. juni 2019 Hei dere! Så gøy med litt liv i denne gruppa! Jenta mi var just 9 mnd, ho er vel gjerne minst her inne? Begynte å krype for halvannen uke siden, så relativt bedagelig vesen kan klappe, vise hvor stor ho er og vinke. Pupp er fremdeles best men syns appetitten begynner å komme seg soving er hun dårlig på,så vi har kasta ut pappaen og han ligger sammen med mellomste. Det hjelper litt for min søvn begynner å jobbe i midten av juli, har litt ulønnet nå. Skal ha henne hjemme et år til, så blir en kombinasjon med pappaperm, litt redusert jobb, besteforeldre og kontantstøtte gjorde det slik med nr 2 og:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 14. juni 2019 #1143 Del Skrevet 14. juni 2019 @Gia_ @blomst12 Åååh så tidlig ute da @Milio!! Jeg er også tilbake i jobb, og barnehagestart til høsten. Jeg ser egentlig litt frem til det da det begynner å bli vanskelig å underholde henne 😅 vi koser oss og er veldig glad for å ha en jente med mye humor 😊 hun er kjempeglad i å sove, det er vi glade for! Går også fint å bryte litt med rutiner i blant, så vi har lite å klage på 😊😊 Vi er i tenkeboksen på om vi skal kjøre på med prøving med en gang, eller vente et år eller kanskje to😊 syntes det var supert med sommerbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå