Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2018


Cetus

Anbefalte innlegg

@Gia_ @lulus

Her går det unna! Jeg fikk tydeligvis en som hadde dårlig tid, for han krabbet ved 6 mnd, satt ved 7 mnd, reiste seg ved 8 og gikk ved 9 😅 Han er en turbo! Pappaen er hjemme i perm og jeg er tilbake på jobb, men jeg savner så fælt å være i perm! Han har fått 7 tenner, sier mamma, babler mye og peker på ting. Er så nydelig å se! Ammingen er over, men det hender han kommer bort for å finne puppen og få trøst. Flyttet han på eget rom ved 10 mnd, og da begynte han å sove natta gjennom :) barnehagestart i august.. jeg gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! Så gøy med litt liv i denne gruppa! Jenta mi var just 9 mnd, ho er vel gjerne minst her inne? Begynte å krype for halvannen uke siden, så relativt bedagelig vesen :) kan klappe, vise hvor stor ho er og vinke. Pupp er fremdeles best men syns appetitten begynner å komme seg :) soving er hun dårlig på,så vi har kasta ut pappaen og han ligger sammen med mellomste.  Det hjelper litt for min søvn :) begynner å jobbe i midten av juli, har litt ulønnet nå. Skal ha henne hjemme et år til, så blir en kombinasjon med pappaperm, litt redusert jobb, besteforeldre og kontantstøtte :) gjorde det slik med nr 2 og:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

@Gia_ @blomst12 Åååh så tidlig ute da @Milio!! Jeg er også tilbake i jobb, og barnehagestart til høsten. Jeg ser egentlig litt frem til det da det begynner å bli vanskelig å underholde henne 😅 vi koser oss og er veldig glad for å ha en jente med mye humor 😊 hun er kjempeglad i å sove, det er vi glade for! Går også fint å bryte litt med rutiner i blant, så vi har lite å klage på 😊😊

Vi er i tenkeboksen på om vi skal kjøre på med prøving med en gang, eller vente et år eller kanskje to😊 syntes det var supert med sommerbaby! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...