Gå til innhold

Broren min fikk ikke ta med seg hunden sin inn på Post-i-butikk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om dette? Hunden var ikke inne på butikken, bare ved Post-i-butikk. Men den som jobbet der sa at han måtte gå ut med hunden. Er det greit å nekte dette? 

Anonymkode: adf8b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om dette? Hunden var ikke inne på butikken, bare ved Post-i-butikk. Men den som jobbet der sa at han måtte gå ut med hunden. Er det greit å nekte dette? 

Anonymkode: adf8b...d8b

Var det en førerhund?

Anonymkode: 755c8...2ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yeans skrev:

Dyr er ikke tillatt på kjøpesentre. Det vet da alle?

Er ikke et kjøpesenter.

Anonymkode: adf8b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det en førerhund?

Anonymkode: 755c8...2ab

Nei.

Anonymkode: adf8b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er ikke et kjøpesenter.

Anonymkode: adf8b...d8b

Samma det. Dyr er ikke tillatt å bringe med seg inn. Jeg ser stadig folk forsøke seg og drar med inn veskehunder osv. Dyr skal parkeres på henviste steder, hvis ikke det går, la dyret være hjemme og slippe å bli drassa med på slike ærend man vet man må inn i bygg med dyreforbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Post i butikk er I (!!) en butikk så nei det er ikke rart. Hvorfor er sånne ting så vanskelig for folk å forstå? Må man absolutt innom noe sted så får man la hunden være hjemme eller ha med noen som kan passe den ute 

Anonymkode: 974a1...4c8

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om dette? Hunden var ikke inne på butikken, bare ved Post-i-butikk. Men den som jobbet der sa at han måtte gå ut med hunden. Er det greit å nekte dette? 

Anonymkode: adf8b...d8b

Det er loven og butikken har håndhevet loven akkurat slik de skal. Det handler om folks mattrygghet og at butikkene ikke skal måtte stenge fordi de ikke følger loven. 

Anonymkode: 8cc1a...925

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om dette? Hunden var ikke inne på butikken, bare ved Post-i-butikk. Men den som jobbet der sa at han måtte gå ut med hunden. Er det greit å nekte dette? 

Anonymkode: adf8b...d8b

De som eier byggningen/butikken kan vell ha de reglene de vil ha? 

Anonymkode: 68f15...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dyr skal inn i butikker, og siden hunden ikke er en førerhund, er det ingen unntak. Snakk om å være navlebeskuende. Har hund selv, men ville aldri tatt henne med inn i en butikk. Det har med både hygiene og hensyn til alle kunder å gjøre. Man må være bra tett for å ikke skjønne det.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr er ikke tillatt på kjøpesenter eller i butikk. Man bør heller ha hunden hjemme, eller gå to slik at én kan passe hunden ute. Pr i dag er det heller egentlig ikke lov å binde hunden utenfor selv om mange gjør det. De kan bli tatt osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden måtte jo komme nå...

Anonymkode: 7883d...b70

Hvis du tenker på en annen tråd så kan du gå inn der og lese. Jepp, Sherlock, jeg er samme trådstarter og begge problemstillinger er reelle. 

Anonymkode: adf8b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kunde tog hund med seg inn på butikken vårs, en av de ansatte er såpass allergisk at vedkommende faktisk fikk reaksjon. Så nei... Hunder skal ikke inn på butikken/post i butikk /kafé!

Førerhund det blir noe helt annet det. 

Anonymkode: 33bb0...26f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke er blind og har en førerhund så holder man dyr utenfor kjøpesenter/butikk/postkontor osv. Det sier seg jo selv. 

Anonymkode: 7f156...85d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I Oslo er dette null stress, jeg har hatt med hunden min på postkontoret mange ganger.

Anonymkode: 2f2c1...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo er dette null stress, jeg har hatt med hunden min på postkontoret mange ganger.

Anonymkode: 2f2c1...232

Det er i Oslo det er snakk om. 

Anonymkode: adf8b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, yeans skrev:

Samma det. Dyr er ikke tillatt å bringe med seg inn. Jeg ser stadig folk forsøke seg og drar med inn veskehunder osv. Dyr skal parkeres på henviste steder, hvis ikke det går, la dyret være hjemme og slippe å bli drassa med på slike ærend man vet man må inn i bygg med dyreforbud.

Jeg har en såkalt "veskehund" selv. Parkerer den aldri utforbi en butikk, fordi den er lett å stjele med seg.  Har folk problem at en liten hund blir  med inn i butikken, får de bare  leve med det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er i Oslo det er snakk om. 

Anonymkode: adf8b...d8b

Hm ok, har selv aldri opplevd noe problem med det. Dette er da på Grunerløkka Postkontor og Majorstuen. Sett flere ha med hund her.

Anonymkode: 2f2c1...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...