Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Dag 3:

1. Et par gamle treningssko

2. En pensel til å pensle mat osv med. Trenger jo bare 1! 

3. En bukse som jeg virkelig liker men som har mistet fasongen helt etter mye bruk og som strengt talt er en gravidbukse. :fnise:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 1: ( i går) En fin arvet parkdress som var løsnet i sømmene (måtte repareres, ikke sikkert det er mulig), og har hengt ubrukt i skapet i to år, fordi barna har andre de bruker. Kastet.

Dag 2: (i dag) En pen barnekåpe og en splitter ny svensk barnebok m/leke, gitt til svensk kollega med yngre barn.

Dette går bra! Blir nok verre etter hvert :)

Anonymkode: 1deb3...297

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: En ubrukelig tutkopp jeg ikke skjønner hvorfor jeg har spart på.

2: En flakse med er hårprodukt jeg nesten ikke har brukt og som jeg heller ikke kommer til å bruke mer av. En strømpebukse. 

Først tenkte jeg at dette kom til å bli vanskelig, nå føler jeg at jeg kunne ha gjort denne øvelsen flere måneder på rad. 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg har ryddet og kvittet meg med så utrolig mye i det siste og tenker hele tiden at nå må det jo være tomt. Men neida... Det verste er at jeg shopper lite. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med, har 2 barn så her er det mye å bli kvitt. Starter nok med klær, det som må kastes er jo greit å få ut hver dag, men det som skal bli gitt bort, får samle seg opp litt, før jeg tar det ut av hus.

Jeg starter i dag. Og da går en ødelagt vinterjakke fra i fjor i søpla.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chandra skrev:

Samme her. Jeg har ryddet og kvittet meg med så utrolig mye i det siste og tenker hele tiden at nå må det jo være tomt. Men neida... Det verste er at jeg shopper lite. :fnise: 

Helt utrolig hva man akkumulerer og sparer på egentlig, tror denne øvelsen må gjøres to ganger i året eller noe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her vil jeg bli med! Første dag i dag.

Dag 1: ryddet klesskap, kastet en pose med hullete sokker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg og bli med på., har nesten 6 år med barneklær som jeg bare har stuet bort og ikke sett gjennom.:overrasket: Og så glad som jeg er i shopping så er det haugevis med klær...:P Har en del egne klær og som må vekk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frida skrev:

Oi, her vil jeg bli med! Første dag i dag.

Dag 1: ryddet klesskap, kastet en pose med hullete sokker. 

Du treng ikkje kaste det i søpla. Fretex tek imot all tekstil, uansett tilstand 👏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Dette vil jeg være med på! Trenger å få ryddet i skuffer og skap :) 

Dag 1: en slitt drikkeflaske med bitemerker på tuten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken Mitzi skrev:

Du treng ikkje kaste det i søpla. Fretex tek imot all tekstil, uansett tilstand 👏

Tusen takk, det er greit å vite! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen

Kult, selv gjør jeg challangen 333 hele året (ha kun 30 plagg i skapet i 3 måneder)

Dette er jeg med på!

Dag en: Kastet en pose med ødelagte klær 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2: en utslitt vinterjakke kastet, og en pen men altfor liten regnkåpe solgt.

Dag 3: tre par barnesko som nesten ikke ble brukt før de ble for små gitt bort til naboen.

Dag 4: ..........?...........vet ikke helt enda

I dag er jeg syk, så skal bruke dagen i sofaen til å planlegge de neste dagene. Jeg tenkte å prøve å finne litt inspirasjon på Instagram. Og lese i denne tråden, mye gode ideer her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4

3 par sokker jeg aldri bruker og et utslitt hundedekken

---

Aner ikke hva jeg skal finne frem til i morgen så det må tenkes litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 2: Husket ikke å skrive her i går, men det gikk en gammel brunkrem og en ubrukt shaping gel i søpla 

Dag 3: kastet tre pakket med gammelt kakestrø

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Jeg har blitt veldig mye flinkere med åra med og slutte å kjøpe ting. I 2017 har jeg omtrent ikke shoppa, og det føles så bra! Jeg har spart veldig mye penger på det og, penger som jeg kan bruke på opplevelser. Men til tross for det, så har jeg fortsatt masse ting hjemme som jeg ikke bruker.

Bare husk at når dere kaster klær så gi det til fretex/ uff. De vil ha alt så lenge det er rent og tørt :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...