Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Dag 13:

3 rammer (har opprydding og har innsett at alle rammene jeg hadde planer for ikke blir noe av)

6 dessertskåler (arv som aldri blir brukt)

4 pyntekrukker (trodde jeg hadde kvittet meg med alle overflødige, men jammen stod det igjen noen i garasjen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på dag40 (jeg har strukket de 30 til 40) i Runde2 men vurderer Runde 3 og da for det meste i kjelleren. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag40 Runde2 

4 deler av sengetøy hvor enten putetrekk eller dynetrekk mangler. Går til Fretex. 

I kjelleren samlet jeg sammen 25 deler av "div såpebobler" som ungen har vokst fra. Gikk i søpla.

Har omorganisert kjøkkenskap og plukket ut 7 tørrvarer som aldri blir brukt og alltid havner bakerst igjen. Gått ut på dato med over et år hadde de og. Gikk i søpla.

1 dårlig håndkrem gikk i søpla.

2 trestylter (for småbarn) som har ligget i kjelleren i noen år ligger nå i peisen. 

1 veske til bruktbutikken. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror jeg er klar for å starte på Runde 3.

Vet ikke om det er en bra ting eller bare pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, MarianneE skrev:

Tror jeg er klar for å starte på Runde 3.

Vet ikke om det er en bra ting eller bare pinlig.

Jeg synes det er bra! At ting hoper seg opp er vel ikke så uvanlig?  Du er veldig flink og til inspirasjon for andre også. 

Går sakte fremover her i huset! Men fremover uansett. 

Dag 14:

4 puter til gjenbruk

7 nøster garn til gjenbruk

2 bøker

1 par sko

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting hoper seg gjerne opp i løpet av et liv ja :) jeg er bare glad jeg startet før jeg var 30, hadde allerede nok ting da. Det er nok mange som starter i litt eldre alder enn meg, og dermed gjerne har mer å ta av :)

Når det er sagt, over 6 kg garn gis vekk til venner og familie. Det som blir igjen skal jeg se om en SFO vil ha. Nå har jeg kun igjen ca 2 kg, som er litt, men det er garn jeg gleder meg til å bruke. Har lært en god lekse i å aldri mer kjøpe "fordi jeg liker fargen/det er tilbud" etc. Ender med at jeg 5-10 år senere ikke liker fargen eller vil lage noe annet.

Tenker at å ha under en kilo "på lager" (altså ikke aktivt på pinnene) er der jeg kommer til å legge meg når jeg har strikket opp litt mer :) Men de siste 2-3 årene har jeg kun kjøpt inn til konkrete prosjekter jeg starter med med en gang, og det skal jeg fortsette med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frida skrev:

Jeg synes det er bra! At ting hoper seg opp er vel ikke så uvanlig?  Du er veldig flink og til inspirasjon for andre også. 

 

:sjenert: Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Navani skrev (På 4.3.2020 den 17.07):

Ting hoper seg gjerne opp i løpet av et liv ja :) jeg er bare glad jeg startet før jeg var 30, hadde allerede nok ting da. Det er nok mange som starter i litt eldre alder enn meg, og dermed gjerne har mer å ta av :)

Når det er sagt, over 6 kg garn gis vekk til venner og familie. Det som blir igjen skal jeg se om en SFO vil ha. Nå har jeg kun igjen ca 2 kg, som er litt, men det er garn jeg gleder meg til å bruke. Har lært en god lekse i å aldri mer kjøpe "fordi jeg liker fargen/det er tilbud" etc. Ender med at jeg 5-10 år senere ikke liker fargen eller vil lage noe annet.

Tenker at å ha under en kilo "på lager" (altså ikke aktivt på pinnene) er der jeg kommer til å legge meg når jeg har strikket opp litt mer :) Men de siste 2-3 årene har jeg kun kjøpt inn til konkrete prosjekter jeg starter med med en gang, og det skal jeg fortsette med.

 

Det var en god idé å spørre SFO om de vil ha 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt bort leker på Finn som mitt barn har vokst fra, et par sko, sokker og russedress til uff container :) 

Anonymkode: 641a7...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...