Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Skjæra på tunet
21 timer siden, Forundret.. skrev:

Og så fikk jeg ut av hus en papptallerken med nybakt hjemmebakst til naboen, det må jeg jo få lov til å regne med eller? :lillesky:

Haha! Ja, det synes jeg så absolutt du skal telle med! Så hyggelig gjort av deg! :)

Dag 8: :bond: 

8 Plagg i UFF-posen (som begynner å bli full og må byttes ut med en ny pose). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 8 og jeg er syyyk. Så tror jeg rett og slett må sykemelde meg fra utfordringen i dag og ta dag 8 i morgen isteden. :natti:

Like greit for nå er jeg veldig usikker på hvor jeg skal grave. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Merker at kona er litt "sur" med at jeg drar fram ting. Merker hun er skeptisk... noen andre som har en bedre halvdel som ikke akkurat er positiv hehe :) 

Dag 6: Kastedag.....

Gamle kleshengere fra boden 4, stykk

Plastfolie til vindu

Sånt cover med glidelås som man kan ha mange cder i

Dag 7: Kastedag....

Bok/hefte som ikke har verdi for andre

cd eller cd cover 4 stk

Vedtekter hefte

T skjorte med flere hull i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, Chandra skrev:

Dag 8 og jeg er syyyk. Så tror jeg rett og slett må sykemelde meg fra utfordringen i dag og ta dag 8 i morgen isteden. :natti:

Like greit for nå er jeg veldig usikker på hvor jeg skal grave. 

Jeg hoppet over dag 6 i går.... tok 6 og 7 i dag. Jeg tenker at man finner løsninger selv, målet er jo at man får det ryddig. Vi skal ikke være så pirkete :) God bedring - er syk jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til fretex : To hullete stilongser, en hullete body, et par gensere, bukse og skjerf + noe for å fylle opp posen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 4: et gammelt glass med fetaost, to beholdere med utgått krydder og en boks kokosmelk utgått på dato...

Dag 5: 4 døde plantet og en matboks med ødelagt lås.

Dag 6: to plastikkbokser (gitt bort), et krus med skår i, en stressball som katten har kloret i stykker og to desilitermål som ikke lenger har oppmerking.

Dag 7: to gamle negllakker, ga bort to ringer og et sett øredobber jeg aldri bruker og så gikk to vareprøver på kremer i søpla. 

Dag 8: kastet shampo og balsam i reisestørrelse, gammel tørrshampo, inntørket aloe vera gel, en boks med utgått babygrøt, et glass med utgått fruktpuré, en oose med harksnede mandler og en pose med inntørkede godbiter til katten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet ut av telling, men :

Gitt bort en kaffemaskin med tilhørende kopper til en venninne som ble kjempeglad! 

Pakket ned en haug med andre kaffekopper som skal til bruktbutikken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5:
To gamle, ødelagte ladeledninger til telefonen (Lagt i en eske der vi samler opp småelektronikk for tiden, leveres til gjenvinning!)
Tre penner som var tomme for blekk

Dag 6:
Uante mengder tomme haldropsbrett/esker og tomme papirlommetørkle-pakker :forkjola:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Coolaid skrev:

Jeg hoppet over dag 6 i går.... tok 6 og 7 i dag. Jeg tenker at man finner løsninger selv, målet er jo at man får det ryddig. Vi skal ikke være så pirkete :) God bedring - er syk jeg også. 

Takk! God bedring til deg også. :) 

Fikk tatt dag 8 i dag:

7 slike steinisbiter. Fått en eller annen gang og blir alsri brukt. 

1 bikiniunderdel til tekstilgjenvinning

Mannen min er ikke så glad i å kvitte seg med ting. Men nå som vi har kjøpt nytt hus og snart skal flytte har jeg fått han til å kvitte seg med masse gammelt skrot. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

DAG 8 :) 

1 Utbrukt Bergansjakke som heller ikke passer mer

1 Topp fra kona som hun ikke skal ha mer

1 Overtrekksjakke som noen dumpet hos oss 

1 Pose med sykkel reste- deler om ikke kan brukes til noe

1 Kalkulator 
3 Hullete stretch lakken

OG SÅ LITT MOTIVASJON TIL ALLE FLINKE FOLK :) 

 e91ca55fbcae7e0c4fb002d7d0f51f9d.thumb.jpg.851c2d79849926fa394b3492e279e877.jpg

 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 7:

Kastet hullete, ubrukelige klesplagg, minst 7. To fine plagg lagt i fretex-esken (og dere, NEI, jeg gir ikke bort hullete, skitne klær, en sokk med hull, ødelagte sko med løsnet såle, en male-t-skjorte osv, stoffet må i det minste være brukanes til filleryer eller hva enn de gjør med det).

Dag 8: To poser(!) med utgåtte medisiner, nesesprayer og salver levert til apoteket. Mye mer enn 8 enkeltting.

Dag 9 i dag: I dag skal jeg levere tilbake noen filmer og barnebøker vi har lånt og hatt i evigheter. Jeg velger å telle det, det kommer ut av huset. Det er fem stykk der, så får vi se hva jeg kan kvitte meg med i kveld for de fire siste.

Anonymkode: 1deb3...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dag som var mandag, da var jeg å postla; 

En klokke som jeg solgte over Finn 

En vognpose, også solgt over Finn.

Den tredje og fjerde tingen tok jeg ikke.. :hakeslepp: men hvis jeg får lov å regne med søpla så ble det hvertfall fire :jepp:

Dag 5, altså i går. 

Da fikk jeg gitt bort masse til veledighet!! 

Og for å nevne noe- fem ting av det så ble det gitt bort de gamle finskoene til en kompis som han ba meg om å kaste for et år siden, en nattbukse, en gul genser, en kåpe, en dukke. Pluss mye mye mer som jeg kunne ha krysset av i en uke her :sexy:

I dag, dag 6 skal jeg få ut mer, jeg har bare ikke funnet ut hva enda.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg plukket hundebæsj fra hagen og kastet det. Har bidratt med mitt for miljøet

Anonymkode: 9dca0...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6.

Jeg kasta to kindereggleker som ikke får oppmerksomhet. Slike flyter over aaalt her så det blir nok flere av dem :Knegg:

Dusjkorg som festes med sugekopper som ikke virker.

3 kakelys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Folkens.... dere som kaster reklameaviser, døde planter og søppel, altså avfall....må kanskje jobbe litt hardere... Dette handler om at dere skal ta tak i eiendelene deres og vurdere hva dere ikke trenger, ikke søppel i den forstand.... :veslejenta: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...