Jump to content
Guest Coolaid

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.

Recommended Posts

Chandra

Dag 3:

1. Et par gamle treningssko

2. En pensel til å pensle mat osv med. Trenger jo bare 1! 

3. En bukse som jeg virkelig liker men som har mistet fasongen helt etter mye bruk og som strengt talt er en gravidbukse. :fnise:

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dag 1: ( i går) En fin arvet parkdress som var løsnet i sømmene (måtte repareres, ikke sikkert det er mulig), og har hengt ubrukt i skapet i to år, fordi barna har andre de bruker. Kastet.

Dag 2: (i dag) En pen barnekåpe og en splitter ny svensk barnebok m/leke, gitt til svensk kollega med yngre barn.

Dette går bra! Blir nok verre etter hvert :)

Anonymkode: 1deb3...297

Guest Nori

1: En ubrukelig tutkopp jeg ikke skjønner hvorfor jeg har spart på.

2: En flakse med er hårprodukt jeg nesten ikke har brukt og som jeg heller ikke kommer til å bruke mer av. En strømpebukse. 

Først tenkte jeg at dette kom til å bli vanskelig, nå føler jeg at jeg kunne ha gjort denne øvelsen flere måneder på rad. 

Chandra

Samme her. Jeg har ryddet og kvittet meg med så utrolig mye i det siste og tenker hele tiden at nå må det jo være tomt. Men neida... Det verste er at jeg shopper lite. :fnise: 

momo

Jeg blir gjerne med, har 2 barn så her er det mye å bli kvitt. Starter nok med klær, det som må kastes er jo greit å få ut hver dag, men det som skal bli gitt bort, får samle seg opp litt, før jeg tar det ut av hus.

Jeg starter i dag. Og da går en ødelagt vinterjakke fra i fjor i søpla.

Guest Nori
1 time siden, Chandra skrev:

Samme her. Jeg har ryddet og kvittet meg med så utrolig mye i det siste og tenker hele tiden at nå må det jo være tomt. Men neida... Det verste er at jeg shopper lite. :fnise: 

Helt utrolig hva man akkumulerer og sparer på egentlig, tror denne øvelsen må gjøres to ganger i året eller noe. :) 

Annonse

Frida

Oi, her vil jeg bli med! Første dag i dag.

Dag 1: ryddet klesskap, kastet en pose med hullete sokker. 

Skjæra på tunet

Dag 3: Kvittet meg med to gensere og en gul skjorte som jeg tror var hvit en gang... :klo:

absinthia

Kvittet meg med to sett gardiner og en høystol.

FrøkenMånestråle

Dette må jeg og bli med på., har nesten 6 år med barneklær som jeg bare har stuet bort og ikke sett gjennom.:overrasket: Og så glad som jeg er i shopping så er det haugevis med klær...:P Har en del egne klær og som må vekk. 

Frøken Mitzi
2 timer siden, Frida skrev:

Oi, her vil jeg bli med! Første dag i dag.

Dag 1: ryddet klesskap, kastet en pose med hullete sokker. 

Du treng ikkje kaste det i søpla. Fretex tek imot all tekstil, uansett tilstand 👏

Guest C.Tramell

Dette vil jeg være med på! Trenger å få ryddet i skuffer og skap :) 

Dag 1: en slitt drikkeflaske med bitemerker på tuten. 

Frida
1 time siden, Frøken Mitzi skrev:

Du treng ikkje kaste det i søpla. Fretex tek imot all tekstil, uansett tilstand 👏

Tusen takk, det er greit å vite! :)

Annonse

førstedamen

Kult, selv gjør jeg challangen 333 hele året (ha kun 30 plagg i skapet i 3 måneder)

Dette er jeg med på!

Dag en: Kastet en pose med ødelagte klær 😊

Gulogulo

Dag 2: en utslitt vinterjakke kastet, og en pen men altfor liten regnkåpe solgt.

Dag 3: tre par barnesko som nesten ikke ble brukt før de ble for små gitt bort til naboen.

Dag 4: ..........?...........vet ikke helt enda

I dag er jeg syk, så skal bruke dagen i sofaen til å planlegge de neste dagene. Jeg tenkte å prøve å finne litt inspirasjon på Instagram. Og lese i denne tråden, mye gode ideer her.

Chandra

Dag 4

3 par sokker jeg aldri bruker og et utslitt hundedekken

---

Aner ikke hva jeg skal finne frem til i morgen så det må tenkes litt.

-Mala-

Dag 2: Husket ikke å skrive her i går, men det gikk en gammel brunkrem og en ubrukt shaping gel i søpla 

Dag 3: kastet tre pakket med gammelt kakestrø

Skjæra på tunet

Dag 4: En trøye, en bukse og to par sokker i UFF-posen. 

Frida

Dag 2: En lysestake og en pakke tusjer.

miaw

Jeg er med! Jeg har blitt veldig mye flinkere med åra med og slutte å kjøpe ting. I 2017 har jeg omtrent ikke shoppa, og det føles så bra! Jeg har spart veldig mye penger på det og, penger som jeg kan bruke på opplevelser. Men til tross for det, så har jeg fortsatt masse ting hjemme som jeg ikke bruker.

Bare husk at når dere kaster klær så gi det til fretex/ uff. De vil ha alt så lenge det er rent og tørt :)