AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #81 Skrevet 30. september 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 7e789...965 Forskjellen mellom mine problemer og damer problemer, er at mine problemer er en engangsgreie. Dames emosjonelle belastning er kontinuerlig. Anonymkode: 5c78d...828
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #82 Skrevet 30. september 2017 12 minutes ago, HalldirV2 said: "Det eneste en kvinne elsker med deg er hva du kan gi henne. Forsvinner det, så forsvinner kvinnen. " - Dette er da slett ikke den ene og fulle sannheten, men snarere et subjektivt syn farget av tidligere dårlige erfaringer. De samme erfaringene har mange kvinner gjort seg, og vil bruke de samme argumentene mot menn. Ja, det er en god del dårlige epler der ute, men det er også mange flotte. Kvinner er også individer, med individuelle preferanser og personligheter, det gjelder bare å skille ut hveten fra klinten. Så absolutt. Men jeg føler det er bortkastet tid å prøve skille klinten fra hveten. Det med at kvinner forsvinner om hun ikke får det hun et vant til er fakta. Spør enhver mann som har gått fra rik til fattig, populær til upopulær osv. Damer kan ikke gå ned i livsstil. Anonymkode: 5c78d...828
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #83 Skrevet 30. september 2017 18 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne og jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver. Ikke i kvinneforskere da 😜 Men i det som handler om å finne en partner man er i balanse med. Kan det tenkes at dette ikke handler bare om kjønn, men aller mest om vår personlighet? Anonymkode: fcc40...d42 Yep. Jeg er opptatt av å yte, drive forskjellige former for filantropi, bygge samfunn, være en ressurs. Veldig sjeldent finner jeg damer som også har uslokkelig tørst for kunnskap. Klarer hun i ø ikke holde tritt sosialt, emosjonelt, fysisk, intellektuelt eller seksuelt... Så lurer jeg virkelig på hva jeg skal med henne. Hun er jo ikke noe tillegg i mitt liv, men heller en byrde. Anonymkode: 5c78d...828 1
HalldirV2 Skrevet 30. september 2017 #84 Skrevet 30. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så absolutt. Men jeg føler det er bortkastet tid å prøve skille klinten fra hveten. Det med at kvinner forsvinner om hun ikke får det hun et vant til er fakta. Spør enhver mann som har gått fra rik til fattig, populær til upopulær osv. Damer kan ikke gå ned i livsstil. Anonymkode: 5c78d...828 Jeg er et godt eksempel, gikk fra å ha det meste til å miste det meste, dette uten at dama stakk. Nå har jeg bygget meg opp igjen, det med dama ved min side og med hennes hjelp. 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #85 Skrevet 30. september 2017 Jajaja. Det vi kan konkludere med tilslutt er at selv om kvinner prøver veldig hardt å bli like god som menn så vil menn alltid være best i alt Anonymkode: 8ffdc...84c 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 30. september 2017 #86 Skrevet 30. september 2017 De som roper høyest i slike tråder er de med minst sjangs på damer (om de i det hele tatt har noen). Dette er et faktum. Det de hyler ut her nå er et rent angrep da følelsen av å være uteglemt, utelatt og forsmådd har gått dem langt over hodet. Det er også et faktum at menn tror de kan velge og vrake, og det er mens de er i i denne illusjonen at de skriver sine teorier. Det begynner å bli fornøyelig, dog litt oppbrukt. De få mennene som ofte taler i mot her inne, det er de mennene som faktisk har draget. De har ikke denne eimen av bitterhet rundt seg når de skriver. Det er de mannfolka oss kvinner faktisk vil ha.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #87 Skrevet 30. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Jajaja. Det vi kan konkludere med tilslutt er at selv om kvinner prøver veldig hardt å bli like god som menn så vil menn alltid være best i alt Anonymkode: 8ffdc...84c Jeg er en statistisk uteligger og ikke representativ for den gjennomsnittlige mann. Kvinner er bedre enn menn på mye, og kan utfylle de bra. I mitt tilfelle måtte jeg lære de tingene kvinner gjør bra, og dermed få dekket de behovene på egenhånd. 9 minutes ago, HalldirV2 said: Jeg er et godt eksempel, gikk fra å ha det meste til å miste det meste, dette uten at dama stakk. Nå har jeg bygget meg opp igjen, det med dama ved min side og med hennes hjelp. For hver historie som din, så finnes det sikkert fem som et motsatt. Anonymkode: 5c78d...828
Sykkelkopp Skrevet 30. september 2017 #88 Skrevet 30. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Og folk lurer på hvorfor vi har feminister Så mye stigma mot damer. Ingen har engang tenkt tanken på en fittekarusell. Ingen tenker tanken på at en mann mister markedsverdi. Tvert i mot. Faen så kvalm av denne måten kvinner blir behandla som søppel på. Anonymkode: 9b660...dce Hvor er søppelbehandlingen? Og lurer du seriøst på hvorfor menn får mer status av å ligge med jenter? Jenter kan spre bena og få 10 menn springende klare med penisen. En mann kan spre bena og bli arrestert 1
Sykkelkopp Skrevet 30. september 2017 #89 Skrevet 30. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var en snodig og omvendt måte å se det på. Jo mer seksuell erfaring jo bedre sexpartner = jo mer ettertraktet = jo høyere markedsverdi. Anonymkode: 7510b...b7d Troller du nå? 100 ganger dårlig ujevn ONS eller jente som har hatt sex hver dag i et forhold og fått perfeksjonert og prøvd ut nye ting Jenter med høyt antall sexpartnere har mer overfladisk syn på forhold, og mer overfladisk erfaring 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #90 Skrevet 30. september 2017 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hvor er søppelbehandlingen? Og lurer du seriøst på hvorfor menn får mer status av å ligge med jenter? Jenter kan spre bena og få 10 menn springende klare med penisen. En mann kan spre bena og bli arrestert Har du lest tråden? Så mye bitterhet og hat mot kvinner. Menn får mer status fordi dere menn applauderer kompisene deres så fort de har pult en dame. Vi jenter bør ikke nevne at vi noen gang har hatt sex fordi menn helst vil ha en jomfru 😜 Anonymkode: 9b660...dce
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #91 Skrevet 30. september 2017 12 minutes ago, AnonymBruker said: Har du lest tråden? Så mye bitterhet og hat mot kvinner. Menn får mer status fordi dere menn applauderer kompisene deres så fort de har pult en dame. Vi jenter bør ikke nevne at vi noen gang har hatt sex fordi menn helst vil ha en jomfru 😜 Anonymkode: 9b660...dce Jeg vil ikke ha en jomfru. Hun må vite åssen hun holder en kuk. Men jenter som ligger mye rundt har ofte psykiske problemer, har en bruk og kast mentalitet, kan ofte tenke mindre på konsekvenser og har ofte dårlig selvkontroll. Dette er personlige egenskaper jeg ikke har lyst på i en partner. Anonymkode: 5c78d...828 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #92 Skrevet 30. september 2017 22 timer siden, Perle skrev: Sik som dette? Har aldri prøvd en selv, da de ikke har noen på mitt lokale kjøpesenter. Det der er ikke en karusell! Det er en vibrator! Herrgud det er mange dumme folk her inne!!😳😳😳 Anonymkode: e2ce4...757 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #93 Skrevet 30. september 2017 Tror det må være dette: Cock carousel Anonymkode: 4d055...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #94 Skrevet 30. september 2017 13 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg vil ikke ha en jomfru. Hun må vite åssen hun holder en kuk. Men jenter som ligger mye rundt har ofte psykiske problemer, har en bruk og kast mentalitet, kan ofte tenke mindre på konsekvenser og har ofte dårlig selvkontroll. Dette er personlige egenskaper jeg ikke har lyst på i en partner. Anonymkode: 5c78d...828 Synes dette passer godt på menn som ligger rundt, jeg. Anonymkode: 7e789...965 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #95 Skrevet 30. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Synes dette passer godt på menn som ligger rundt, jeg. Anonymkode: 7e789...965 Ikke nødvendigvis. For å være en mann som kan ligge rundt så har han bygd noe av verdi. Det kommer ikke lett. Enten fysisk, psykisk, intellektuelt eller emosjonelt. For en kvinne å pule rundt trenger hun bare si ja, eller så kan hun selv bare spørre forskjellige menn om de vil knuller. Anonymkode: 5c78d...828 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #96 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg tror dette begrepet er funnet opp av menn som projiserer sitt eget rundbrenneri på kvinner. (For dere som ikke forstår projiserer - det betyr at man beskylder noen andre for noe man sliter med selv.) Anonymkode: 4d055...9b4 2
Sykkelkopp Skrevet 1. oktober 2017 #97 Skrevet 1. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du lest tråden? Så mye bitterhet og hat mot kvinner. Menn får mer status fordi dere menn applauderer kompisene deres så fort de har pult en dame. Vi jenter bør ikke nevne at vi noen gang har hatt sex fordi menn helst vil ha en jomfru 😜 Anonymkode: 9b660...dce Er det søppelbehandling å ville ha en dame som ikke har hatt 100 peniser i seg fra før?(hint:nei) Så klart det blir applaus, som sagt, for en Mann er det en prestasjon, for en kvinne er det åpnet bena Forøvrig applauderer kvinner menn som sover med mange og, i den form at dere blir mer interessert En mann som er jomfru som 25 blir sett på som en uattraktiv taper. Jo eldre jomfru jo mer avsky. Ikke rart menn blir applaudert for sex da
meeeg9 Skrevet 1. oktober 2017 #98 Skrevet 1. oktober 2017 På 30.9.2017 den 10.20, GauteS skrev: De fleste kvinner fordømmer horer, hva det nå kan komme av. Fint at du ikke er blant dem. Jo flere, jo bedre er forfriskende, nye toner fra den kanten. Jeg må med skam bekjenne at jeg ikke først og fremst ser blant horene når jeg skal se etter en livsledsagerske. Din teori er at årsaken til det er at jeg har lav selvtillit. Interessant, kan godt hende du har rett. Men da fins det ikke mange mannfolk med høy selvtillit, for det er ganske få som foretrekker horer til kone. Fordi disse menn ikke føler seg valgt. Men imotsetning til menn, så velger kvinner en partner basert på det indre, der skalaen på hvor kompatible de er på det seksuelle planet er på andre eller tredje plass. Dermed, er det slik at når kvinner velger en partner er antallet sexpartnere som mannen har, ikke det aller viktigste. Dette er noe dere menn kanskje burde lære dere og tenke annerledes, så slipper dere å miste selvtilliten bare fordi dere ikke er den første eller en av de aller første som fikk dama til sengs! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #99 Skrevet 1. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. For å være en mann som kan ligge rundt så har han bygd noe av verdi. Det kommer ikke lett. Enten fysisk, psykisk, intellektuelt eller emosjonelt. For en kvinne å pule rundt trenger hun bare si ja, eller så kan hun selv bare spørre forskjellige menn om de vil knuller. Anonymkode: 5c78d...828 Igjen denne motbydelige stigmatiseringen av kvinners seksualitet. Anonymkode: 9b660...dce 3
HalldirV2 Skrevet 1. oktober 2017 #100 Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, meeeg9 skrev: Fordi disse menn ikke føler seg valgt. Men imotsetning til menn, så velger kvinner en partner basert på det indre, der skalaen på hvor kompatible de er på det seksuelle planet er på andre eller tredje plass. Dermed, er det slik at når kvinner velger en partner er antallet sexpartnere som mannen har, ikke det aller viktigste. Dette er noe dere menn kanskje burde lære dere og tenke annerledes, så slipper dere å miste selvtilliten bare fordi dere ikke er den første eller en av de aller første som fikk dama til sengs! 😊 Det er ikke det det handler om, det handler ikke om selvtillit. Det handler om at menn fra biologiens side er programmert til å finne en partner som vil bære fram hans avkom, det innebærer en partner som er trofast, og som ikke blir gravid med en annen mann og lar partneren tro det er hans biologiske. Kvinner har ikke samme problemstilling, og det er tydelig med tanke på hvor vanskelig dere synes dette "konseptet" høres ut. Det vil ikke si at alle kvinner med mange sexpartnere ikke er til å stole på, men de står heller ikke øverst på lista hos menn da de generelt blir oppfattet som mindre tillitsfulle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå