Gå til innhold

Hvordan defineres kuk-karusellen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men altså, hvordan skal menn vite om en kvinne har vært på denne såkalte karusellen og er "oppbrukt"?

Det finnes jo ikke noe register for hvor mange sex partnere man har hatt :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er så rart, er at menn her inne har en forestilling om at negative opplevelser med romantiske/seksuelle relasjoner gjelder bare for dem. Det er en krig, og kvinnen er fienden. Tro meg, dating suger for oss også. En ting er at det er lettere for kvinner å få pult, men for mange av oss er jo løse forbindelser uansett ikke noe vi har lyst på, så det blir jo ikke akkurat et gode at folk står i kø for å bruke deg.

Anonymkode: fcc40...d42

Hvorfor ikke fortelle de fattige barna i Afrika om hvor fælt det er å få enda mer penger, for det er ikke det du vil ha? Selvfølgelig klager du over at du ikke vil ha enda mer av det du har i overflod. I mens går mange menn og får aldri så mye som en sjanse på å få holde om noen, å få være nær noen. Kvinner er bare hjerterå og kjærlighetsløse. Dere klarer ikke å sette dere inn i og forstå hvordan menn har det. Ikke bryr dere dere heller.

Anonymkode: 4c4e0...c87

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er definitivt 100% ikke sånn menn ser på det. Damer med mange sexpartnere blir sett på som oppbrukt gode.

Anonymkode: 33f82...c9c

Men dere menn bryr jo dere ikke om hvem dere har sex med. Dere tar alt som eier en fitte. Hva er sannsynligheten for at du venter med å bli kjent med damen før du har sex med hu? Og hva er da sannsynligheten for at du rekker å finne ut hvor mange hun har ligget med før du ligger med henne? 😅 

Og en ting til: har du virkelig så lav selvtillit at dersom en dame har ligget med flere personer enn deg, at du da mister selvtillitten enda mer? Har du stort behov for å være den første eller en av de aller første hu har sex med, for å føle deg selvsikker? 

• Liker 5
Skrevet
7 minutes ago, meeeg9 said:

Men dere menn bryr jo dere ikke om hvem dere har sex med. Dere tar alt som eier en fitte

Du er helt på villspor. Selvfølgelig vil vi mye heller ha noen som er unge og fine enn gamle og stygge. Men når kvelden går mot slutten og alt har gått på tverke, tar man på ølbrillene og til og med en herja 35-åring kan bli akseptabel. 

Anonymkode: 4e89f...d37

Skrevet
20 minutter siden, meeeg9 skrev:

Men dere menn bryr jo dere ikke om hvem dere har sex med. Dere tar alt som eier en fitte. Hva er sannsynligheten for at du venter med å bli kjent med damen før du har sex med hu? Og hva er da sannsynligheten for at du rekker å finne ut hvor mange hun har ligget med før du ligger med henne? 😅 

Og en ting til: har du virkelig så lav selvtillit at dersom en dame har ligget med flere personer enn deg, at du da mister selvtillitten enda mer? Har du stort behov for å være den første eller en av de aller første hu har sex med, for å føle deg selvsikker? 

Ikke legg alle menn under en kam

Anonymkode: 3424b...eb0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg alle menn under en kam

Anonymkode: 3424b...eb0

Ikke gjør det samme med kvinner.

Anonymkode: 3500f...7a2

• Liker 3
Skrevet
19 minutes ago, meeeg9 said:

Og en ting til: har du virkelig så lav selvtillit at dersom en dame har ligget med flere personer enn deg, at du da mister selvtillitten enda mer?

De fleste kvinner fordømmer horer, hva det nå kan komme av. Fint at du ikke er blant dem. Jo flere, jo bedre er forfriskende, nye toner fra den kanten.
Jeg må med skam bekjenne at jeg ikke først og fremst ser blant horene når jeg skal se etter en livsledsagerske. Din teori er at årsaken til det er at jeg har lav selvtillit. Interessant, kan godt hende du har rett. Men da fins det ikke mange mannfolk med høy selvtillit, for det er ganske få som foretrekker horer til kone.

Skrevet

Jeg føler meg som en fra Mars eller Kentauria. Dere er rare. Lager problemer for dere selv. Hvem som har korpulert med hvem og hvor mange, hva har det av betydning ? Alt dere kommer med er følelsesmessige begrunnelser som ikke bunder i logikk.

Dere er utsyrt med sexslyst. Sterk, tydligvis. Ja endel sidestiller behovet med det å ha behov for mat. Meeen om noen har sex skal det være innenfor rammene av noen irrasjonelle og usynlige regler. Om ikke synker verdien på individet. Måtehold altså. Det er stadig det som er gjevt for dere. Ved alle behov ? Hvorfor det ? Fordi det er vanskelig og slikt gir/vitner om status/karakter ?

Hore/horebukk. Jeg skjønner ikke begrepet. Dere er programert til å ha sex, men det er ikke bra å ha mye. Hvorfor ? Sier det noe om psyken til ett individ syns dere, antall sexpartnere? En psyke som er plagsom i tosomhet ? Skjønner ei.

Forstår ikke. Forklar. Hva er det som er galt med å være en hore/horebukk om sexsen er frivillig ? Svaret ser jeg ofte er : jo det er greit. men du er mindre verdt som menneske nå. Hvorfor det ? forstår ei

Vennlig hilsen Kentauria-damen

Anonymkode: dc885...df6

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder kanskje for deg at du aldri har hatt kjæreste eller sex, men ikke for majoriteten i Norge. 

Anonymkode: 7510b...b7d

Ingen av mine bekjente av venninner som jeg vet om har hatt mange menn. Noen av dem har også giftet seg som jomfruer og ingen av dem er skilte. De har vært gifte i mange år. 

Anonymkode: a445e...65c

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en snodig og omvendt måte å se det på. Jo mer seksuell erfaring jo bedre sexpartner = jo mer ettertraktet = jo høyere markedsverdi. 

Anonymkode: 7510b...b7d

De fleste menn jeg kjenner liker ikke at damer har hatt mange sexpartnere. Tanken på at flere menn har kommet i deg eller noe sånt. De hadde en grunn i hvert fall. Husker ikke nøyaktig. De ville heller ha jomfru venninna.

Anonymkode: b2038...359

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Etter definisjonen av uttrykket kan jenter som uforpliktende sover rundt med mange attraktive hunks sies å være på tissefantkarusellen. Dette har en negativ emosjonell virkning på jenter i tillegg til at de bruker opp sine beste år på å sove rundt når de kunne skaffet seg kjærester.

Når de  når ca 30 er de forbi sine glansdager, den biologiske klokken tikker og færre hunks melder seg. Det er da de mindre attraktive, mindre spennende, men trygge mennene som knapt hadde sex (eller i det minste ikke med mange)i 20 årene prioriteres. De sies da å ha hoppet av tissefantkarusellen. Spesielt jomfrumenn i 20 årene finner dette frustrerende, men veldig mange menn er kjent med fenomenet og vet å passe seg 

En dame som har vært i et par faste forhold i stedet for å ha 30 ONS og 5ff(aka på tissefantkarusellen) vil sees på som langt mer attraktivt kjærestematerial - en ordentlig og ansvarlig jente og viktigst av alt - trofast -som kan bli god mor til evt barn

Og folk lurer på hvorfor vi har feminister :P 

Så mye stigma mot damer. Ingen har engang tenkt tanken på en fittekarusell. Ingen tenker tanken på at en mann mister markedsverdi. Tvert i mot. 

Faen så kvalm av denne måten kvinner blir behandla som søppel på. 

Anonymkode: 9b660...dce

• Liker 13
Skrevet

Altså det hele bunner i biologi og frykten for å ende opp med og forsørge barn som ikke er dine egne ( - i god tro om at disse er dine biologiske barn). Kvinner som har hoppet fra mann til mann for så å slå seg til ro med en partner, kan fort bli sett på som lite tillitsfulle. Konsekvensen blir i verste fall at mannen i et slikt forhold oppdrar andres barn istedenfor å spre sine egne gener videre. Dette er jo en fullt ut biologisk og berettiget frykt, en frykt som damer ikke kan forstå da denne problematikken aldri kan ramme dem.

MEN, ting er litt mer nyansert. Vi er ikke bare slaver av biologien, og på mange sett har vi løsrevet oss fra gamle instinkter. Ei dame som har vært mye rundt kan også betraktes som ei dame som ikke lenger trenger å utforske sin seksualitet, altså har hun ikke den samme trangen til utroskap som den dydige. Det er således et biologisk og et psykologisk perspektiv her. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så mye stigma mot damer. Ingen har engang tenkt tanken på en fittekarusell. Ingen tenker tanken på at en mann mister markedsverdi. Tvert i mot. 

Menn er da like forskjellige som vi kvinner kan være det. Bli ikke bitter og ta ikke alle menn under en kam. Det finnes jo så utrolig mange kjekke menn der ute.  At vi har ulike syn når det gjelder sex og samliv handler ikke om kjønn, men det handler om hvilke kultur bakgrunn vi har. hvilke verdier vi er opplært i og hva vi tror på..

Anonymkode: a445e...65c

• Liker 2
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke problemet. Som kvinne vil dette problemet aldri være aktuelt for deg. Hele poenget er at en mann ikke ønsker å oppdra barn som ikke er hans biologiske i den tro at de er det. Det er et faktum at en god del menn er i denne situasjonen, nettopp fordi kvinner ønsker barn med x, men vil ha y som forsørger. Derfor handler valget om framtidig partner mye om trofasthet og tillit. Ei dame som har opparbeidet seg et rykte som "løs" er derfor ikke attraktiv i manges øyne. 

Endret av HalldirV2
  • Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er definitivt 100% ikke sånn menn ser på det. Damer med mange sexpartnere blir sett på som oppbrukt gode.

Anonymkode: 33f82...c9c

Tull. Menn er ikke en homogen gruppe, og man kan ikke presentere en påstand som inkluderer 100%menn.

Av alle vurderinger jeg har gjordt i forhold til kvinner som kan plasseres i kategorien utvelgelse, har jeg ikke en eneste gang vurdert mange sexpartnere som en issue. Jeg blir mye mer bekymret over få sexpartnere. 

Jeg leste forklaringen av teorien i ett innlegg over, og jeg kan med hånden på hjerte og som mann avskrive det som en teori som kun kan ha en relevans for en subgruppe av menn, og jeg til nå ikke har møtt en mann som har delt denne typen syn på kvinner, forhold og sex.

• Liker 3
Skrevet

KUKK er et så utrolig stygt ord :kvalm: Si heller penis, tissefant eller tiss. 

Anonymkode: 24eb8...963

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du forstår ikke problemet. Som kvinne vil dette problemet aldri være aktuelt for deg. Hele poenget er at en mann ikke ønsker å oppdra barn som ikke er hans biologiske i den tro at de er det. Det er et faktum at en god del menn er i denne situasjonen, nettopp fordi kvinner ønsker barn med x, men vil ha y som forsørger. Derfor handler valget om framtidig partner mye om trofasthet og tillit. Ei dame som har opparbeidet seg et rykte som "løs" er derfor ikke attraktiv i manges øyne. 

Er ikke alle som vil ha barn.. Jeg f.eks hater barn og vil ikke ødelegge livet mitt med det. De fleste av mine venninner føler det på samme måte. 

Skrevet
4 timer siden, Alexis skrev:

Men altså, hvordan skal menn vite om en kvinne har vært på denne såkalte karusellen og er "oppbrukt"?

Det finnes jo ikke noe register for hvor mange sex partnere man har hatt :fnise:

Haha tenk om det oppstår et nytt departement :laugh: Kukk-karusell-departementet, for rapportering av samleie. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

KUKK er et så utrolig stygt ord :kvalm: Si heller penis, tissefant eller tiss. 

Som om det er det verste med denne tråden.

Anonymkode: 7e789...965

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som om det er det verste med denne tråden.

Anonymkode: 7e789...965

Ja, det er et uglamorøst ord. Tror de som fant på det ordet har liten tiss. Samme med de som har de syke meningene i tråden her. Mye aggresjon og sinne = liten tiss. Bare se på han i Nord-Korea. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...