Gå til innhold

Hvordan defineres kuk-karusellen?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en veldig ensidig tolkning. 

Hvor ble fordelene av? Hvor ble de sterke sidene av? Synes fortsatt ikke dette setter oss i noe godt lys. Tvert i mot er undertonen veldig nedlatende. 

Anonymkode: 9b660...dce

Hjelpes, jeg bruker til og med menn som eksempler her og ikke kvinner, og selv da klarer du å tolke det til og være nedlatende overfor kvinner. Dette var heller ingen ensidig tolkning, blant annet presiserte jeg at mennesker er komplekse og styrt av en rekke mekanismer. Dette handler ikke om fordeler eller ulemper...helt ufattelig at du klarer å vri debatten over i en slik vinkling, som om det hele handler om et konkurranseforhold. Undertonen min var slett ikke nedlatende, men for ordens skyld ønsker jeg at du helt konkret presiserer hva som var nedlatende i innlegget?

PS: Om du sikter til tidligere svar til deg så var det vitterlig du som begynte med usaklige og nedsettende karakteristikker, at du da blir lekset opp i hva som er akseptabel debattføring og ikke, bør være selvinnlysende. Det er ikke å være nedlatende, men snarere og gi svar på tiltale. 

Endret av HalldirV2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev nedlatende. Ikke nedlatende mot kvinner ;) 

Nei jeg oppfattet ditt innspill på kommentaren om menn, som mer en unnskyldning for at menn må være utro. 

Antgelig er det måten du formidler på, som gjør at dette virker så negativt ladet. Jeg leste tråden fra starten og alt jeg fikk servert er at damer er horer og stygge så fort de bikker 25 år. Og så kom du med ditt innlegg om at jada sånn er det fordi menn må jo ut og spre sine gener og at damer bør se å holde seg til en far til sine barn. Hvorfor er damer så mye mindre verdt? Det var det ingen forklaring på. Bare at menn må få spre sine gener. Klart jeg tar det ille opp da når man er blitt pepra av at man har null verdi. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev nedlatende. Ikke nedlatende mot kvinner ;) 

Nei jeg oppfattet ditt innspill på kommentaren om menn, som mer en unnskyldning for at menn må være utro. 

Antgelig er det måten du formidler på, som gjør at dette virker så negativt ladet. Jeg leste tråden fra starten og alt jeg fikk servert er at damer er horer og stygge så fort de bikker 25 år. Og så kom du med ditt innlegg om at jada sånn er det fordi menn må jo ut og spre sine gener og at damer bør se å holde seg til en far til sine barn. Hvorfor er damer så mye mindre verdt? Det var det ingen forklaring på. Bare at menn må få spre sine gener. Klart jeg tar det ille opp da når man er blitt pepra av at man har null verdi. 

"Nei jeg oppfattet ditt innspill på kommentaren om menn, som mer en unnskyldning for at menn må være utro."

- Da må du se svaret mitt i kontekst til innlegget jeg besvarte, og ikke tolke det frittstående. Dette er helt elementær kunnskap i en diskusjon. Si meg, troller du?

"Antgelig er det måten du formidler på, som gjør at dette virker så negativt ladet. Jeg leste tråden fra starten og alt jeg fikk servert er at damer er horer og stygge så fort de bikker 25 år. Og så kom du med ditt innlegg om at jada sånn er det fordi menn må jo ut og spre sine gener og at damer bør se å holde seg til en far til sine barn. Hvorfor er damer så mye mindre verdt? Det var det ingen forklaring på. Bare at menn må få spre sine gener. Klart jeg tar det ille opp da når man er blitt pepra av at man har null verdi. "

- Dette er bare sludder. Jeg har aldri skrevet at kvinner bør holde seg til en far til sine barn, jeg har heller aldri skrevet at damer er mindre verdt. Nok en gang så bygger du stråmenn, dette er rett og slett komisk. Om du ikke klarer å forholde seg til det jeg skriver, foreslår jeg at du kommer tilbake når du er voksen nok til å diskutere på en saklig måte. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha tenk om det oppstår et nytt departement :laugh: Kukk-karusell-departementet, for rapportering av samleie. 

Anonymkode: 24eb8...963

Haha de hadde fått det travelt :fnise:

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det nå virkelig finnes en kukkarusell, og kvinner er biologisk styrt til å lete etter de sterkeste genene - hvorfor slenger dere så mye dritt til damene i 30-åra som må "innse de har forfalt og tapt fordi de ikke slapp til de snille gutta mens de hadde sjansen"? 

Hvis forklaringen deres er riktig så kan jo ikke kvinner skyldes for at de gjør det biologien styrer dem til, og betamenn kan heller ikke skyldes for at de taper mot alfaer. Biologisk determinisme. Ingen som gjør det for å være kjip. 

Anonymkode: fcc40...d42

LOL. Så damer er ofre som ikke klarer tenke på konsekvenser? 

Du bekrefter glatt hvorfor jeg mener damer burde fratas stemmeretten. Eller de fleste ihvertfall. 

Anonymkode: 5c78d...828

Skrevet

Slår fast at jeg er glad denne tråden ikke "gjelder alle menn".

*tusler ut fra gutterommet til Bittre Single Menn".*

:natti:

• Liker 3
Skrevet
1 minute ago, BlendaSensitive said:

Slår fast at jeg er glad denne tråden ikke "gjelder alle menn".

*tusler ut fra gutterommet til Bittre Single Menn".*

:natti:

Godt bidrag til debatten. 10/10

Det er nok ikke alle menn, men stadig flere menn som begynner å tenke sånn. 

Damer kan ikke tro at de bare kan leve et liv uten begrensninger og bare få alt servert. Menn snakker med hverandre mer enn før, og nettet eksponerer damer for hva de er. 

Så da velger heller menn å finne måter å leve livet sitt på som er hensiktsmessig. Selv var jeg en av de som ble forbigått. Men til kvinnenes forsvar var jeg ikke attraktiv da. 

Jeg er vesentlig mer attraktiv nå. Men jeg ser litt rasjonelt på det, og innser at kvinner har veldig lite å tilføre mitt liv av verdi, annet enn sex. Vennskap har jeg med kompiser som alltid har vært der for meg. 

Damene som nå viser interesse slipper jeg ikke inn, for jeg vet intensjonene deres. De vil ha en bit av kaka, og være del i det livet jeg har brukt lang tid på å bygge opp. 

Sorry, er bare ikke interessert. Men for all del, pul så mye du orker. Bare ikke få sykdommer. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Så damer er ofre som ikke klarer tenke på konsekvenser? 

Du bekrefter glatt hvorfor jeg mener damer burde fratas stemmeretten. Eller de fleste ihvertfall. 

Haha der gikk du rett på agnet, jeg tok bare argumentet deres på alvor jeg 😜 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer kan ikke tro at de bare kan leve et liv uten begrensninger og bare få alt servert. Menn snakker med hverandre mer enn før, og nettet eksponerer damer for hva de er. 

Så da velger heller menn å finne måter å leve livet sitt på som er hensiktsmessig. Selv var jeg en av de som ble forbigått. Men til kvinnenes forsvar var jeg ikke attraktiv da. 

Jeg er vesentlig mer attraktiv nå. Men jeg ser litt rasjonelt på det, og innser at kvinner har veldig lite å tilføre mitt liv av verdi, annet enn sex. Vennskap har jeg med kompiser som alltid har vært der for meg. 

Damene som nå viser interesse slipper jeg ikke inn, for jeg vet intensjonene deres. De vil ha en bit av kaka, og være del i det livet jeg har brukt lang tid på å bygge opp. 

Sorry, er bare ikke interessert. Men for all del, pul så mye du orker. Bare ikke få sykdommer. 

Rent hypotetisk, siden du sier du har innsett at kvinner har lite å tilføre livet ditt av verdi, utenom sex: Den absolutte drømmedama, hvordan ville hun ha vært? Si at du fikk velge fra øverste hylle over absolutt alt når det kommer til kvinner, hva ville du ha valgt?

Anonymkode: 3500f...7a2

Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Rent hypotetisk, siden du sier du har innsett at kvinner har lite å tilføre livet ditt av verdi, utenom sex: Den absolutte drømmedama, hvordan ville hun ha vært? Si at du fikk velge fra øverste hylle over absolutt alt når det kommer til kvinner, hva ville du ha valgt?

En luksusprostituert. 

Jeg trenger mentalt sterke kvinner. Kvinner som er proffe. Kvinner som er smarte. Kvinner som tar sin del av det seksuelle og ikke lager drama. Kvinner som er emosjonelt intelligente. Sosialt intelligente kvinner. Kvinner som ser bra ut. 

Selv har jeg mentaliteten til en business mann. Jeg har lite tid til bullshit og unødvendig emosjonelt arbeid. Selvfølgelig er jeg dedikert til jenta, med hennes styrker og svakheter. Men jeg orker ikke unødvendig emosjonelle belastninger. Noe jeg føler veldig mange damer der ute er.

Jeg har også mange emosjonelle problemer jeg må jobbe meg igjennom. Spesielt når det kommer til intimitet. En hore ser mye rart. Hun kunne fikset meg. 

Jeg gråter aldri foran noen. Men foran den rette jenta kan jeg gjerne bryte sammen. 

Men det krever sin kvinne. 

Skrevet

Er det bare kvinner som kan være på denne karusellen, eller gjelder det menn også? Jeg mener, damene må jo ligge med noen - alltså menn.

Hva med menn som ligger rundt, ikke vil ta ansvar til de blir 40 år - DA skal de ha seg en fertil dame, skaffe hus, unge, volvo, bikkje. Hvem vil ha den staken da, som har slafset rundt???

Jeg bare spør jeg. 

• Liker 4
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

En luksusprostituert. 

Jeg trenger mentalt sterke kvinner. Kvinner som er proffe. Kvinner som er smarte. Kvinner som tar sin del av det seksuelle og ikke lager drama. Kvinner som er emosjonelt intelligente. Sosialt intelligente kvinner. Kvinner som ser bra ut. 

Selv har jeg mentaliteten til en business mann. Jeg har lite tid til bullshit og unødvendig emosjonelt arbeid. Selvfølgelig er jeg dedikert til jenta, med hennes styrker og svakheter. Men jeg orker ikke unødvendig emosjonelle belastninger. Noe jeg føler veldig mange damer der ute er.

Jeg har også mange emosjonelle problemer jeg må jobbe meg igjennom. Spesielt når det kommer til intimitet. En hore ser mye rart. Hun kunne fikset meg. 

Jeg gråter aldri foran noen. Men foran den rette jenta kan jeg gjerne bryte sammen. 

Men aller mest en kvinne som faktisk klarer holde hemmeligheter. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men aller mest en kvinne som faktisk klarer holde hemmeligheter. 

Takk for svar.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da går du glipp av mye kompis. Det er også synd og skam at du skjærer alle kvinner under en kam, det finnes mange flotte damer med hederlige hensikter der ute.

Skrevet
4 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Er det bare kvinner som kan være på denne karusellen, eller gjelder det menn også? Jeg mener, damene må jo ligge med noen - alltså menn.

Hva med menn som ligger rundt, ikke vil ta ansvar til de blir 40 år - DA skal de ha seg en fertil dame, skaffe hus, unge, volvo, bikkje. Hvem vil ha den staken da, som har slafset rundt???

Jeg bare spør jeg. 

Kvinner flest. For at han har pult rundt er, for kvinner, et kvalitetstegn. Det betyr at han har godt arvemateriale, det er derfor så mange kvinner har villet ligge med han. En fyr som er valgt bort, som ikke har ligget med mer enn en 2-3 damer, oser jo ikke akkurat kvalitet.

Anonymkode: 4c4e0...c87

Skrevet
35 minutes ago, HalldirV2 said:

Vel, da går du glipp av mye kompis. Det er også synd og skam at du skjærer alle kvinner under en kam, det finnes mange flotte damer med hederlige hensikter der ute.

Så absolutt. Men det er veldig få jeg føler jeg kan inngå noe dypere med. De duger som knallgode venninner. 

Men jeg er en fyr som driver med massiv selvforbedring, og jeg søker etter en likekvinne. Ofte føler jeg mange ikke henger med. 

Er ikke noe interessert i en kvinne jeg til sist ender opp med å se ned på. Fordi jeg føler hun ikke drar sin andel av lasset. 

Fordelen med å ha vært helt alene er at man lærer å bære alt selv. Ulempen er at man da tilslutt ender opp med lite bruk for en kvinne. 

Og om der kommer den "jammen kjærlighet er fantastisk og hun vil elske deg", så må jeg dessverre være uenig. 

Det eneste en kvinne elsker med deg er hva du kan gi henne. Forsvinner det, så forsvinner kvinnen. 

Skrevet

Så absolutt. Men det er veldig få jeg føler jeg kan inngå noe dypere med. De duger som knallgode venninner. 

Men jeg er en fyr som driver med massiv selvforbedring, og jeg søker etter en likekvinne. Ofte føler jeg mange ikke henger med. 

Er ikke noe interessert i en kvinne jeg til sist ender opp med å se ned på. Fordi jeg føler hun ikke drar sin andel av lasset. 

Fordelen med å ha vært helt alene er at man lærer å bære alt selv. Ulempen er at man da tilslutt ender opp med lite bruk for en kvinne. 

Og om der kommer den "jammen kjærlighet er fantastisk og hun vil elske deg", så må jeg dessverre være uenig. 

Det eneste en kvinne elsker med deg er hva du kan gi henne. Forsvinner det, så forsvinner kvinnen. 

Jeg er kvinne og jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver. Ikke i kvinneforskere da 😜 Men i det som handler om å finne en partner man er i balanse med. Kan det tenkes at dette ikke handler bare om kjønn, men aller mest om vår personlighet? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver. Ikke i kvinneforskere da 😜 Men i det som handler om å finne en partner man er i balanse med. Kan det tenkes at dette ikke handler bare om kjønn, men aller mest om vår personlighet? 

Kvinneforakt, ikke -forskere 😄

Skrevet

"Det eneste en kvinne elsker med deg er hva du kan gi henne. Forsvinner det, så forsvinner kvinnen. " - Dette er da slett ikke den ene og fulle sannheten, men snarere et subjektivt syn farget av tidligere dårlige erfaringer. De samme erfaringene har mange kvinner gjort seg, og vil bruke de samme argumentene mot menn. Ja, det er en god del dårlige epler der ute, men det er også mange flotte. Kvinner er også individer, med individuelle preferanser og personligheter, det gjelder bare å skille ut hveten fra klinten. 

• Liker 3
Skrevet
53 minutes ago, AnonymBruker said:

En luksusprostituert. 

Jeg gråter aldri foran noen. Men foran den rette jenta kan jeg gjerne bryte sammen

:roll:

Anonymkode: 7e789...965

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...