Gå til innhold

Noen flere damer som aldri mottar interesse fra menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror faktisk menn er litt redd meg..av en eller annen grunn..haha. Har ikke guttekort hår heller så tviler på de tror jeg er lesbe. Men man blir vel uattraktiv når man har barn da selv om faren ikke er der 

Anonymkode: f024b...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får heller ingen oppmerksomhet fra menn. Har knapt kompiser. Er undervektig ifølge BMI og har en sped kroppsbygning. Kler meg normalt, i kvinneklær og som jeg mener passer etter formen. Verken kler eller ter meg upassende. Kan være litt sjenert men har vokst meg en del fra det. Men jeg merker menn direkte ser stygt på meg. Ofte typene til venninnene mine liker meg ikke. :O Aner ikke hvorfor. De ignorerer meg totalt. Når jeg har vært i forhold tidligere (det er lenge siden nå) så har typen min gitt mine venninner mer oppmerksomhet enn meg og det har faktisk vært et problem i forholdet og ført til jeg har dumpa både han og venninna. 

På den andre siden igjen ser jeg ofte skikkelig tjukke jenter ha samboer og kjæreste og som bruker null sminke og ikke er særlig pene. Ofte en fremfusende og frekk personlighet i tillegg.... Så min erfaring er at du har god sjans som overvektig iallfall, bedre sjans enn som undervektig utrolig nok. Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: f024b...0d7

Kanskje det er den dårlige selvtilliten din. Siden du føler behov for å se ned på andre du ikke mener er attraktive. Lite sjarmerende med mennesker som føler behov for å se ned på andre for å føle seg bedre selv.

Anonymkode: 6e40e...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er den dårlige selvtilliten din. Siden du føler behov for å se ned på andre du ikke mener er attraktive. Lite sjarmerende med mennesker som føler behov for å se ned på andre for å føle seg bedre selv.

Anonymkode: 6e40e...aea

Vil faktisk ikke si jeg har dårlig selvtillit. Mener egentlig ikke å se ned på disse menneskene, jeg bare sier det som faktisk er og som jeg ser, nemlig at overvektige jenter/damer veldig ofte lever i parforhold. Hadde vært interessant om noen kunne fortalt hva som er grunnen til at jeg ikke får kjæreste

Anonymkode: f024b...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det konkret menn synes er attraktivt da? Vanskelig å si fordi det sikkert er forskjellig. Jeg er kvinne, men har inntrykk av at selvtillit er en viktig faktor for å bli likt av menn. Og selvsagt har utseende mye å si. Men det virker på meg som at bare et pent utseende uten selvtillit og sjarm ikke er så attraktivt. Nå er det sikkert ikke så vanlig, for de fleste som er pene vet det gjerne selv, men det finnes unntak. Det jeg prøver å si er at utseende nok alltid betyr en del, men at det ikke betyr alt. Selvtillit, sjarm, en smilende og vennlig væremåte, og en varm personlighet tror jeg er like viktig som utseende egentlig. Og så er det selvsagt noe ulike preferanser på utseende også, selv om det er en viss enighet om hva som er pent og ikke. Min erfaring er at jeg fikk veldig lite oppmerksomhet fra menn som tenåring og ung voksen. Når jeg ble mer godt voksen fikk jeg mye mer oppmerksomhet fra menn, og dette har med selvtilliten å gjøre. Utseendemessig så jeg bedre ut som helt ung,(tror jeg) men det spilte ingen rolle fordi jeg var veldig sjenert og hadde veldig dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 12580...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil faktisk ikke si jeg har dårlig selvtillit. Mener egentlig ikke å se ned på disse menneskene, jeg bare sier det som faktisk er og som jeg ser, nemlig at overvektige jenter/damer veldig ofte lever i parforhold. Hadde vært interessant om noen kunne fortalt hva som er grunnen til at jeg ikke får kjæreste

Anonymkode: f024b...0d7

Også da? Da er det menn som velger dem og ikke deg. 

Det kan være mange grunner til at du ikke får deg kjæreste. Vanskelig å svare på det når man ikke kjenner deg, vet hvordan du ser ut og hvordan du oppfører deg rundt andre mennesker. 

Egen vurdering av dette stemmer ofte ikke, så det folk skriver om seg selv tar jeg med en stor klype salt. Man kan fremstille seg som bedre enn andre eller dårligere, og noen har ikke selvinnsikt. 

Anonymkode: 6e40e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er utrolig ekle, mer som hunder enn mennesker. Så om du vil tekkes menn så bør du appellere til bikkja i dem iallefall litt. Sånn for å komme igang.

Videre er det totalt usannsynlig at menn ikke gir deg oppmerksomhet. Det er nok din oppfatning som ikke stemmer. Som bikkjer så snuser de på alt og alle :)

Anonymkode: 9bf99...29f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Menn er utrolig ekle, mer som hunder enn mennesker. Så om du vil tekkes menn så bør du appellere til bikkja i dem iallefall litt. Sånn for å komme igang.

Videre er det totalt usannsynlig at menn ikke gir deg oppmerksomhet. Det er nok din oppfatning som ikke stemmer. Som bikkjer så snuser de på alt og alle :)

Anonymkode: 9bf99...29f

Du må være hyggelig til IRL? Slike utsagn hjelper hverken menn eller kvinner.

Anonymkode: 03374...7db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du må være hyggelig til IRL? Slike utsagn hjelper hverken menn eller kvinner.

Anonymkode: 03374...7db

Enig, hatefulle utsagn er motbydelig. 

Anonymkode: d56e6...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...