Gå til innhold

Noen flere damer som aldri mottar interesse fra menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har mine tvil om at menn vet hvilket nivå de ligger på. Det er ikke uten grunn at det er laget denne illustrasjonen med en pen og tynn blondine foran speilet som ser en tykk dame, mens den tynnhårete mannen med diger ølmage og hengeræv kun ser Herkules.

Jeg har mastergrad, en veldig god jobb og eier egen leilighet i hovedstaden. Ønsker veldig ofte jeg var mann, for da kunne jeg bare skaffet meg litt selvtillit og vært ettertraktet bare for det.

 

Anonymkode: bd650...62d

Det er jo kjempebra. Da har du jo masse å spille på? Er du flink til å formidle dette da? Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får respons på det. Da har du eventuelt ikke truffet riktig person. Jeg hadde digget slike kvaliteter. Hvem ville vel ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle kvinner blir prøvd på. En kvinne trenger bare å knipse med fingrene så får de seg noe. Menn må jobbe og slite hardt bare for å få en mulighet til å få dyppet snøret. Å få en sjanse på noe langvarig er nest inntil umulig for en mann.

Anonymkode: 99a58...747

Dette er sterkt overdrevet. Dessuten er ikke "å få seg noe" målet for mange. 

Langvarige forhold er ikke noe enklere for mange kvinner heller. Noen mennesker har det vanskeligere rett og slett. 

Jeg blir i hvert fall ikke lagt an på konstant, men jeg blir lagt an på noen ganger. Alle har ikke et haleheng med beilere etter seg til enhver tid. 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er nettopp fordi de kun har øyne for de superpene damene. Hadde en mannlig kollega som mente at damer jeg synes var veldig pene var "stygge". Kunne hverken fatte eller begripe noe som helst. Damene han synes var pene var kun omtrent bombshells/perfekte. Han sa jeg var altfor snill når det gjaldt andres utseende, men for streng med eget. Jeg tror det handler om at nær perfeksjon er det menn ser, mens kvinner ser skjønnhet i de fleste andre damer. Menn er mye mindre rause, og da blir deres utvalg minimalt. Oss andre damer blir rett og slett ikke sett. Vi kunne like gjerne hatt penis, rett og slett :)

Anonymkode: bd650...62d

Stemmer nok for noen menn, men ikke for alle. Kan jo lure på om det gjelder de mennene som påstår at kvinner alltid har mange menn etter seg. At de bare ser de pene kvinnene, men ikke de andre. 

Tror nok at det kan være vanskelig å treffe noen til tider. Det handler ofte om tilfeldigheter, og i tillegg skal man passe sammen også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært opptatt de siste 15 årene, og fikk stadig hentydninger og komplimenter og ble prøvd sjekket opp alt fra på bussen til på kafé og selvsagt på byen.

Nå er jeg singel på andre året og... ingenting! Absolutt ingenting😅😅😅

Anonymkode: f9c56...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til tider ønske jeg fikk litt mindre oppmerksomhet fra menn. :rodme: Det er ikke alltid bare positivt å få mye oppmerksomhet , spesielt ikke når en ikke selv ønsker den type oppmerksomhet alltid. 

Anonymkode: ee6c1...871

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Arcturus said:

Det er jo kjempebra. Da har du jo masse å spille på? Er du flink til å formidle dette da? Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får respons på det. Da har du eventuelt ikke truffet riktig person. Jeg hadde digget slike kvaliteter. Hvem ville vel ikke det?

Formidler det sjelden. Har fått høre at menn enten da føler seg truet eller gir katta i slikt. Og i allefall så lenge utseende ikke er bra nok. Skulle gjerne møtt en mann som brydde seg om sånne ting, for å si det sånn :) Kanskje plastisk kirurgi er eneste utvei. Ser jo hvor vanvittig entusiastiske menn blir når pene venninner forteller om sine oppnåelsen i livet...

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mine tvil om at menn vet hvilket nivå de ligger på. Det er ikke uten grunn at det er laget denne illustrasjonen med en pen og tynn blondine foran speilet som ser en tykk dame, mens den tynnhårete mannen med diger ølmage og hengeræv kun ser Herkules.

Jeg har mastergrad, en veldig god jobb og eier egen leilighet i hovedstaden. Ønsker veldig ofte jeg var mann, for da kunne jeg bare skaffet meg litt selvtillit og vært ettertraktet bare for det.

 

Anonymkode: bd650...62d

Her. På bare 1 setning gjore du deg selv mindre attraktiv for menn

Hva er det med kvinner idag som tror menn bryr seg om de har mastergrad eller er proffesor. Nobody cares! Du kunne likegodt  ta den mastergraden opp i ræven din og vært vaskedame og du ville vært mer attraktiv.

Nå må du huske at menn ikke er kvinner. Menn gir en faen i sosial status. Penger og yrke. Vi har penger selv og som oftest kontroll og alt på stell selv. Det er kvinner som bryr seg om status på mannen og hvor god jobb han har slik at han har høy lønn og kan forsørge henne og gi henne en bedre livstill. Menn driter i det

Er du pen? Er du deilig? Er du chill å være med? Har du mange interesser eller er du veldig snever der? Slike ting teller

Menn er visuelle. Og ville heller gått for den deilige vaskedamen enn hun lite attraktive med mastergrad. Sorry

Å nevne mastergraden din og leilighet i oslo i enhver setting gjør deg mindre tiltrekkende. Fordi du skryter over noe menn gir en fullstendig faen i.

Anonymkode: ecdb0...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Formidler det sjelden. Har fått høre at menn enten da føler seg truet eller gir katta i slikt. Og i allefall så lenge utseende ikke er bra nok. Skulle gjerne møtt en mann som brydde seg om sånne ting, for å si det sånn :) Kanskje plastisk kirurgi er eneste utvei. Ser jo hvor vanvittig entusiastiske menn blir når pene venninner forteller om sine oppnåelsen i livet...

Anonymkode: bd650...62d

Vel, jeg kan bare snakke for meg selv (og jeg er en type som kan forelske meg i en murvegg), men slike ting teller mye. Veldig mye. Det utgjør biter av en helhet og vektes i mitt hode som så med så mye annet. 

Nå vet jeg ikke hvor ansiktspen du er/ikke er (og det er jo helt ærlig superviktig for egentlig oss alle), men jeg ville likt de andre sidene ved deg. Det hadde talt i ditt favør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her. På bare 1 setning gjore du deg selv mindre attraktiv for menn

Hva er det med kvinner idag som tror menn bryr seg om de har mastergrad eller er proffesor. Nobody cares! Du kunne likegodt  ta den mastergraden opp i ræven din og vært vaskedame og du ville vært mer attraktiv.

Nå må du huske at menn ikke er kvinner. Menn gir en faen i sosial status. Penger og yrke. Vi har penger selv og som oftest kontroll og alt på stell selv. Det er kvinner som bryr seg om status på mannen og hvor god jobb han har slik at han har høy lønn og kan forsørge henne og gi henne en bedre livstill. Menn driter i det

Er du pen? Er du deilig? Er du chill å være med? Har du mange interesser eller er du veldig snever der? Slike ting teller

Menn er visuelle. Og ville heller gått for den deilige vaskedamen enn hun lite attraktive med mastergrad. Sorry

Å nevne mastergraden din og leilighet i oslo i enhver setting gjør deg mindre tiltrekkende. Fordi du skryter over noe menn gir en fullstendig faen i.

Anonymkode: ecdb0...680

Det er jeg ikke helt enig i. 

Jeg tror menn som kan velge vekter slike ting litt tyngre enn andre. Og jeg kan velge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arcturus skrev:

Det er jeg ikke helt enig i. 

Jeg tror menn som kan velge vekter slike ting litt tyngre enn andre. Og jeg kan velge. 

Helt greit du ikke er enig for alle er forskjellig. Menn vist vi snakker menn flest så er dette riktig

Anonymkode: ecdb0...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt greit du ikke er enig for alle er forskjellig. Menn vist vi snakker menn flest så er dette riktig

Anonymkode: ecdb0...680

Det kan du ha rett i. Jeg kjenner menn som bryr seg om hva dama har av ressurser, men de har som regel så mye ressurser selv at det er en måte å unngå golddiggere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp :)

Anonymkode: bd650...62d

:hug: Det går nok bra til slutt. Hang in there. Det ordner seg. Husk at du bare skal finne én, tross alt. Så kan resten av verden være gal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært populær blant menn. Så jeg skjønner ikke hvorfor menn tror vi damer bare kan velge. Og jeg har brukt masse penger på botox, silikon, hår, sminke, klær etc. Fortsatt er jeg hatet av menn. Har fått utrolig mange stygge kommentarer gjennom livet. Har bare innsett at det er sånn. 

Anonymkode: f0b26...a77

De tingene der sier meg at du sliter med selvtilliten . Tror ikke de fleste menn ønsker langvarig forhold med en dame som bruker så mye tid , penger og tanker på utseende sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp :)

Anonymkode: bd650...62d

Er du villig til å bruke underlivet for å få oppmerksomhet?

Anonymkode: 8fc0b...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du villig til å bruke underlivet for å få oppmerksomhet?

Anonymkode: 8fc0b...28c

Verdens. Verste. Råd.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Arcturus said:

Det kan du ha rett i. Jeg kjenner menn som bryr seg om hva dama har av ressurser, men de har som regel så mye ressurser selv at det er en måte å unngå golddiggere. 

Tror mer jeg kunne tenkt meg en mann som hadde satt pris på hva jeg hadde å bidra med (gitt at utseendet mitt var bra nok for ham), enn en som følte seg truet og bestandig måtte bedyre at kvinners eneste valuta i hans øyne er utseende. Mye mer turn on.

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutes ago, Arcturus said:

:hug: Det går nok bra til slutt. Hang in there. Det ordner seg. Husk at du bare skal finne én, tross alt. Så kan resten av verden være gal.

Takk, Arcturus ❤️

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at kvinnet ikke har det lett. Men som sagt er datingverden mye hardere for menn generelt. Og dette vet du. Det trenger vi ikke diskutere engang. Det har med etterspørsel  å gjøre. 

Det er sikkert ikke alle som får så mye oppmerksomhet. Men når jeg logger meg inn på min ex kjæreste sin facebook og ser hun har fått i gjennomsnitt 3 meldinger av ukjente menn hver ENESTE dag så begynner man å skjønne litt

Anonymkode: ecdb0...680

Ja, og jeg skjønner at menn ikke alltid har det like lett. Prøvde ikke akkurat å motbevise det, men synes det er drøyt at flere  skal mistro kvinner som sier at de har det vanskelig også. 

Det hjelper jo lite at din eks får 3 meldinger hver dag av kåte menn når noen kvinner faktisk aldri opplever oppmerksomhet eller noe. Poenget er at disse kvinnene opplever det de opplever og da er det det man forholder seg til, og jeg synes det er synd at man skal gå over i "hvem har det verst" diskusjon hver eneste gang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp :)

Anonymkode: bd650...62d

Trenger ikke gi opp. Vær glad du er selvstendig økonomisk og slipper å slite. Mange ut i 30 årene gjør det forsatt.

Du har da ressurser på å endre deg om til mer attraktiv vist du vil da eller om du ikke er helt imot det. Kan få deg personelig trener. Ta brystoperasjon. Kjøpe deg fine og sexy klær. Beste sminken og skjønnhetsprodukter og samtidig jobbe med personeligheten din noe som er gratis

Litt tragisk egentlig at det er dette menn flest går etter. Som mann selv syns jeg det er litt teit. Men jeg gjør jo det selv akkurat som mange andre. Går det enn ekstremt pen og deilig kvinne framfor meg blir hun automatisk en 10er. Uansett hva hun jobber som. Du ser jo hvilke damer i samfunnet som har mest menn etter seg. Det er de dumme og deilige😅

Anonymkode: ecdb0...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mer jeg kunne tenkt meg en mann som hadde satt pris på hva jeg hadde å bidra med (gitt at utseendet mitt var bra nok for ham), enn en som følte seg truet og bestandig måtte bedyre at kvinners eneste valuta i hans øyne er utseende. Mye mer turn on.

Anonymkode: bd650...62d

Der er lett å si på kg. Men når han kjekke badboyen kommer som er ultra kjekk så klarer du ikke styre deg. 

Anonymkode: ecdb0...680

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...