Gå til innhold

Noen flere damer som aldri mottar interesse fra menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke gi opp. Vær glad du er selvstendig økonomisk og slipper å slite. Mange ut i 30 årene gjør det forsatt.

Du har da ressurser på å endre deg om til mer attraktiv vist du vil da eller om du ikke er helt imot det. Kan få deg personelig trener. Ta brystoperasjon. Kjøpe deg fine og sexy klær. Beste sminken og skjønnhetsprodukter og samtidig jobbe med personeligheten din noe som er gratis

Litt tragisk egentlig at det er dette menn flest går etter. Som mann selv syns jeg det er litt teit. Men jeg gjør jo det selv akkurat som mange andre. Går det enn ekstremt pen og deilig kvinne framfor meg blir hun automatisk en 10er. Uansett hva hun jobber som. Du ser jo hvilke damer i samfunnet som har mest menn etter seg. Det er de dumme og deilige😅

Anonymkode: ecdb0...680

Hallo, det hjelper ikke å operere seg nødvendigvis! Jeg har brukt rundt 100.000 på operasjoner og menn hater meg likevel. Jeg blir bare dumpet og avvist. Så jeg angrer litt egentlig. Eneste landene jeg har opplevd suksess med menn var i Costa Rica og Panama, norske menn er bare kresne og skal ha supermodeller. 

Anonymkode: f0b26...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, AnonymBruker said:

Der er lett å si på kg. Men når han kjekke badboyen kommer som er ultra kjekk så klarer du ikke styre deg. 

Anonymkode: ecdb0...680

Lol. Skjer meg aldri. De ser meg ikke engang. Disse bad boysa virker å holde seg til disse gjennomopererte damene du garantert ønsker deg. Vi andre får håpe på litt mer kvalitet :)

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på byen helger her og der for 10+ år siden, ja, kom en sjelden gang en mann bort, med åpningsreplikken " må du smile litt" eller "du må ikke være så sur" Ehhh, hva svarer man til slikt. For å si det slik, hvis jeg satt der å smilte bare sånn for ingenting, så ville jo folk i hvite frakker hente meg! Så da jeg ikke hadde noe vittig kommentar til hans opplagte intro, så ble det ikke mer samtale. Jeg var hverken sur eller noe, jeg var ute og happy, men har vel munnvikene ned når jeg har normalt hvilefjes. Min opplevelse var at gutta gikk til de som var sprudlende, smilte og lo. Jeg er og var slank, langt hår, normalt pen, sunne verdier etc, prøver bare å si at det hjelper ikke, så lenge man ikke er sprudlende.

Hilsen ei ufrivillig singel gående på 10+ år nå

Anonymkode: 0cb1d...8d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Da jeg gikk på byen helger her og der for 10+ år siden, ja, kom en sjelden gang en mann bort, med åpningsreplikken " må du smile litt" eller "du må ikke være så sur" Ehhh, hva svarer man til slikt. For å si det slik, hvis jeg satt der å smilte bare sånn for ingenting, så ville jo folk i hvite frakker hente meg! Så da jeg ikke hadde noe vittig kommentar til hans opplagte intro, så ble det ikke mer samtale. Jeg var hverken sur eller noe, jeg var ute og happy, men har vel munnvikene ned når jeg har normalt hvilefjes. Min opplevelse var at gutta gikk til de som var sprudlende, smilte og lo. Jeg er og var slank, langt hår, normalt pen, sunne verdier etc, prøver bare å si at det hjelper ikke, så lenge man ikke er sprudlende.

Hilsen ei ufrivillig singel gående på 10+ år nå

Anonymkode: 0cb1d...8d9

Er jo en gjenganger at menn føler at kvinner skylder dem å være konstant blide...

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, det hjelper ikke å operere seg nødvendigvis! Jeg har brukt rundt 100.000 på operasjoner og menn hater meg likevel. Jeg blir bare dumpet og avvist. Så jeg angrer litt egentlig. Eneste landene jeg har opplevd suksess med menn var i Costa Rica og Panama, norske menn er bare kresne og skal ha supermodeller. 

Anonymkode: f0b26...a77

Jeg er ingen supermodell , men får likevel oppmerksomhet av norske menn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig har ingen ting i mot å prate med de fleste kvinner. Det er bare en type kvinner jeg som regel ikke liker så godt, og det er de som farger håret sitt i en unaturlig farge (svart, brunt, lyst osv. er helt ok), tar percing i leppa eller har fult av tatoveringer. I tillegg liker jeg ikke jenter som virker faktisk tilbakestående, da mener jeg ikke dum, men sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 841ff...061

hva mener du med sosialt tilbakestående?

Anonymkode: c11f9...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Da jeg gikk på byen helger her og der for 10+ år siden, ja, kom en sjelden gang en mann bort, med åpningsreplikken " må du smile litt" eller "du må ikke være så sur" Ehhh, hva svarer man til slikt. For å si det slik, hvis jeg satt der å smilte bare sånn for ingenting, så ville jo folk i hvite frakker hente meg! Så da jeg ikke hadde noe vittig kommentar til hans opplagte intro, så ble det ikke mer samtale. Jeg var hverken sur eller noe, jeg var ute og happy, men har vel munnvikene ned når jeg har normalt hvilefjes. Min opplevelse var at gutta gikk til de som var sprudlende, smilte og lo. Jeg er og var slank, langt hår, normalt pen, sunne verdier etc, prøver bare å si at det hjelper ikke, så lenge man ikke er sprudlende.

Hilsen ei ufrivillig singel gående på 10+ år nå

Anonymkode: 0cb1d...8d9

Den kommentaren sier vel mer om han enn deg.  Er vel sånn på byen at enkelte menn ønsker å være morsomme og ikke tenke så mye over hva de faktisk sier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, det hjelper ikke å operere seg nødvendigvis! Jeg har brukt rundt 100.000 på operasjoner og menn hater meg likevel. Jeg blir bare dumpet og avvist. Så jeg angrer litt egentlig. Eneste landene jeg har opplevd suksess med menn var i Costa Rica og Panama, norske menn er bare kresne og skal ha supermodeller. 

Anonymkode: f0b26...a77

Det går an å ha det bra uten en mann. Hva er det egentlig du savner så mye med menn? Fordeler med å være singel: gjøre som du vil, total frihet, ingen som kritiserer deg eller maser på deg, som vil du skal bli med på ting du ikke vil, som kanskje vil at du skal gi mer sex enn du vil, du slipper å gå på p-pillen, slipper å bekymre deg for kroppen din og om du er bra nok, slipper å bli sjalu og såret. En vibrator gjør gjerne jobben bedre enn en mann. 

Anonymkode: ba5ae...e8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes at både menn og kvinner generelt er lite flinke til å tilpasse seg situasjonen de er i. Det virker ikke som folk har et bevisst forhold til hva de burde gjøre når de er i den posisjonen de er i. For eksempel, jeg har en kompis med mastergrad som bruker så og si all fritid på dataspill. Det hjelper ikke at man har mastergrad, leilighet osv når en aldri går ut og møter kvinner.

Jeg kjøper ikke "menn vil bare ha supermodeller". Hvilke menn er dette? Jeg tror faktisk at alle venninnene mine på skolen har kjæreste, og de er ikke noen super modeller akkurat. De er helt normale damer utseendemessig, men alle er godt over snittet når det kommer til hvor ressurssterke de er. For å være ærlig så virker de ikke som de mest smoothe når det kommer til flørting og sjekking heller, men de har nå fått det til for det om. Flere av de er artig nok  mer "nerd" enn det jeg er. 

Jeg kunne sikkert skrevet drøssevis av sider med hvorfor det er vanskelig å være mann i dagens kjønnsdynamikk, men grunnen til at jeg har interesse for det temaet er jo først og fremst for å vite hva jeg trenger å gjøre når jeg er i den posisjonen jeg er i. Jeg vet veldig godt hva jeg må gjøre for å møte kvinner, og jeg gjør de tiltakene som må til selv om de strider i mot mine initielle preferanser. Hun som viser interesse for meg nå ser ikke ut som en supermodel forresten. Hun er søt, men jeg ser først og fremst at hun er en bra dame, og slike som henne føler ikke jeg det det er særlig mange av. Hun er varm, smart, oppegående og ressursterk. Gode sosiale ferdigheter har hun også, og det er klart at hun utkonkurrerer de som ikke tør å gjøre noe.

Jeg føler med de som sliter, for jeg vet hvor tøft det er å bygge selvtillit når det kommer til å ta initiativ til det motsatte kjønn. Jeg gikk gjennom den prosessen når jeg var undervektig i tillegg, så sannsynligheten for suksess per initiativ var ikke sånn super høy. Jeg har snakket om det før, men hvis du har en suksess ratio på 20% betyr det at man rent statistisk kanskje ikke får en god opplevelse før den femte personen man tar initiativ til. Det er godt mulig at man må vente lengre også. Jeg hadde en periode hvor jeg møtte 4 kvinner på rad som jeg ville spørre ut som alle hadde kjæreste. Jeg spurte faktisk flere av dem ut også fordi jeg ikke visste at de var sammen med noen. Mange tror ofte at det er en selv det er noe feil med når man blir avvist, og ja, noen ganger gjør man ikke et godt inntrykk, men i veldig mange tilfeller blir man avvist av grunner som er helt utenfor egen kontroll. Det er for eksempel alltid en viss sannsynlighet for at personen man tar initiativ til ikke er tilgjengelig. Det er veldig sannsynlig at dere er for harde mot dere selv når dere blir avvist.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her. På bare 1 setning gjore du deg selv mindre attraktiv for menn

Hva er det med kvinner idag som tror menn bryr seg om de har mastergrad eller er proffesor. Nobody cares! Du kunne likegodt  ta den mastergraden opp i ræven din og vært vaskedame og du ville vært mer attraktiv.

Nå må du huske at menn ikke er kvinner. Menn gir en faen i sosial status. Penger og yrke. Vi har penger selv og som oftest kontroll og alt på stell selv. Det er kvinner som bryr seg om status på mannen og hvor god jobb han har slik at han har høy lønn og kan forsørge henne og gi henne en bedre livstill. Menn driter i det

Er du pen? Er du deilig? Er du chill å være med? Har du mange interesser eller er du veldig snever der? Slike ting teller

Menn er visuelle. Og ville heller gått for den deilige vaskedamen enn hun lite attraktive med mastergrad. Sorry

Å nevne mastergraden din og leilighet i oslo i enhver setting gjør deg mindre tiltrekkende. Fordi du skryter over noe menn gir en fullstendig faen i.

Anonymkode: ecdb0...680

Ut fra det du skriver, skjønner jeg at du ikke har mastergrad selv, og at du er noe bitter både på kvinner og menn som har det.

Vis meg den mannen med mastergrad, eller den legen eller advokaten som ønsker å tilbringe livet sitt med en hot vaskedame. Finnes ikke!  For høyt utdannede menn er det et ganske godt utvalg rålekre damer med like gode utdannelser og karrierer ;-) Detfor står valget for de mest attraktive mennene aldri mellom en vakker vaskedame og en støgg kjerring med master.

 

Anonymkode: 9efd9...d81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-09-29 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært opptatt de siste 15 årene, og fikk stadig hentydninger og komplimenter og ble prøvd sjekket opp alt fra på bussen til på kafé og selvsagt på byen.

Nå er jeg singel på andre året og... ingenting! Absolutt ingenting😅😅😅

Anonymkode: f9c56...d2b

Aka passert 30. Jeg tror det er derfor begge sider står og sier det andre kjønnet har det lettere. Fordi det er sant, bare i h er sin tidsperiode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29. september 2017 den 11.55, AnonymBruker skrev:

Hvis du bare får oppmerksomhet fra utlendinger er vel ikke du heller spesielt populær blant menn. 

Anonymkode: 87d12...6ea

Utlendinger er også menn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt merkelig hvordan enkelte menn "opplyser" kvinner om hvordan kvinner har det på datingmarkedet og hvilke menn de er ute etter. Hva i all verden er galt med disse mennene? Det meste de uttaler seg så bastant om er feil, og det hele virker som en stusselig variant av "jeg har det verre enn deg, det er så synd på meg". Er dette en samletråd for uattraktive menn? 

Anonymkode: 87d12...6ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er helt merkelig hvordan enkelte menn "opplyser" kvinner om hvordan kvinner har det på datingmarkedet og hvilke menn de er ute etter. Hva i all verden er galt med disse mennene? Det meste de uttaler seg så bastant om er feil, og det hele virker som en stusselig variant av "jeg har det verre enn deg, det er så synd på meg". Er dette en samletråd for uattraktive menn? 

Anonymkode: 87d12...6ea

Det er jo egentlig greit at de skriver det så vet man hvem man ikke bør lytte til. :)

Anonymkode: a13a8...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/29/2017 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Hallo, det hjelper ikke å operere seg nødvendigvis! Jeg har brukt rundt 100.000 på operasjoner og menn hater meg likevel. Jeg blir bare dumpet og avvist. Så jeg angrer litt egentlig. Eneste landene jeg har opplevd suksess med menn var i Costa Rica og Panama, norske menn er bare kresne og skal ha supermodeller. 

Anonymkode: f0b26...a77

Hvilke operasjoner har du tatt?

Anonymkode: ecdb0...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo egentlig greit at de skriver det så vet man hvem man ikke bør lytte til. :)

Anonymkode: a13a8...da2

Men de kommer inn i alle tråder og tar over med sutringen sin. "Vi har det så mye verre enn alle andre, så du får ikke lov til å ha dine opplevelser. Bare se på denne artikkelen. Den beviser det. Og ja, forresten kvinner går bare etter penger, mannen må være høy og mørk og ha stor pikk. Kvinner er onde."

Sutre, sutre, sutre. Alt blir så mye bedre da :baby:

Anonymkode: 6e40e...aea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 12.02, Arcturus skrev:

Menn er enkle vesener. Vi liker pupper og lår, langt hår og øyevipper.

Menn er kompliserte vesener. Vi har skapt hele den moderne sivilisasjonen.

Anonymkode: 18343...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er kompliserte vesener. Vi har skapt hele den moderne sivilisasjonen.

Anonymkode: 18343...c99

Rettelse: vi er mer enn bare en ting, men vi er deriblant også enkle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at kvinnet ikke har det lett. Men som sagt er datingverdenen mye hardere for menn generelt. Og dette vet du. Det trenger vi ikke diskutere engang. Det har med etterspørsel  å gjøre. 

Det er sikkert ikke alle som får så mye oppmerksomhet. Men når jeg logger meg inn på min ex kjæreste sin facebook og ser hun har fått i gjennomsnitt 3 meldinger av ukjente menn hver ENESTE dag så begynner man å skjønne litt

Anonymkode: ecdb0...680

Hvem det er hardest for generelt er en mager trøst for dem som sliter. For dem som sulter og ikke har råd til å betale regningene sine hjelper det lite at folk i Norge generelt  har god råd. Det hjelper lite at "alle andre" eier egen bolig og har råd til ny iPhone hvert år. For den som dør ung hjelper det lite at den generelle levealderen i Norge er høy. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...