Gå til innhold

Noen flere damer som aldri mottar interesse fra menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om man prøver å ta initiativ? Alle andre er mer interessante enn deg? Reaksjonen fra menn er som natt og dag sammenlignet med det dine venninner får?

Føler meg helt fullstendig verdiløs av all avvisningen. Prøver alle typer menn. Litt småprat her og der. Viser interesse for hva de driver med osv. Men de bare svarer høflig og spør ikke om noe tilbake. Om mine venninner gjør noe derimot, da er det noe helt annet. 

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si litt mer om deg selv, utseende, vekt, lukt, klesstil, tatoveringer, så skal vi prøve å hjelpe deg å forklare.

Anonymkode: e3e8d...6eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men å ikke få noen interesse fra menn i det hele tatt er umulig.

Anonymkode: 99a58...747

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til tider ønske jeg fikk litt mindre oppmerksomhet fra menn. :rodme: Det er ikke alltid bare positivt å få mye oppmerksomhet , spesielt ikke når en ikke selv ønsker den type oppmerksomhet alltid. 

Anonymkode: ee6c1...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ekstremt mye oppmerksomhet fra utlendinger jeg overhodet ikke vil ha! Er du liksom misunnelig, TS?

Anonymkode: 8b8a7...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ekstremt mye oppmerksomhet fra utlendinger jeg overhodet ikke vil ha! Er du liksom misunnelig, TS?

Anonymkode: 8b8a7...3fe

Hvis du bare får oppmerksomhet fra utlendinger er vel ikke du heller spesielt populær blant menn. 

Anonymkode: 87d12...6ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke får med deg at de viser interesse. Jeg føler mange menn faller fort for en som viser interesse for dem. Eller kanskje du sender ut feil signaler, at du bare ønsker de som en venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har ingen ting i mot å prate med de fleste kvinner. Det er bare en type kvinner jeg som regel ikke liker så godt, og det er de som farger håret sitt i en unaturlig farge (svart, brunt, lyst osv. er helt ok), tar percing i leppa eller har fult av tatoveringer. I tillegg liker jeg ikke jenter som virker faktisk tilbakestående, da mener jeg ikke dum, men sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 841ff...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er enkle vesener. Vi liker pupper og lår, langt hår og øyevipper. Det finnes ikke en mann på denne planeten som ikke liker det. 

Så er spørsmålet: Hvordan kan du bruke det til din fordel? Antakeligvis er det et eller annet ved deg som ikke vekker urinstinktet hos menn. Hvis jeg skal gjette fem ganger ville fem av de gått på ulike varianter av grå mus. Kvinner kler seg ofte for å få anerkjennelse hos andre kvinner eller etter egen målestokk. Det er ingenting galt i det, sett bortifra at det ikke er målrettet innsats mot menn du vil bli kjent med. Det behøver ikke være pumps og miniskjørt for å fungere heller. Ofte må det mye mindre og mer hverdagslige, men like fullt målrettede tiltak til for å vekke interessen. Har du f.eks farget håret nylig? Er du overvektig? Kan du forbedre sminken? Gjør noe med det du kan gjøre noe med og glem resten, men ikke si "det er ikke helt meg" eller på andre måter unngå å innse ubehagelige sannheter. (F.eks er det en generell, men helt gyldig påstand at 99% av befolkningen kan øke treningsmengden med 70% uten at det er i nærheten av å være for mye). De aller fleste av oss er inaktive latsabber som liker at ting kommer rekendes på ei fjøl. Man kan basere seg på flaks, men da bør man være unikt vakker, for flaks ramler ikke ned i hodet på de 80% i befolkningen som ser helt normale ut - hverdagsmennesket. 

Det merkelige med menn er at de ser på alle de fine kvinnene og glemmer alle de som ikke er smellvakre, alle de kvinnene de ikke ser på, når de forbanner hvor vanskelig det er å finne seg kvinnfolk. Det kalles selektiv hukommelse. Kvinner på den andre siden sier de "snakker med alle typer menn", når det i realiteten er en håndfull grovt utvalgte kandidater. Alle menn snakker du ikke med. Det finnes noen for alle, som det heter. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan ikke si det hjelper noe særlig på selvbildet at noen syns en har en ca pulbar kropp de kan kaste fra seg når det passer heller. De fleste kvinner uansett om de blir sett på første øyekast, tredje eller ikke, føler på avvisning fra menn som gjør at de føler seg lite verdt. Akkurat som deg. Eneste forskjellen er bare når den avvisningen kommer. 

Anonymkode: 20a43...556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,  jeg har ofte opplevd å være "usynlig" ja.  Men jeg er sjenert og derfor virker jeg kjedelig.

Anonymkode: 498d4...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, absolutt. Da jeg var yngre var jeg som luft for menn. Og eneste gangen jeg fikk oppmerksomhet var når noen lurte meg til å tro at en mann likte meg bare for å le når jeg ble avvist. Absolutt ingen menn fant meg interessant. Så ble jeg eldre og nå får jeg mye oppmerksomhet. Tror jeg bare var stygg som ung. 

Anonymkode: d8a50...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk hende at du får interesse fra menn, men at du ikke ser det. Jeg var sånn før som tenkte at jeg aldri fikk oppmerksomhet fra menn, men jeg så det ikke. Jeg var for mye oppe i hodet mitt, unngikk blikk, kledde meg slaskete og selvtilliten var(er forsåvidt) ikke så god.

Så når jeg var litt mindre oppe i hodet mitt og møtte blikket til flere så la jeg merke til at noen menn faktisk ga meg oppmerksomhet. Nå mener jeg ikke at alle som ser på meg er interessert, men man merker en viss forskjell på blikk og interesse ofte så det var litt gøy egentlig å oppdage det. Tror også det hjalp på at jeg begynte å bry meg om hvordan jeg så ut. Ikke det at jeg er noen pyntedokke, men å kle meg litt finere, sminke meg og bry meg litt mer om håret hjelper på selvtilliten.

Jeg er allikevel ikke den som får mest oppmerksomhet, men det er vel ikke et mål for meg heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ingen oppmerksomhet fra menn. Vært singel i fem år uten noe som helst. Søstra mi som er et år eldre enn meg, ble selv akkurat singel, og har ikke fått gå i fred. Ofte ser ikke folk forskjell på oss og tar oss for å være tvillinger. Ganske merkelig hele den greia der, for ett eller annet er det som gjør at ingen vil ha meg, men gjerne søstra mi.

Anonymkode: 372ef...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det viktigste, utseendemessig, er ansiktet. Så kommer puppene tror jeg.

Anonymkode: cf77e...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Virker som det KUN er utseende det går på. Jeg må virkelig være bra stygg når jeg prøver å ta kontakt med menn selv og selv ikke DA får noe tilbake. Basert på svarene her. Skjønner at mannfolk er "visuelle", men jeg må virkelig se fæl ut. Selv om jeg kler, sminker meg osv som de fleste andre jenter... Får litt avsmak, ass.

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow... Virker som det KUN er utseende det går på. Jeg må virkelig være bra stygg når jeg prøver å ta kontakt med menn selv og selv ikke DA får noe tilbake. Basert på svarene her. Skjønner at mannfolk er "visuelle", men jeg må virkelig se fæl ut. Selv om jeg kler, sminker meg osv som de fleste andre jenter... Får litt avsmak, ass.

Anonymkode: bd650...62d

Jepp, er det ikke litt greit å se hvor enkle menn er, så innser du at de egentlig ikke er noe å trakte etter også :) For hvem er vel interessert i et tomt menneske "som er visuelt anlagt" :fnise:  Å være enkel i sine preferanser er ganske uattraktivt i seg selv.

Anonymkode: 03d2a...4ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Jepp, er det ikke litt greit å se hvor enkle menn er, så innser du at de egentlig ikke er noe å trakte etter også :) For hvem er vel interessert i et tomt menneske "som er visuelt anlagt" :fnise:  Å være enkel i sine preferanser er ganske uattraktivt i seg selv.

Anonymkode: 03d2a...4ca

Jo, er egentlig det, selv om det virker skikkelig trist. Men, jeg kan alltids finne meg en altoppslukende hobby eller bli skikkelig god i noe i stedet. Gidder ikke kaste bort livet på å forsøke å tilfredsstille menns øyne, heller. 

Anonymkode: bd650...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...