Gå til innhold

Noen flere damer som aldri mottar interesse fra menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke operasjoner har du tatt?

Anonymkode: ecdb0...680

Neseoperasjon + silikon i puppene. Tar også botox, fikser håret jevnlig, bleker tenner, + har brukt en formue på klær. Men vil likevel si jeg ikke ser ut som en typisk bimbo. 

Anonymkode: f0b26...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke operasjoner har du tatt?

Anonymkode: ecdb0...680

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neseoperasjon + silikon i puppene. Tar også botox, fikser håret jevnlig, bleker tenner, + har brukt en formue på klær. Men vil likevel si jeg ikke ser ut som en typisk bimbo. 

Anonymkode: f0b26...a77

Klær ja. Det er en tøff operasjon. Hvor mange dager tok det før du kunne gå igjen etter å ha brukt en formue på klær?

Anonymkode: 99a58...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Klær ja. Det er en tøff operasjon. Hvor mange dager tok det før du kunne gå igjen etter å ha brukt en formue på klær?

Anonymkode: 99a58...747

Hva mener du?

Anonymkode: f0b26...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste fått et par blikk fra menn når jeg er på butikken. De tar ikke kontakt, men de ser flere ganger på meg. I det siste har jeg følt meg klar for å finne en mann å dele livet med igjen, så kanskje det stråler av meg, haha, neida.. Jeg har ikke gjort drastiske endringer. Hadde ikke sminke, håret i hestehale og tur jakke sent på kvelden, men om de finner det attraktiv så gjør ikke det noe :)  Jeg er og lykkelig om dagen, smiler og føler meg veldig bra. Så det lyser nok av meg. Folk legger merke til sånt :) De gangene jeg pynter meg, får jeg veldig mange blikk og flere tar kontakt, av sine forskjellige grunner tenker jeg.. ( ikke ofte jeg pynter meg egentlig). Men det som skjedde her om dagen, i går faktisk, var at jeg fikk mer blikk enn normalt, i hverdagsklær, på butikken. :fnise: 

Jeg bor på bygda, ikke byen :) Utvalget i menn her er ikke all verdens, men har truffet noen hyggelige menn siden jeg flyttet hit, hilst på. :) Utseende bryr jeg meg ikke noe om. Blir jeg tiltrukket av personen, personligheten osv, så blir mannen automatisk kjekk uansett :) Vi er alle rare, vi er mennesker. Alle er forskjellige. Å gå etter utseende er tragisk. Personligheten osv som teller, det indre.: :)

Gjenstår å se da. Jeg er klønete når menn tar kontakt, så blir spennende å se, når det enn måtte skje :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: f0b26...a77

Du ble spurt om hvilke operasjoner du har utført og du svarte klær. Jeg lurte bare på hvor mange dager det tok etter at du hadde gjennomført den operasjonen før du kunne gå igjen?

Anonymkode: 99a58...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Jeg får heller ingen oppmerksomhet fra menn. Vært singel i fem år uten noe som helst. Søstra mi som er et år eldre enn meg, ble selv akkurat singel, og har ikke fått gå i fred. Ofte ser ikke folk forskjell på oss og tar oss for å være tvillinger. Ganske merkelig hele den greia der, for ett eller annet er det som gjør at ingen vil ha meg, men gjerne søstra mi.

Anonymkode: 372ef...a18

Jeg tror det kommer an på hva dere utstråler. Hvis hun er glad i livet og du er bitter f eks. Sånt merkes og verden speiler oss.

Anonymkode: 6a482...4e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Klær ja. Det er en tøff operasjon. Hvor mange dager tok det før du kunne gå igjen etter å ha brukt en formue på klær?

Anonymkode: 99a58...747

Haha! Når jeg har shoppet ligger jeg i fosterstilling i noen timer etterpå. Gråter litt :ler: Så er alt bra igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ble spurt om hvilke operasjoner du har utført og du svarte klær. Jeg lurte bare på hvor mange dager det tok etter at du hadde gjennomført den operasjonen før du kunne gå igjen?

Anonymkode: 99a58...747

Ja og det svarte jeg på. Også skrev jeg hva jeg gjorde i tillegg. Er det noe gærent? Er du KG-politiet som bestemmer hva folk skal skrive her? Jeg tror bare du er jealous fordi jeg reiser til Panama neste uke ;) JEALOUS! 

Anonymkode: f0b26...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det kommer an på hva dere utstråler. Hvis hun er glad i livet og du er bitter f eks. Sånt merkes og verden speiler oss.

Anonymkode: 6a482...4e4

Hva er galt i å være bitter?

Anonymkode: f0b26...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er galt i å være bitter?

Anonymkode: f0b26...a77

Ingen som sa det var galt, bare at det ikke er attraktivt. 

Anonymkode: a13a8...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 11.47, Tom Erik skrev:

Selv sender jeg bilder av hvor mye jeg må betale i skatt til gatebarn i India. Bare for at de skal være klar over ulempen ved å ha mye penger. 

Haha, den likte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt. Da jeg var yngre var jeg som luft for menn. Og eneste gangen jeg fikk oppmerksomhet var når noen lurte meg til å tro at en mann likte meg bare for å le når jeg ble avvist. Absolutt ingen menn fant meg interessant. Så ble jeg eldre og nå får jeg mye oppmerksomhet. Tror jeg bare var stygg som ung. 

Anonymkode: d8a50...e40

Det er litt likt for meg. Jeg var ganske stygg som liten for å være helt ærlig haha. Og da fikk jeg heller ingen oppmerksomhet. De eneste guttene som ga meg oppmerksomhet prøvde å være høflige/snille. Heldigvis så var jeg så stygg at jeg ble veldig morsom og fikk en veldig fin personlighet.

Så plutselig vokste jeg opp og ble plutselig ganske pen i tillegg. Da fikk jeg plutselig masse oppmerksomhet fra menn alle veier og skjønte faktisk at pene mennesker har det mye enklere. Så nå er jeg både morsom, pen og smart!
Det er ikke alltid så dum å være litt stygg som liten, da må man overleve ved hjelp av andre sosiale ferdigheter. Det eneste dumme er at det fremdeles henger litt igjen. Jeg husker ikke helt at jeg ikke ser ut som før på en måte.

(dette var en digressjon, men jeg bare kjente meg litt igjen i kommentaren din)

Anonymkode: c4941...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Jeg får heller ingen oppmerksomhet fra menn. Vært singel i fem år uten noe som helst. Søstra mi som er et år eldre enn meg, ble selv akkurat singel, og har ikke fått gå i fred. Ofte ser ikke folk forskjell på oss og tar oss for å være tvillinger. Ganske merkelig hele den greia der, for ett eller annet er det som gjør at ingen vil ha meg, men gjerne søstra mi.

Anonymkode: 372ef...a18

Utstråling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 29.9.2017 at 11:49 AM, AnonymBruker said:

Jeg får ekstremt mye oppmerksomhet fra utlendinger jeg overhodet ikke vil ha! Er du liksom misunnelig, TS?

Anonymkode: 8b8a7...3fe

Gøy med innvandring synes du ikke ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Xcase33 skrev:

Gøy med innvandring synes du ikke ? 

Det synes ikke jeg. Utrolig mange der med dårlige holdninger til kvinner !

Anonymkode: 498d4...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Ts, flørter du på noen måte med noen av mennene du møter? Med blikk, ord eller hva som helst? Jeg ser av og til flotte og pene damer som får minimalt med oppmerksomhet fra menn, og det som slår meg at de ofte oppfører seg mer som kompiser enn som potensielle kjærester. Ofte skal det ikke mer enn litt sug i blikket eller et ertende smil for å vekke en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/29/2017 at 8:12 PM, AnonymBruker said:

Sier ikke at kvinnet ikke har det lett. Men som sagt er datingverden mye hardere for menn generelt. Og dette vet du. Det trenger vi ikke diskutere engang. Det har med etterspørsel  å gjøre. 

Det er sikkert ikke alle som får så mye oppmerksomhet. Men når jeg logger meg inn på min ex kjæreste sin facebook og ser hun har fått i gjennomsnitt 3 meldinger av ukjente menn hver ENESTE dag så begynner man å skjønne litt

Anonymkode: ecdb0...680

Det  har jeg aldri fått, ikke èn eneste, ever.

Anonymkode: bc853...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det  har jeg aldri fått, ikke èn eneste, ever.

Anonymkode: bc853...af8

Så er det jo suspekt at han logger seg inn på ekskjærestens Facebook. Sier jo litt om hva slags type dette er. 

Anonymkode: 87d12...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Selv om man prøver å ta initiativ? Alle andre er mer interessante enn deg? Reaksjonen fra menn er som natt og dag sammenlignet med det dine venninner får?

Føler meg helt fullstendig verdiløs av all avvisningen. Prøver alle typer menn. Litt småprat her og der. Viser interesse for hva de driver med osv. Men de bare svarer høflig og spør ikke om noe tilbake. Om mine venninner gjør noe derimot, da er det noe helt annet. 

Anonymkode: bd650...62d

Jo - en dag så kommer du over han.

Husk at menn ser etter/tiltrekker seg og gir respekt/respons etter hvordan du utstråler forventninger som de har til deg. Og gjerne da innenfor kjernebilde for dagens seksualiserte former først og fremst utseende/utstrålingsmessig.

Det er kjempeviktig at du er deg selv og utstråler akkurat det du er,og at du kler deg og ser ut som du liker deg best selv. For kun på den måten vil du få muligheten til å treffe den mannen som tiltrekker seg akkurat deg! Den beste mannen for deg. Som også vil se hvem du er og like deg akkurat for det du er. Så la de tusen andre mennene gå i forvirring mot mål de ikke vinner frem med.

Vær deg selv! Og fortsett med å være trivelig,søke kontakt på en naturlig måte. Så hører vi fra deg når du har møtt han. Kanskje neste måned,neste høst,eller om 3 år. Det haster vel ikke? Så bare kos deg og vær klar når han dukker opp ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ingen oppmerksomhet fra menn. Har knapt kompiser. Er undervektig ifølge BMI og har en sped kroppsbygning. Kler meg normalt, i kvinneklær og som jeg mener passer etter formen. Verken kler eller ter meg upassende. Kan være litt sjenert men har vokst meg en del fra det. Men jeg merker menn direkte ser stygt på meg. Ofte typene til venninnene mine liker meg ikke. :O Aner ikke hvorfor. De ignorerer meg totalt. Når jeg har vært i forhold tidligere (det er lenge siden nå) så har typen min gitt mine venninner mer oppmerksomhet enn meg og det har faktisk vært et problem i forholdet og ført til jeg har dumpa både han og venninna. 

På den andre siden igjen ser jeg ofte skikkelig tjukke jenter ha samboer og kjæreste og som bruker null sminke og ikke er særlig pene. Ofte en fremfusende og frekk personlighet i tillegg.... Så min erfaring er at du har god sjans som overvektig iallfall, bedre sjans enn som undervektig utrolig nok. Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: f024b...0d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...