Gå til innhold

Parterapi (humor)

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 31.10.2018 den 13.59, Hamhamham skrev:

Sara Eline er en krysning mellom Erlend Elias og Sophie Elise, slik jeg ser det.

Ellens holdninger kan nok minne litt om Kari Jaquesson, ja, men tviler på om Kari Jaquesson oppfører seg noe i nærheten av på samme måte mot partneren på hjemmebane.

Kari er så ekstrem feminist at hun kan aldri bli med en mann. Hun er så feminist at hun ikke engang kan leve med kvinner. Tror jeg. Så hun i et parforhold, neppe. 

Anonymkode: 4cc6b...f74

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin Vågnes har sagt at Siri er basert på ei venninne han har🙈😂 som er alt for glad i oppmerksomhet 🙊

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kari er så ekstrem feminist at hun kan aldri bli med en mann. Hun er så feminist at hun ikke engang kan leve med kvinner. Tror jeg. Så hun i et parforhold, neppe. 

Anonymkode: 4cc6b...f74

Kari har vel vært i et langvarig forhold, med barn. Uvisst for meg hvor lenge hennes forhold, om det er flere, har vart, men hun har utvilsomt vært i parforhold.

• Liker 1
Skrevet

Digger Parterapi! Fikk litt problemer med det samme jeg fortalte om det til svigermor. Hun trodde vi skulle gå i parterapi 😅

Anonymkode: 51733...f6b

• Liker 4
Skrevet

Britt Helen ❤️ 😂

Anonymkode: db6da...d10

• Liker 5
Skrevet

Elsket bonusterapi-episoden! Så morsomt med bloopers.

Anonymkode: e9b22...35d

• Liker 2
Skrevet

Spoiler under!

genial avslutting på serien 😄 endelig skjønte han med penisen som levde eget liv at det han gjorde var galt. Og Gabi gjor det slutt med ho sippekjærringa 😄

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Neste sesong kunne vært kun med Kjell-Simen, den klart beste karakteren. Hun som spiller Britt-Helen gjør også en glimrende jobb.

• Liker 15
Skrevet

Jeg elsker denne serien! Den er helt fantastisk! Tror så mange liker den fordi personene er så lett gjenkjennelige, vi kjenner liksom alle en som likner på noen av dem!

Anonymkode: d0826...cb3

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker denne serien! Den er helt fantastisk! Tror så mange liker den fordi personene er så lett gjenkjennelige, vi kjenner liksom alle en som likner på noen av dem!

Har møtt på et par av hun med rødt hår, hun der «ja.ja.ja.» 😂 Helt forferdelige mennesker 😂

Anonymkode: e0ddf...d3d

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt på et par av hun med rødt hår, hun der «ja.ja.ja.» 😂 Helt forferdelige mennesker 😂

Ja, jeg har også det! Utrolig tatt på kornet! 😂

• Liker 3
Skrevet

Du verden - Britt Helen kan smile!

Neste fredag kommer til og oppleves som et tomrom når det ikke blir noen ny episode :(

• Liker 8
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Britt Helen er jo sykt pen! 

Har lyst å kakke en del av dem i hodet, de er jo så dumme! Elsker serien 😄

Anonymkode: 4a010...cc5

Skrevet

Jeg kjenner jeg hadde hatt problemer med å holde meg seriøs om jeg skulle spilt partneren til noen av de karakterene der 🤣 Han Kevin er jo så flink, jeg hadde krepert!

• Liker 6
Skrevet

Synd ikke Siri kom med en sånn frase om at hun er gravid :P det er liksom alle jenters grunn til at gutten ikke skal slå opp :P 

• Liker 3
Skrevet

Hva med en spinn-off serie med familielivet til Kjell-Simen og Britt-Helen?

Anonymkode: 23763...94b

• Liker 14
Skrevet
På 17.11.2018 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Hva med en spinn-off serie med familielivet til Kjell-Simen og Britt-Helen?

Anonymkode: 23763...94b

«hvis Britt Helen vil» 😂

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...