Gå til innhold

Parterapi (humor)


Gjest chisandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bjarne må vel være inspirert av Per Sandberg?

Anonymkode: e1ac3...ef2

You don’t say..?

Anonymkode: 99a80...073

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2019 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Uff. Jeg kjenner igjen noen av mine dårlige sider i noen av damene der. Hun gamlemor som er så bekymret, og hun som griner hele tiden fordi alt er hennes skyld. Riktignok i en mye mindre ekstrem utgave. 
 

Er det flere av dere som kjenner dere igjen i noe og tørr å innrømme det?
 

 

Anonymkode: b9974...046

Oh yes, kjenner meg igjen i hu ene fra siste sesongen. Har ikke sett de siste episodene med kjæresten, fordi jeg er redd han tenker det samme😂 og jeg tror det, for ingen av oss ler eller gir uttrykk for at det er morsomt når det paret kommer😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Må dessverre innrømme at jeg kan være sarkastisk passivaggressiv…  :flau:

 

Kjell-Simen er jo så søt! Han burde spleises med bloggerdama "fyyyy faaaan Alex" - så får han noen å pusle om og hun noen som passer henne opp. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
På 2.12.2019 den 0.21, kindagirl skrev:

Jeg elsker karakteren Anne! Det er som å se mormoren min.. Viste det til mormor og hun var helt enig 😂😂
Sofus er også genial..

Ellers syns jeg Kjell Simen og Ulrik enten må utvikle seg eller gå ut av serien. Maiken også. De har liksom ikke kommet noen vei..

Og karakteren Bjarne kunne jeg seriøst kastet ut av vinduet. For en irriterende type. Tenk at det faktisk finnes slike som han.

Enig i at Kjell Simen og Ulrik må fornye seg litt. Maiken begynner bare å bli irriterende. Samme med hun «og e lo»-dama. Bjarne er så drittsekk at jeg får vondt i magen! 

Ler så jeg griner av Ellen og Sofus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser egentlig for meg Erlend Elias i Sara figuren og jeg...

Anonymkode: c5370...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser egentlig for meg Erlend Elias i Sara figuren og jeg...

Anonymkode: c5370...b26

Enig, jeg syns den er mer lik EE enn SE. Dette kommer nok av at Kevin egentlig er mann.

Anonymkode: c0f05...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg syns den er mer lik EE enn SE. Dette kommer nok av at Kevin egentlig er mann.

Anonymkode: c0f05...262

Ja, og dialekta og måten å snakke på er og ganske lik i mine ører. Men hadde vært helt herlig om han hadde vært inspirert av begge to. Uansett, herlig karakter. 

Anonymkode: c5370...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/29/2019 at 8:16 PM, AnonymBruker said:

Uff. Jeg kjenner igjen noen av mine dårlige sider i noen av damene der. Hun gamlemor som er så bekymret, og hun som griner hele tiden fordi alt er hennes skyld. Riktignok i en mye mindre ekstrem utgave. 
 

Er det flere av dere som kjenner dere igjen i noe og tørr å innrømme det?
 

 

Anonymkode: b9974...046

Nei, men satt ved siden av "DER kom den"-dama på toget i går😂. Tenkte inni meg at det må hun ga hørt et par ganger etter at serien kom ut 

Anonymkode: 4a7fc...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men satt ved siden av "DER kom den"-dama på toget i går😂. Tenkte inni meg at det må hun ga hørt et par ganger etter at serien kom ut 

Anonymkode: 4a7fc...b4d

Det er jo Kevin... 

Anonymkode: 46941...e9c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 15.53, AnonymBruker skrev:

Nei, men satt ved siden av "DER kom den"-dama på toget i går😂. Tenkte inni meg at det må hun ga hørt et par ganger etter at serien kom ut 

Anonymkode: 4a7fc...b4d

What?!😂😂😂

Anonymkode: d90db...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Det er jo Kevin... 

Anonymkode: 46941...e9c

Hun mente at hun satt ved siden av ei som oppførte seg sånn da vet du.

Anonymkode: bdc44...163

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Noen som har sett de nye episodene? 

Hadde jeg vært sammen med hun Randi så hadde nok jeg også blitt like rasende som mannen. Hun gnir jo inn absolutt alt helt til det klikker for han. Han der har jeg faktisk full forståelse for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den nye sesongen, så mange bra nye karakterer!
Er Samantha en parodi av Tammy tro? 

Anonymkode: 6e003...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Elsker den nye sesongen, så mange bra nye karakterer!
Er Samantha en parodi av Tammy tro? 

Anonymkode: 6e003...a1d

En Fetisha? Venninne av Sophie Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvor mye typen til Maiken angrer på at han lå med henne akkurat den gangen😂😂

Anonymkode: b05c5...387

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Heilt rett. Dialekta er striladialekt frå nord for Bergen. Du høyrer det på rulle-R,en. Noko som er typisk for dialekta lengst utr i Nordhordland. Kevin er frå Meland kommune nærmare bestemt Vestbygd/Rossland. Eg trur Kevin har fått mykje inspirasjon hjå far sin til å laga Sofus. Eller dei fleste menn over 40 år i Nordhordland.

Anonymkode: 24e4a...780

Uhm. Faren til Kevin ligner da overhode ikke på Sofus, hverken i personlighet eller utseende. Og "de fleste menn over 40" var da å ta hardt i 😂 følte jeg måtte forsvare hjembygden litt her, for så ille er det nå ikke 😂😂

Anonymkode: 6c34b...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjenner ikke igjen karakterene denne gangen. Hvem er det han prøver å spille?

Anonymkode: 73c5f...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke igjen karakterene denne gangen. Hvem er det han prøver å spille?

Anonymkode: 73c5f...752

Av de nye karakterene har han i hvert fall hentet inspirasjon fra Alexander Sæterstøl, kjæresten til Martine Lunde. Han har også en kjæreste som heter Martine i serien. Og så er han inspirert av Sophie Elise sin venninne Fetisha, hun som snakker norsk og engelsk om hverandre. De andre nye tror jeg er litt mer generelle mennesketyper. 

Anonymkode: c0f05...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...