Gå til innhold

Parterapi (humor)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det må jo være ulovlig og en copyright sak!

Jeg vil tro det er noe de har handlet inn fra Seefood / NRK, ellers ville det nok blitt dårlig stemning :glare:

• Liker 6
Skrevet

Kevin la ut på insta at det var stas at det kom en svensk utgave av parterapi, så jeg vil tro det er avklart og i orden 😊

Anonymkode: d1666...f18

• Liker 10
Skrevet

Vel, både Olsenbanden og The Julekalender (og sikkert flere, som jeg ikke kommer på) er direkte kopiert fra Danmark. På tide at noe fra Norge blir kopiert. 

Anonymkode: c0f05...262

• Liker 6
Gjest tranedatter
Skrevet

Ble veldig skuffa over den svenske versjonen. Altså inredningen ( :ler: ) , de som gjorde dekoren har jeg stor respekt for, men her har de jo kopiert rett av! 

Skrevet

Jenny, du kan ingen vitsa - for du har itje humor!

• Liker 2
Gjest tranedatter
Skrevet

Haha, anne og herman! (hun som er så bekymret)

Skrevet

Jeg klarer altså ikke å le av at hun sunnmøringen forskjellsbehandler ungene sine. Den story-linen tok en litt uggen vending for min del. Også skjønner jeg heller ikke hvordan Kjell-Simen endte opp med ex-kona si, de er for forskjellige til at det er troverdig.

Syns sophie-elise er morsomst, for det ligner sånn. Kudos til sminkørene, han er liksom stiv i maska og mimikkløs, sånn careless. Må le av «sånn dær ting» og «fy faan alex». Og paranoide mia gundersen «syns du ikkje ungane dine fortjener å få vetta kor mange rødhåra halvsøsken dei har». Det er de eneste jeg ler av egentlig.

Anonymkode: 33587...07b

• Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også skjønner jeg heller ikke hvordan Kjell-Simen endte opp med ex-kona si, de er for forskjellige til at det er troverdig.

Det har de jo fortalt. De møtes på sykehuset hvor han er sykepleier. Britt-Helen var tufs, og han puset henne på armen - og da bestemte han seg for å aldri slutte med det :laugh:

• Liker 21
Skrevet

Det var en litt slow start på denne sesongen for min del, men i kveld lo jeg godt - spesielt av bekymrede Anne 😂 det var som å se meg selv! 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, tranedatter skrev:

Haha, anne og herman! (hun som er så bekymret)

For oss bergensere er det bare så nydelig 

Anonymkode: 14d62...dee

• Liker 7
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og paranoide mia gundersen «syns du ikkje ungane dine fortjener å få vetta kor mange rødhåra halvsøsken dei har». Det er de eneste jeg ler av egentlig.

Akkurat det er det dårligste/minst morsomme «paret» av alle. Svært forutsigbart og kjedelig.

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg klarer altså ikke å le av at hun sunnmøringen forskjellsbehandler ungene sine. Den story-linen tok en litt uggen vending for min del.

Jeg liker heller ikke den. Er bare vond å se på.

Anonymkode: 198f7...b4b

• Liker 2
Skrevet

Trodde virkelig aldri det skulle skje, men jeg er enig med Mens-Ellen :overrasket: "Vi er gravide" er et nonsens-uttrykk!

• Liker 16
Skrevet

Det er lenge siden jeg har «møtt» noen som er så utrolig umoden som Kenneth. 🤣

• Liker 1
Skrevet

Synes serien blir for mye repeat. De samme poengene gjentas hele tiden. Men mulig det er jeg som ikke skjønner humoren.....

Anonymkode: 76c96...ec6

• Liker 1
Skrevet

Ville aldri hatt tigergutt oppi rassen hans! :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Sofus er jo fantastisk da! 

Anonymkode: a1903...629

• Liker 2
Skrevet

Elsker Maja og den stakkars altfor tålmodige Tommy 😂

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Syns virkelig det har tatt seg opp de siste episodene!

Anonymkode: e9b22...35d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...