Gå til innhold

Parterapi (humor)


Gjest chisandra

Anbefalte innlegg

3 timer siden, tranedatter skrev:

Hun bloggeren, som skylder alt hun gjør/ikke gjør på fortiden (som ikke er sant, haha!), er hun inspirert av noen spesifikk blogger...? Noen som bruker overdrive det hun (ikke) har opplevd?

 

 

Sophie Elise.

Anonymkode: 97aca...e3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ene nye (husker ikke navn) syns jeg Kevin Vågenes har bommet veldig med. Jeg snakker om hun med langt brunt hår som gråter fordi hun føler seg som en dårlig kjæreste. For det første ser ikke nesen hennes ut som en nese, den ser ut som et nebb, så der har dessverre ikke sminkørene vært så flinke. Hun ser mer ut som en muppet enn et menneske. For det andre gjør jo ikke Vågenes noe forsøk på å lage kvinnestemme på den karakteren? 

Man kan sikkert kritisere mange av de andre karakterene; for å være gjentakende, irriterende, for overdrevet eller for åpenbare, men ingen av karakterene er så dårlig som den karakteren jeg nevnte over. Jeg lurer rett og slett på hva han tenkte med den karakteren? Var det press om å komme opp med mange nye karakterer? Det hadde i så fall vært bedre med flere/lengre sekvenser med de andre.

Anonymkode: c0f05...262

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ene nye (husker ikke navn) syns jeg Kevin Vågenes har bommet veldig med. Jeg snakker om hun med langt brunt hår som gråter fordi hun føler seg som en dårlig kjæreste. For det første ser ikke nesen hennes ut som en nese, den ser ut som et nebb, så der har dessverre ikke sminkørene vært så flinke. Hun ser mer ut som en muppet enn et menneske. For det andre gjør jo ikke Vågenes noe forsøk på å lage kvinnestemme på den karakteren? 

Man kan sikkert kritisere mange av de andre karakterene; for å være gjentakende, irriterende, for overdrevet eller for åpenbare, men ingen av karakterene er så dårlig som den karakteren jeg nevnte over. Jeg lurer rett og slett på hva han tenkte med den karakteren? Var det press om å komme opp med mange nye karakterer? Det hadde i så fall vært bedre med flere/lengre sekvenser med de andre.

Anonymkode: c0f05...262

Berit (og Vemund). Det har jo bare vært en episode så langt med henne, kanskje det blir bedre etterhvert? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Hun ene nye (husker ikke navn) syns jeg Kevin Vågenes har bommet veldig med. Jeg snakker om hun med langt brunt hår som gråter fordi hun føler seg som en dårlig kjæreste. For det første ser ikke nesen hennes ut som en nese, den ser ut som et nebb, så der har dessverre ikke sminkørene vært så flinke. Hun ser mer ut som en muppet enn et menneske. For det andre gjør jo ikke Vågenes noe forsøk på å lage kvinnestemme på den karakteren? 

Man kan sikkert kritisere mange av de andre karakterene; for å være gjentakende, irriterende, for overdrevet eller for åpenbare, men ingen av karakterene er så dårlig som den karakteren jeg nevnte over. Jeg lurer rett og slett på hva han tenkte med den karakteren? Var det press om å komme opp med mange nye karakterer? Det hadde i så fall vært bedre med flere/lengre sekvenser med de andre.

Anonymkode: c0f05...262

Jeg tror den karakteren kan bli bra etter hvert. Folk som bruker tårer og offerrolle som hersketeknikk finnes det jo mange av, og jeg tipper det er denne mennesketypen han prøver å portrettere.

Anonymkode: 364b2...cfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Hun ene nye (husker ikke navn) syns jeg Kevin Vågenes har bommet veldig med. Jeg snakker om hun med langt brunt hår som gråter fordi hun føler seg som en dårlig kjæreste. For det første ser ikke nesen hennes ut som en nese, den ser ut som et nebb, så der har dessverre ikke sminkørene vært så flinke. Hun ser mer ut som en muppet enn et menneske. For det andre gjør jo ikke Vågenes noe forsøk på å lage kvinnestemme på den karakteren? 

Man kan sikkert kritisere mange av de andre karakterene; for å være gjentakende, irriterende, for overdrevet eller for åpenbare, men ingen av karakterene er så dårlig som den karakteren jeg nevnte over. Jeg lurer rett og slett på hva han tenkte med den karakteren? Var det press om å komme opp med mange nye karakterer? Det hadde i så fall vært bedre med flere/lengre sekvenser med de andre.

Anonymkode: c0f05...262

Jeg må bare kommentere: jeg ler meg i hjel av hun karakteren der, fordi jeg kjenner meg egentlig mest igjen i henne av alle karakterene. Jeg gjør det ikke med vilje men jeg tenderer nok litt mot å gå inn i offerrollen og begynner lett å grine. Så da jeg så den tenkte jeg hun var spot On og jeg fikk nesten latterkrampe 😄

Anonymkode: 0a06e...2cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg etter den første episoden i sesong 3, er at tross at de har gått en del i terapi disse folkene, så har de ikke akkurat utviklet seg! Ble mye det samme som før. Hadde virkelig trengt at han Ulrik som tar seg så nær av ting hadde utviklet seg og begynte å PRØVE å jobbe med seg selv, hadde vært mer interessant det, at han prøver men så plutselig klikker det for ham likevel, og han mener at neida, han prøver jo og drar den helt ut i andre retningen! 

Håper det tar seg opp i de neste episodene, for det ble litt for mye av det gamle. 

Anonymkode: 9df0e...2e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

Kenneth hadde vel en utvikling i siste episode, der han gikk tilbake til may-linn. Men han er jo tilbake til å skylde på "han derre dær nere" hele tiden.

Han Alex har en tålmodighet ut av en verden! Blikket til terapauten når dama ber om bekreftelse på at hun er såååå glad og sprudlende, :ler: 

 

Og hun som tror mannen er utro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om han som spiller kjæresten til Gaute er samme fyren som var  med i gift ved fleste blikk ?

Anonymkode: e7ad4...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om han som spiller kjæresten til Gaute er samme fyren som var  med i gift ved fleste blikk ?

Anonymkode: e7ad4...be7

Jepp, det er han.

Anonymkode: c0f05...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler høyt av dagens episode! 😂

.... du e lesbisk?

Anonymkode: a1903...629

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Heilt rett. Dialekta er striladialekt frå nord for Bergen. Du høyrer det på rulle-R,en. Noko som er typisk for dialekta lengst utr i Nordhordland. Kevin er frå Meland kommune nærmare bestemt Vestbygd/Rossland. Eg trur Kevin har fått mykje inspirasjon hjå far sin til å laga Sofus. Eller dei fleste menn over 40 år i Nordhordland.

Anonymkode: 24e4a...780

Han er rå på dialekter, men man hører her at denne dialekta er helt naturlig for han. Han snakker litt raskere her enn med de andre dialektene. 

Anonymkode: a1903...629

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er rå på dialekter, men man hører her at denne dialekta er helt naturlig for han. Han snakker litt raskere her enn med de andre dialektene. 

Anonymkode: a1903...629

Han tar ikke Stavangerdialekta særlig bra.  Mye feil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, SupaWoman skrev:

Han tar ikke Stavangerdialekta særlig bra.  Mye feil.

Ja, han så f.eks både "ho" og "hu" i samme setning. 

Anonymkode: c0f05...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han så f.eks både "ho" og "hu" i samme setning. 

Anonymkode: c0f05...262

Nå er ikke jeg fra Stavanger, så kan ikke uttale meg om den dialekten, men jeg bruker begge her jeg kommer fra. Kommer an på hva setningen er, om jeg bruker ho eller hu :)

Anonymkode: e9b22...35d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SupaWoman skrev:

Han tar ikke Stavangerdialekta særlig bra.  Mye feil.

Ingen andre enn de fra Rogaland som bryr seg.

Anonymkode: 8ca7b...7a2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble fysisk dårlig i går av hun gråtedama. Hun er prikk lik en nær relasjon av meg som jeg helst ikke vil ha så mye kontakt med. Nesten skummelt lik. 

Anonymkode: 82f5b...595

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble fysisk dårlig i går av hun gråtedama. Hun er prikk lik en nær relasjon av meg som jeg helst ikke vil ha så mye kontakt med. Nesten skummelt lik. 

Anonymkode: 82f5b...595

Slike er ekstremt slitsomme å forholde seg til. 

Anonymkode: a1903...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Er det fler enn meg som ikke syns dette er noe gøy? Jeg blir imponert, han er veldig flink! Men det treffer absolutt ikke min humor 

Anonymkode: ff088...ffb

Men hva synes du er gøy, da? Hvilke programmer eller filmer synes du er morsomme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...