Gå til innhold

Parterapi (humor)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker denne serien! Kevin Vågenes er helt super! ❤️

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa!! Mens-Ellen er tilbake! :yvonne:

• Liker 10
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest tranedatter
Skrevet
5 timer siden, Nevian skrev:

Jaa!! Mens-Ellen er tilbake! :yvonne:

" dææær haaar vi detttt…. de' e' altså maaannenn som …..! :ler:

Og hun gærningen som var sjalu, mannen hadde IKKE fått ny kollega, men på 2 sekunder så var det full orgie.

Skrevet
43 minutter siden, tranedatter skrev:

Og hun gærningen som var sjalu, mannen hadde IKKE fått ny kollega, men på 2 sekunder så var det full orgie.

Også var han kliss naken på Rema med den unge tatoverte kassadama foran ungen!!   😂

• Liker 6
Skrevet

Er det fler enn meg som ikke syns dette er noe gøy? Jeg blir imponert, han er veldig flink! Men det treffer absolutt ikke min humor 

Anonymkode: ff088...ffb

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det fler enn meg som ikke syns dette er noe gøy? Jeg blir imponert, han er veldig flink! Men det treffer absolutt ikke min humor 

100%. Han er flink ja, men jeg rikker ikke på smilebåndet en gang.

Anonymkode: 8bb26...735

• Liker 3
Skrevet

Elsker det bare!

Anonymkode: f0ddb...0a2

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, tranedatter skrev:

Din sjuke, sjuke SATAN! 😂

• Liker 9
Skrevet
42 minutter siden, parmanoia skrev:

Din sjuke, sjuke SATAN! 😂

Maia! Herlig 🤣! Vågenes har selv sagt at Mia Gundersen er inspirasjonen her, uten at han tillegger henne den hysteriske sjalusien. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan ikke alle ha lik humor heldigvis! Jeg ler godt av mange av karakterene, men har ingen problem med å skjønne at humoren ikke treffer alle. 

• Liker 3
Skrevet

Syns det har blitt for mye kjendiser denne gangen. Jobben blir mer å finne ut hvem kjendisen er en å se seg selv i karakterene. Liker hvordan hun Siv Anita viser at hun er mer glad i et barn enn et annet. Syns det er en spennende tvist. 

• Liker 3
Skrevet

♥️ Ellen og Maiken ♥️

😂

• Liker 2
Skrevet

åååå gud, jeg grøsser og ler på en gang! Maiken og Siri, hjelp for noen grusomme figurer! Men sjukt morsomt😂

• Liker 1
Skrevet
På 7.10.2019 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Tenker mer på en typisk gubbete stril fra området Kevin er fra i Nordhordhordaland. Ikke nødvendigvis Lothe. Dialekten er jo mer Meland/Lindås enn Odda.

Anonymkode: ca2ce...233

Heilt rett. Dialekta er striladialekt frå nord for Bergen. Du høyrer det på rulle-R,en. Noko som er typisk for dialekta lengst utr i Nordhordland. Kevin er frå Meland kommune nærmare bestemt Vestbygd/Rossland. Eg trur Kevin har fått mykje inspirasjon hjå far sin til å laga Sofus. Eller dei fleste menn over 40 år i Nordhordland.

Anonymkode: 24e4a...780

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heilt rett. Dialekta er striladialekt frå nord for Bergen. Du høyrer det på rulle-R,en. Noko som er typisk for dialekta lengst utr i Nordhordland. Kevin er frå Meland kommune nærmare bestemt Vestbygd/Rossland. Eg trur Kevin har fått mykje inspirasjon hjå far sin til å laga Sofus. Eller dei fleste menn over 40 år i Nordhordland.

Anonymkode: 24e4a...780

Kevin har uttalt at strilen er inspirert av Lothepus.

Anonymkode: 079d8...a2f

• Liker 2
Skrevet
På 11.10.2019 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Er litt enig. Han gjør en bra jobb med figurene, men det blir jo fryktelig mye gjentakelser da. Føler at om man har sett én episode, så har man sett alle. Lite nytt i hver episode.

Anonymkode: 76c96...ec6

• Liker 3
Skrevet

Det burde kanskje ha vært bare nye karakterer, jeg vet ikke. Det blir mye av det samme opp igjen. Jeg ser fortsatt på, og venter på å le. 

• Liker 3
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Jeg har en intens trang til å slå Ellen i hodet med en gummitiss helt til hun tar seg sammen! ALT gubben gjør er kvinnediskrimerende. 

Maiken: «Vær så snill og ikke gjør dette til en krangel nå...» 😂😂😂

Når Kjell-Simen sendte melding til typen til Britt-Helen... Det blikket han fikk da!!! 😂

Men hun som «ler og ler av Hans på 7 år» og hun med det mørke håret med munndiaré og tvungen latter fikser jeg ikke.

Ellers er programmet helt genialt!!! 

Gjest tranedatter
Skrevet

Hun bloggeren, som skylder alt hun gjør/ikke gjør på fortiden (som ikke er sant, haha!), er hun inspirert av noen spesifikk blogger...? Noen som bruker overdrive det hun (ikke) har opplevd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...