Gå til innhold

Parterapi (humor)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han der Mr. Mannemann-manspreader som ikke gidder å kaste bort tid på prat og te. 😂

Anonymkode: a1903...629

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det var en del nye karakterer, følte jeg likevel at det gikk veldig mye i det samme. Jeg lo ikke en eneste gang, trakk kun på smilebåndet noen ganger. Håper det tar seg litt opp.

Anonymkode: e9b22...35d

• Liker 8
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det var en del nye karakterer, følte jeg likevel at det gikk veldig mye i det samme. Jeg lo ikke en eneste gang, trakk kun på smilebåndet noen ganger. Håper det tar seg litt opp.

Syntes heller ikke den nye sesongen lover bra. Ganske kjedelig.

Anonymkode: 9f096...1af

• Liker 2
Skrevet

Ler så jeg griner😂 Chrissy = Kristine Ullebø sååå tatt på kornet!! Prikk likt! 

Sofus = Lothepus 👏🏼👏🏼 Litt vel åpenlyst når han begynte å snakke om gravemaskiner .. haha 

Anonymkode: d5727...58e

• Liker 20
Skrevet

Likte den første episoden! :laugh: Selv om jeg må innrømme at jeg savnet Ellen og Maiken 😂 

• Liker 2
Skrevet

Merker jeg synes Kjell Simen (?) begynner å bli brukt opp nå. Gøy med nye, men liker best de som ikke er basert på kjendis. Som feministen og hun som "ikke vil gjøre dette til en krangel". 

Skrevet

Sofus er min nye favoritt 🤣

Kjenner til noen sånne menn. 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Tamsi skrev:

Merker jeg synes Kjell Simen (?) begynner å bli brukt opp nå. Gøy med nye, men liker best de som ikke er basert på kjendis. Som feministen og hun som "ikke vil gjøre dette til en krangel". 

Enig, det har blitt for mye Kjell Simen nå, det er ikke morsomt lenger. Jeg er mer spent på de nye karakterene. Liker forøvrig ikke Ulrik heller, for han gjør jo det samme hver gang, veldig forutsigbar.

Anonymkode: c0f05...262

• Liker 7
Skrevet
On 10/5/2019 at 5:22 AM, Cleopatra. said:

Likte den første episoden! :laugh: Selv om jeg må innrømme at jeg savnet Ellen og Maiken 😂 

Jeg savner også Ellen.

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Tamsi skrev:

Kjell-Simen er jo karakteren som driver hele showet! En hederskarakter! :)

• Liker 15
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det har blitt for mye Kjell Simen nå, det er ikke morsomt lenger. Jeg er mer spent på de nye karakterene. Liker forøvrig ikke Ulrik heller, for han gjør jo det samme hver gang, veldig forutsigbar.

Ulrik er slitsom, ja, men Kjell-Simen må bli, uansett. Ikke helt like bra som i fjor foreløpig men for legendarisk karakter til å droppe :)

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 28.9.2019 den 17.32, Lady Lovelylocks skrev:

Mia Gundersen, Per Sandberg og Kristine Ullebø er inspirasjon til nye rollefigurer.

Per Sandberg? Fikk mer Lothepus-vibber jeg. :)

Ellers er jo serien det samme som sist. Ikke noe nytt. Men bra for det det er.

Endret av loveli
Skrevet
2 minutter siden, loveli skrev:

Det er to forskjellige karakterer. Lothepus er åpenbart inspirasjonen til han med gravemaskin (Sofus, var det det han het?), mens Per Sandberg er inspirasjonskilden til Bjarne, han trønderen som må vinne hver diskusjon. 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, loveli skrev:

Skrev bare det jeg leste på NRK.no

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to forskjellige karakterer. Lothepus er åpenbart inspirasjonen til han med gravemaskin (Sofus, var det det han het?), mens Per Sandberg er inspirasjonskilden til Bjarne, han trønderen som må vinne hver diskusjon. 

Ah, han må ha vært akkurat da jeg ikke så på.

Skrevet
19 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Skrev bare det jeg leste på NRK.no

Rart ikke Lothe ble nevnt.

Men ser nå at jeg har gått glipp av en karakter. 😛

Skrevet
18 timer siden, loveli skrev:

Rart ikke Lothe ble nevnt.

Men ser nå at jeg har gått glipp av en karakter. 😛

Tenker mer på en typisk gubbete stril fra området Kevin er fra i Nordhordhordaland. Ikke nødvendigvis Lothe. Dialekten er jo mer Meland/Lindås enn Odda.

Anonymkode: ca2ce...233

• Liker 4
Skrevet
På 4.10.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Enig, litt skuffet egentlig... håper det tar seg opp. 

Gjest tranedatter
Skrevet

Simen og nye kjæresten! :ler:

Hun derre "e' lo, og e' lo! er sjuuuukt irriterende!! 

Skrevet

I dag var det morsomt! 😂 For noen typer! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...