Gå til innhold

Parterapi (humor)


Gjest chisandra

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sju år!!! 😁

Anonymkode: a1903...629

Tretti-ein laiks!

Anonymkode: 86a01...feb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol fra Hotel cæsar har vist blitt voksen og man ser tydelig likhet til moren Bitten

Anonymkode: 38330...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 18.29, Amawhatsnot skrev:

Når jeg ser og hører Kjell Simen blir han til Knut Arild Hareide i mitt hode 🤣

Det blir han hos meg også. Men det er nok bare utseende og dialekten. Er det noen som "taler Roma midt i mot", så er det Hareide. 

Anonymkode: 62ec4...98f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kristina Schwartz skrev:

"Eg sei alt for mykje unnskyld...og det beklage eg"😀

Hahahahahahahaa, jeg leeer. Og vi lo! Vi LO.

Anonymkode: 5457a...0b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«For en gang skyld, så e det ikkje eg som e problemeleven her, hehehehe!» 😂😂😂

Anonymkode: 4b2db...6f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sol fra Hotel cæsar har vist blitt voksen og man ser tydelig likhet til moren Bitten

Anonymkode: 38330...662

Ah! Jeg visste det var noe kjent og lite lik-bart ved henne 😅

Anonymkode: c0f05...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir han hos meg også. Men det er nok bare utseende og dialekten. Er det noen som "taler Roma midt i mot", så er det Hareide. 

Anonymkode: 62ec4...98f

Ikke sikkert han taler kona midt i mot 😜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Amawhatsnot skrev:

Ikke sikkert han taler kona midt i mot 😜

Sant! Frem til ca 1 år siden har jeg alltid tenkt at han er skikkelig veik og unnvikende, men mannen har overasket og har virkelig baller. Men kanskje ikke på hjemmefronten. Er jo mange sterke ledere som har en liten sub i seg 😜😎😋

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, LivetErEnLek skrev:

Sant! Frem til ca 1 år siden har jeg alltid tenkt at han er skikkelig veik og unnvikende, men mannen har overasket og har virkelig baller. Men kanskje ikke på hjemmefronten. Er jo mange sterke ledere som har en liten sub i seg 😜😎😋

Ja, man vet jo aldri 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎09‎.‎2018 den 18.43, Cyndaquil skrev:

Jeg ler meg krøllete 😂» Mens-Ellen 😮». Fy fader. Men det syke er at det sikkert finnes slike som Ellen og Kjell simen i det virkelige verden 😂

 

Det hadde jo ikke vært så morsomt om det ikke var noe gjenkjennbart i disse karakterene, selv om de er parodiske :D Slik som hun SJU ÅR SJU ÅR! Alle kjenner hun småbarnsmora - for det er jo oftest damer som holder på slik - som klarer å få alt til å dreie seg om barnet sitt, og som forteller "morsomme historier" ved enhver anledning.

Kjell-Simen og Ellen får meg til å le høyt hver gang de åpner kjeften!

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode ute! 😂

Hun rødhåra som klarer å lage konflikter ut av alt, men skylder alt på mannen kjenner jeg irriterer meg noe helt  vanvittig. "Ja, ja..."

Kjell-Simen fortsetter i samme, herlig selvutslettende spor. 

Er det fredag igjen snart, så vi kan få neste episode? 😁

Anonymkode: a1903...629

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara Elise var fantastisk i dag! 😂 «Fyyyyy faen! Han slo og sparka, eller han sparka mæ ikke da...» 

Anonymkode: a1903...629

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 18.9.2018 den 17.53, AnonymBruker skrev:
 

Jeg og.😂😂 Hun er vel også en parodi fra hu ene fra «gift ved første blikk»(siste sesong), som ikke tålte trynet på han hun ble spleiset med.

katrine er jo fru Sagen som nevnt over.

Flere personer dere kjenner igjen ?

 

 

Anonymkode: 8d64d...20c

Synes Kristine og Ulrik minner om hun bloggeren pilotfrue og mannen!

Kevin Vågenes har forresten bekreftet at Sofie Elise, fru Sagen og Hareide har vært inspirasjon til noen av karakterene

Anonymkode: 17923...dd6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeelsker det!! 

Jeg tror at de karakterene man liker minst er pga av personlige ting. Har en kompis som har jobbet mye med damer som minner om hun der som snakker om sin manns manglede (oppdiktede) selvfølelse, og han får helt mark og klarer nesten ikke å se på.

Så kanskje vi kan få litt selvinnsikt her ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er den tråden jeg har lest på KG hvor folk har vært mest enig - ikke lest en eneste negativ kommentar.

Men både programmet og Kevin er jo knallbra. Hadde også ønsket at det var lengre, men er samtidig redd det kunne tapt seg om det ble lengre. Nå har man 10 gjennomgående morsomme minutter og sitter igjen med et veldig bra program - redd det hadde dalt i humor om man hadde trukket det for mye ut.

Har ikke noe favorittkarakter, men synes "Tigergutt" er morsom på en usmakelig måte + at bergensdialekten er bra ( er bergenser selv, synes veldig ofte bergensdialekter blir feil hos noen skuespillere).

Totalt blottet for selvinnsikt. Han er vel den jeg mest ler høyt av - men det er litt som at hver karakter har sin følelse de spiller på. Ene blir du bare fortvilet over, en blir man irritert på, en synes man nesten synd på, en rister man på hodet over osv., men samtidig er alt humor.

Det eneste som skurrer litt (håper jeg ikke ødelegger for noen) er at jeg sitter og plages litt med hvordan en del av disse parene ble sammen? Virker så usannsynlig at karen i flanellsskjorte skulle kunne ha holdt ut med denne overdrevne feministen lenge nok til at de ble sammen.

Endret av ekkoet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...