Gå til innhold

Kan jeg bli sugardaddy med 480 000 kr i inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, Superbruker5 said:

Jeg kan jo som AB lage en tråd og spørre om jeg er gravid og fortelle at jeg har nettopp hatt sex uten kondom. Klart folk vil jo anta at jeg er en kvinne selv om jeg aldri har skrevet at jeg er en kvinne. Så kan jeg spørre hvorfor alle tror jeg er en kvinne. Samt be dem finlese innlegget mitt en gang til. Eventuelt så kunne jeg passet på å formulere meg på en måte som ikke innbyr til misforståelse og presisert kjønnet mitt når det er helt essensielt for svaret på spørsmålet man stiller. 

Spørsmålet er jo om man er ute etter svar på spørsmålet sitt eller kun ute etter å trolle. 

Nå er jeg for ordens skyld kvinne. Uten at jeg helt ser hvordan det skal være relevant for spørsmålene jeg har stilt. Før jeg leste denne tråden hadde jeg ingen formening om hva begrepene sugardaddy og sugarbaby innebar, nå har jeg selvsagt fått med meg det vesentligste og dermed skjønner jeg litt bedre hvorfor det er snakk om så voldsomme beløp.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutes ago, Raven.WritingDesk said:

Hvordan skal dette fungere?

Hele opplegget baseres jo på en overfladisk verdi; den ene vil ha penest mulig partner, den andre best mulig betalt.

Skal man betale mindre antar jeg varen må være litt dårligere, altså er du litt stygg er du villig til å finne en ordning med noen som betaler litt mindre..? 

Er det "low-key"..? 

Takk. Det var jo disse nyansene jeg var nysgjerrig på. Nei, jeg tenkte absolutt ikke på at man må være stygg eller betale mindre for å være low-key. Jeg lurte på om dette også foregår mellom to voksne uten at de flasher forholdet/transaksjonen åpent ved å bli sett sammen offentlig eller gi gaver. Men om jeg nå har forstått det riktig så vil noe low-key per definisjon ikke kunne falle under sugardating.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden har jeg antydet dette, og hvorfor er alle så sikre på at jeg må være mann for å ikke helt se poenget med å bli betalt i dyre vesker når alternativet er rene penger?

Det jeg ikke fikk klarhet i var hvorvidt det å reise sammen og å bli gitt håndfaste gaver var blant forutsetningene for en slik dynamikk. Er hele poenget med en sugarbaby at hun skal være dyr i drift og bli sett offentlig på mannens arm eller finnes det folk som foretrekker en mer low-key ordning?

Anonymkode: d1b5b...64d

Dyr i drift og dyr i drift. Selv om hun er "billig i drift", er jo poenget med en sugardaddy at han skal forsørge henne. Betale hennes boutgifter og personlige utgifter. Sikkert noen som synes det er greit med rene penger. Men da kommer du ikke langt med en tusenlapp i måneden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Thyra said:

Dyr i drift og dyr i drift. Selv om hun er "billig i drift", er jo poenget med en sugardaddy at han skal forsørge henne. Betale hennes boutgifter og personlige utgifter. Sikkert noen som synes det er greit med rene penger. Men da kommer du ikke langt med en tusenlapp i måneden. 

Nei, det har jeg skjønt. Akkurat det med en tusenlapp per mnd. for sex kom i hvertfall ikke fra meg. Jeg skrev "noen tusenlapper" i mitt første innlegg med spørsmål, før jeg fikk med meg at det var snakk om indirekte betaling for sex, og det ble tydeligvis tolket i feil retning.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er jeg for ordens skyld kvinne. Uten at jeg helt ser hvordan det skal være relevant for spørsmålene jeg har stilt. Før jeg leste denne tråden hadde jeg ingen formening om hva begrepene sugardaddy og sugarbaby innebar, nå har jeg selvsagt fått med meg det vesentligste og dermed skjønner jeg litt bedre hvorfor det er snakk om så voldsomme beløp.

Anonymkode: d1b5b...64d

Det er jo relevant fordi 1) Sugardaddy er en mann så  folk antar du du er en mann når du sikke spesifiserer noe annet og 2) Det er jo lettere for kvinner å få sex så hva de må betale om noe er jo mindre. Svært mange kvinner kan jo ha sex med yngre kjekke menn helt gratis.  Det blir klart litt spesielt å snakke om å forsørge noen når det er snakk om 1000-lapp i månedene med mindre det er snakk om et barnehjemsbarn i Afrika.

Hun som er dame i  tråden og er sugarmommy har jo noen yngre menn som hun kjøper HM-bukser til og som hadde hatt sex med henne uansett om de fikk klær eller ikke. 

Det blir jo det samme om du hadde vært mann og du var David Beckham. 

Endret av Superbruker5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Thyra skrev:

Dyr i drift og dyr i drift. Selv om hun er "billig i drift", er jo poenget med en sugardaddy at han skal forsørge henne. Betale hennes boutgifter og personlige utgifter. Sikkert noen som synes det er greit med rene penger. Men da kommer du ikke langt med en tusenlapp i måneden. 

Jepp. Meg selv som eksempel: Han betalte mine faste utgifter, dvs leilighet, mobil, treningssenter + PT. I tillegg fikk jeg en fast sum som dekket alle andre vanlige utgifter. Skulle jeg være med han på noe spesielt, f.eks forretningsmiddag, fikk jeg penger til passende antrekk. Han betalte alle kostnader inkl min shopping, når jeg var med han på reiser, etc.

Anonymkode: 49cc7...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg skjønt. Akkurat det med en tusenlapp per mnd. for sex kom i hvertfall ikke fra meg. Jeg skrev "noen tusenlapper" i mitt første innlegg med spørsmål, før jeg fikk med meg at det var snakk om indirekte betaling for sex, og det ble tydeligvis tolket i feil retning.

Anonymkode: d1b5b...64d

Er du ts? Mener ts hadde råd til 1000-2000 i måneden ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt: Finn noe bedre å bruke pengene dine på.

Men siden dette er noe du antakelig gjerne vil: Nei. Det er ikke nok. Vi snakker sko og vesker til priser av typen "hvis du mp spørre hva det koster, så har du ikke råd."

Men det er en fordel med å være såpass "fattige" som du og jeg er. Ja, vi får oss litt mindre, men vi blir ikke tatt for pengene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite. Kjenner en del veninner som driver litt med det, de hadde ledd om de fikk tilbudd noe mindre enn 20 000 i mnd, inkludert andre utgifter dekket. 

Anonymkode: ab377...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Alt for lite. Kjenner en del veninner som driver litt med det, de hadde ledd om de fikk tilbudd noe mindre enn 20 000 i mnd, inkludert andre utgifter dekket. 

Anonymkode: ab377...5ff

Trodde dette var noe man ikke var åpen om. At andre skal vite at en selger sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Superbruker5 said:

Trodde dette var noe man ikke var åpen om. At andre skal vite at en selger sex. 

Det er nok ikke normalt, men på internett vil en alltids finne mennesker som sier det motsatte...

Anonymkode: 0b741...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superbruker5 skrev:

Trodde dette var noe man ikke var åpen om. At andre skal vite at en selger sex. 

Du vil nok bli ganske overrasket over hva venninner deler med hverandre i fortrolighet. 

Anonymkode: 65c4e...1bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk alle sykdommene som florerer blandt disse sugar folkene .. grøss! :spy: Bare det i seg selv er jo nok til å sette seg i kredittgjeld for å unngå. At folk frivillig betaler for slikt sier så utfattelig mye om hvilke nivå de er på og hvilke livskvalitet de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er nok ikke normalt, men på internett vil en alltids finne mennesker som sier det motsatte...

Anonymkode: 0b741...555

 

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Du vil nok bli ganske overrasket over hva venninner deler med hverandre i fortrolighet. 

Anonymkode: 65c4e...1bc

Det hadde ikke jeg turt om jeg var kvinne i hvert fall. Da ender man jo opp med å enten måtte fortelle alle mennene man dater at man tidligere har solgt sex eller så må man hele tiden leve i frykten av at kjæresten finner ut at man tidligere har solgt sex. 

 

Endret av Superbruker5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pappato skrev:

Tenk alle sykdommene som florerer blandt disse sugar folkene .. grøss! :spy: Bare det i seg selv er jo nok til å sette seg i kredittgjeld for å unngå. At folk frivillig betaler for slikt sier så utfattelig mye om hvilke nivå de er på og hvilke livskvalitet de har.

Jeg tror generelt sett at det er høyere sannsynlighet for å pådra seg noe grums i løpet av en fuktig natt på byen. Til og med en prostituert som har seg med flere partnere er nok mer opptatt av beskyttelse mot sykdommer (og graviditet) enn den jevne nordmann er. Det er mange gutter/menn som legger ansvaret for prevensjon på kvinnen og ikke liker å bruke kondom (og ingen andre prevensjonsmidler beskytter mot kjønnssykdommer). Noen er så lite opplyste (eller likegyldige) at de tenker at å hoppe av i svingen er fornuftig. Når det gjelder sugarbaby/sugardaddy-relasjonen er det vel mer vanlig å ha en fast partner. I utgangspunktet ville jeg ikke ha trodd at det florerer mer sykdom i denne gruppen enn andre faste forhold, så jeg antar at dette utsagnet bare er et tegn på holdningen din til denne gruppen. 

Anonymkode: 65c4e...1bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror generelt sett at det er høyere sannsynlighet for å pådra seg noe grums i løpet av en fuktig natt på byen. Til og med en prostituert som har seg med flere partnere er nok mer opptatt av beskyttelse mot sykdommer (og graviditet) enn den jevne nordmann er. Det er mange gutter/menn som legger ansvaret for prevensjon på kvinnen og ikke liker å bruke kondom (og ingen andre prevensjonsmidler beskytter mot kjønnssykdommer). Noen er så lite opplyste (eller likegyldige) at de tenker at å hoppe av i svingen er fornuftig. Når det gjelder sugarbaby/sugardaddy-relasjonen er det vel mer vanlig å ha en fast partner. I utgangspunktet ville jeg ikke ha trodd at det florerer mer sykdom i denne gruppen enn andre faste forhold, så jeg antar at dette utsagnet bare er et tegn på holdningen din til denne gruppen. 

Anonymkode: 65c4e...1bc

HAHA, javel ja. Nå har jeg hørt det også. Narkomane og horer som ikke er mer smittsom enn hvermansen. Gjør meg en tjeneste plx, gå til legen å sjekk høvve ditt :)

Anonymkode: 898bd...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...