Gå til innhold

Kan jeg bli sugardaddy med 480 000 kr i inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å være "sugardaddy" for attraktive, yngre kvinner er som regel forbeholdt veldig velstående menn som ikke ønsker eller har mulighet til noe tradisjonelt forhold.

Diskresjon er også en del av det (mange er gift). Jo flere jenter du ligger rundt med, enten det er frivillig eller betalte prostituerte, jo mer slitsomt og risikofylt blir det. Det er jo en grunn til at selv kjendismenn, som kan få sex gratis når som helst, betaler faste prostituerte. Å sjonglere en horde unge og umodne jenter som enten blir forelsket, ringer kona eller plaprer til venninnene sine er uaktuelt. Det de er ute etter er en jente som kan være tilgjengelig, tilpasse seg deres timeplan, være til å stole på og holde tett. I retur får hun bli med til eksotiske locations, bo på fine hotell og få tilskudd til enten bolig, studier eller klær o.l.

Det disse jentene ser etter er jo en mann som ikke bare er rik, men er en "big deal". En farsfigur, mentor og bidragsyter der de kan få ta del i hans livsstil. 

Det er nok en del menn i din posisjon, med en A4-liv og middels inntekt som tenker at dette er muligheten til å få en fast sexpartner til lavere pris av hva du hadde betalt en prostituert. Det får du ikke. 

Anonymkode: 4a13f...bdf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om at ei hore har spurt etter ligningsattest.

Anonymkode: 90b3a...8be

Der er forskjellen. En hore trenger bare avtalt sum før sex forekommer. Disse sugarbabiesene driver bakgrunnssjekk. Skal de finne en fast fyr, bør han være rik.

Anonymkode: 4a13f...bdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mer enn hva jeg har råd til. Sa du ja til dette, hva brukte du pengene på i så fall?

Anonymkode: cef1d...6b5

Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan tenke på å bli en sugardaddy da om 20.000 i mnd er altfor mye for deg! 
Vanlig er nærmere 40.000 og ofte 70 også om man reiser og shopper mye. 

Anonymkode: 8292e...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, da får du heller bare benytte prostituerte.

Anonymkode: 4a13f...bdf

Tilgi en stakkar som nok har falt av lasset for det som kanskje er et dumt spørsmål, men er ikke sugarbabe bare et pudret ord for prostituert? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, C.Tramell skrev:

Tilgi en stakkar som nok har falt av lasset for det som kanskje er et dumt spørsmål, men er ikke sugarbabe bare et pudret ord for prostituert? :klo:

Les resten av tråden.

Anonymkode: 4a13f...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, C.Tramell said:

Tilgi en stakkar som nok har falt av lasset for det som kanskje er et dumt spørsmål, men er ikke sugarbabe bare et pudret ord for prostituert? :klo:

Det het "holden kvinne" i gamle dager, tror jeg. Eller (betalt) elskerinne. Som er mye det samme som prostituert.

Anonymkode: 90b3a...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Les resten av tråden.

Anonymkode: 4a13f...bdf

Enkelte enkle sjeler tror dette er noe nytt og moderne. Det er det ikke.

Anonymkode: 90b3a...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det het "holden kvinne" i gamle dager, tror jeg. Eller (betalt) elskerinne. Som er mye det samme som prostituert.

Anonymkode: 90b3a...8be

:klo: "  velstående  være en holden mann"

http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=holden&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

 

 

Anonymkode: 39cc7...523

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mer enn hva jeg har råd til. Sa du ja til dette, hva brukte du pengene på i så fall?

Anonymkode: cef1d...6b5

Nei, jeg sa ikke ja til dette. Denne relasjonen startet opp som et normalt forhold. Han ville fått overtaket hvis han plutselig skulle ha begynt å betale meg penger for at jeg skulle bruke tid sammen med han.

Anonymkode: 3ae69...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte enkle sjeler tror dette er noe nytt og moderne. Det er det ikke.

Anonymkode: 90b3a...8be

Det var vel ikke et fullt ut dekkende navn for en krysning mellom fast elskerinne og prostituert, så i den grad er begrepet nytt.

Men konseptet har alltid eksistert, som alt annet. Dog ikke så profesjonalisert som nå.

Anonymkode: 4a13f...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Det het "holden kvinne" i gamle dager, tror jeg. Eller (betalt) elskerinne. Som er mye det samme som prostituert.

Anonymkode: 90b3a...8be

Takk! Men vet du om disse sukkerklumpene bare har en enkelt kunde, eller kan de ha flere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det het "holden kvinne" i gamle dager, tror jeg. Eller (betalt) elskerinne. Som er mye det samme som prostituert.

Anonymkode: 90b3a...8be

"Holdt" kvinne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpe deg en utenlands hore en gang i måneden. koster ca 1000-1500 kr for en halv time. norske er dyrere, ca 2000-2500 for en halv time

Anonymkode: eb052...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bli sugardaddy med denne inntekten, eller er den for lav?

Anonymkode: cef1d...6b5

Ta en titt på svenske hollywoodfruer og se hva de forbruker på bil/hus/ineriør/klær/spa/hobbyer etc... 

Din månedslønn holder om hun kun trenger ny håndveske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutes ago, AnonymBruker said:

du får kjøpe deg en utenlands hore en gang i måneden. koster ca 1000-1500 kr for en halv time. norske er dyrere, ca 2000-2500 for en halv time

Anonymkode: eb052...08d

Svært så god peiling en del her har på hva prostituerte koster. :roll:

Anonymkode: 7f24e...dc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svært så god peiling en del her har på hva prostituerte koster. :roll:

Anonymkode: 7f24e...dc7

:fnise:

Anonymkode: 9db17...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg sa ikke ja til dette. Denne relasjonen startet opp som et normalt forhold. Han ville fått overtaket hvis han plutselig skulle ha begynt å betale meg penger for at jeg skulle bruke tid sammen med han.

Anonymkode: 3ae69...1f7

Jeg tror egentlig han mente det for å hjelpe meg, siden jeg sa at jeg ikke kunne bruke så mye tid på han, da jeg måtte ha deltidsjobb ved siden av studiene. Så foreslo han at han kunne betale meg 20-30 000 i måneden i stedet mot at jeg tilbragte 2-3 kvelder i uken med han. Forslaget hans endret hvordan jeg så på han, for å si det mildt. Jeg takket som sagt nei til det, men det får meg alltid til å lure på om det hadde gjort meg til prostituert hvis jeg hadde sagt ja? Dette var en mann jeg likte veldig godt.

Anonymkode: 3ae69...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, AnonymBruker said:

:klo: "  velstående  være en holden mann"

http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=holden&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Anonymkode: 39cc7...523

Det er forskjell på menn og kvinner, vet du. En holden kvinne var ei som fikk husleia betalt, pluss litt lommepenger. Omtrent som en hustru, men uten det formelle. Frankrikes Hollande har vel holdt på litt med dette.

Anonymkode: 90b3a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...