Gå til innhold

Kan jeg bli sugardaddy med 480 000 kr i inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutes ago, Elghund said:

"Holdt" kvinne

Ja, men i tidligere tider var dette holden (dansk, altså).

Anonymkode: 90b3a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, men i tidligere tider var dette holden (dansk, altså).

Anonymkode: 90b3a...8be

Kom med en dokumentasjon på det.

Anonymkode: 7f24e...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK, jeg har absolutt null kjennskap til hvordan dette fenomenet fungerer. Men jeg tenker at på generelt grunnlag så må det da finnes flust med jenter og kvinner som ikke hadde takket nei til et hyggelig vennskap med noen tusenlapper i gave hver mnd. Må man stille store krav for å være sugarbaby, er det det som er selve konseptet?

Anonymkode: d1b5b...64d

Hm.  Altså.  Hvorfor nøye seg med 1000-2000 når man kan få ti ganger mer?

Fordi du egentlig er et såpass bra catch at det ikke bør behøves så mye glidemiddel, bare litt?

Tenker - kanskje du har rett?, men om du tenker så manne-asperger-praktisk må du ikke si det høyt.  Du synker til samme markedsverdi som de som må betale markedspris med en gang du snakker om å kjøpe.  Må ikke bli uttalt at hun skylder deg.  Kanskje bare begynne å gi gave til en du har hooka med et par ganger, der det er uttalt at dere ikke ser et potensielt kjæresteforhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan tenke på å bli en sugardaddy da om 20.000 i mnd er altfor mye for deg! 
Vanlig er nærmere 40.000 og ofte 70 også om man reiser og shopper mye. 

Anonymkode: 8292e...831

Det er altfor mye for meg! Jeg hadde som sagt håpet sugarbabies var rimeligere.

Anonymkode: cef1d...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du svidde av 20 - 30 tusen på da?

Anonymkode: 9db17...23f

Leilighet, mat, hudpleie, klær, middager ute, reiser, etc. Siden han underholdt meg, var jeg selskapsdamen hans, og var også med som nummer to på noen businessreiser til kunder utenlands, hvor det ville vært en stor ulempe å ikke hatt med seg partner. 

Anonymkode: 49cc7...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er altfor mye for meg! Jeg hadde som sagt håpet sugarbabies var rimeligere.

Anonymkode: cef1d...6b5

Er dette virkelig en seriøs tråd?

Anonymkode: 7f24e...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C.Tramell skrev:

Tilgi en stakkar som nok har falt av lasset for det som kanskje er et dumt spørsmål, men er ikke sugarbabe bare et pudret ord for prostituert? :klo:

Heller en eskorte, selskapsdame ble det vel også kalt. Man er med på forretningsmiddager, forretningsreiser og har som jobb å være representabel.

Men ja, sex er naturligvis også en del av dealen.

Anonymkode: 49cc7...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, AnonymBruker said:

Leilighet, mat, hudpleie, klær, middager ute, reiser, etc. Siden han underholdt meg, var jeg selskapsdamen hans, og var også med som nummer to på noen businessreiser til kunder utenlands, hvor det ville vært en stor ulempe å ikke hatt med seg partner. 

Anonymkode: 49cc7...fe6

Hvor mye yngre var du enn han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superbruker5 skrev:

Hvor mye yngre var du enn han?

Han var ca 15 år eldre enn meg, jeg var 20 år da vi innledet samarbeidet, avsluttet det da jeg var ferdig med studiene 4 år senere. Vi er fortsatt gode venner, omtrent et tiår senere. 

Anonymkode: 49cc7...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutes ago, Elghund said:

Hm.  Altså.  Hvorfor nøye seg med 1000-2000 når man kan få ti ganger mer?

Fordi du egentlig er et såpass bra catch at det ikke bør behøves så mye glidemiddel, bare litt?

Tenker - kanskje du har rett?, men om du tenker så manne-asperger-praktisk må du ikke si det høyt.  Du synker til samme markedsverdi som de som må betale markedspris med en gang du snakker om å kjøpe.  Må ikke bli uttalt at hun skylder deg.  Kanskje bare begynne å gi gave til en du har hooka med et par ganger, der det er uttalt at dere ikke ser et potensielt kjæresteforhold

Først av alt; må man være mann for å tenke som dette? :fnise:

Det kan jo hende det finnes jenter som ikke orker alt maset med reiser og luksusvesker men som heller kan tenke seg en versjon av sugardating med litt mindre sløsing? For noen frister kanskje penger mer enn vesker man aldri vil bruke? Eller er det kun én type jenter som finner en slik ordning fristende til å begynne med, altså de som har dyre vaner fra før av? Er sugardating kun forbeholdt de med et visst forbruksnivå?

Da tenker jeg ikke at noen er "billigere" enn andre. Jeg tenker mer på at det faktisk finnes kvinner som ikke gidder å kaste bort penger på dyre innkjøp men som kanskje likevel er åpne for det som skisseres.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Han var ca 15 år eldre enn meg, jeg var 20 år da vi innledet samarbeidet, avsluttet det da jeg var ferdig med studiene 4 år senere. Vi er fortsatt gode venner, omtrent et tiår senere. 

Anonymkode: 49cc7...fe6

Takk for svar.  Hvordan fungerer egentlig et vennskap etter at han har brukt veldig mye penger på å kjøpe sex og ditt selskap? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Da tenker jeg ikke at noen er "billigere" enn andre. Jeg tenker mer på at det faktisk finnes kvinner som ikke gidder å kaste bort penger på dyre innkjøp men som kanskje likevel er åpne for det som skisseres.

Anonymkode: d1b5b...64d

:ler:

Anonymkode: 90b3a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs.Purdey skrev:

Ta en titt på svenske hollywoodfruer og se hva de forbruker på bil/hus/ineriør/klær/spa/hobbyer etc... 

Din månedslønn holder om hun kun trenger ny håndveske....

Mener du at husfruene er prostituerte og det på internasjonalt TV!?😲

Anonymkode: d0bd9...b42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller en eskorte, selskapsdame ble det vel også kalt. Man er med på forretningsmiddager, forretningsreiser og har som jobb å være representabel.

Men ja, sex er naturligvis også en del av dealen.

Anonymkode: 49cc7...fe6

En eskorte er jo en hore. En prostituert. Så nei heller ikke det. Menn som kjøper horer burde blitt bura inne. 
Sugarbaby/sugardaddy forhold er mellommenneskelige relasjoner som dreier seg om mer enn sex, og mange er rene kjærlighetsforhold der begge elsker hverandre og mannen liker å skjemme hun bort fordi han har midler til det. 

Anonymkode: 8292e...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at husfruene er prostituerte og det på internasjonalt TV!?😲

Anonymkode: d0bd9...b42

Det har jeg da aldri sagt. I mitt hode er en sugardaddy en velstående mann som en kvinne velger å være sammen med pga hans økonomiske tilstand. Jeg har ikke sett på sugardaddyenes damer som prostituerte, selv om de velger mann pga hans økonomi. 

Å være prostituert er å ligge med en mann for timesbetaling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Superbruker5 skrev:

Hva mener du med at du slipper å betale for sex? Du spanderer jo klær på mennene du har sex med.

Jo, men det er ikke cash i lomma. Litt klær i ny og ne koster ikke så mye. Disse gutta er fornøyd med et par jeans kjøpt på HM. I praksis ser jeg på det som gratis sex.

Anonymkode: 58724...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...