Gå til innhold

Kan jeg bli sugardaddy med 480 000 kr i inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, heipådegsann skrev:

Jeg tror nok man må ut med minst 5-10 000 mnd? Har aldri vært borti det. Men som ung studentinne selv hadde jeg aldri solgt meg for en 1000lapp :fnise:

At du i det hele tatt selger deg sier jo litt om deg selv. Hore

Anonymkode: 82250...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK, jeg har absolutt null kjennskap til hvordan dette fenomenet fungerer. Men jeg tenker at på generelt grunnlag så må det da finnes flust med jenter og kvinner som ikke hadde takket nei til et hyggelig vennskap med noen tusenlapper i gave hver mnd. Må man stille store krav for å være sugarbaby, er det det som er selve konseptet?

Anonymkode: d1b5b...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye må man minimum bruke?

Anonymkode: cef1d...6b5

Minst ti ganger mer. Minst. 

Anonymkode: 3cc2a...c53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Godt eksempel på en av samfunnets tapere.

Klarer ikke få seg fitte normalt så da er det en hverdagshore

Hadde skjønnt det om du hadde hatt veldig mye penger men dette er bare trist.  At du velger å betale for sex istedenfor å ordne opp i livet ditt

Hilsen mann

Anonymkode: 82250...516

 

5 hours ago, AnonymBruker said:

At du i det hele tatt selger deg sier jo litt om deg selv. Hore

Anonymkode: 82250...516

Er vel ikke akkurat eliten av menn som sitter på KG og moraliserer over andres livsvalg og økonomi. 

Prostitusjon er tydeligvis ikke verre enn at det er OK om man bare er rik nok. 

Endret av Superbruker5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du i det hele tatt selger deg sier jo litt om deg selv. Hore

Anonymkode: 82250...516

Sjarmerende type du :opplyser:

Solgt meg har jeg forsåvidt aldri gjort, så noen hore er jeg ikke ;)

Endret av heipådegsann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet om jeg har skjønt det riktig med å ha en slik ordning er at denne ene personen dekker dine utgifter til eksempelvis bolig, strøm, bil osv - så jeg kan ikke se at 20 000+ er så mye, skal man ha en Gucci eller LV veske er det lett 20`til liksom.. 

For 1000 per mnd får du ikke mer enn en natt med en vanlig hore.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Men jeg tenker at på generelt grunnlag så må det da finnes flust med jenter og kvinner som ikke hadde takket nei til et hyggelig vennskap med noen tusenlapper i gave hver mnd. 

Ikke at jeg bryr meg nevneverdig over at folk selger kroppen sin så lenge det ikke er mindreårige etc, men forsøket på å framstille "sugardating" som noe annet en prostitusjon, med horer og horebukker, er bare vås.

Anonymkode: c232f...824

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også tilbud om å være tilgjengelig for en gift mann 2-3 ganger i uken mot 20-30 000 i måneden, da jeg studerte. Så det er i det prisleiet en sugarbaby ligger tror jeg.

Anonymkode: 3ae69...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Ikke at jeg bryr meg nevneverdig over at folk selger kroppen sin så lenge det ikke er mindreårige etc, men forsøket på å framstille "sugardating" som noe annet en prostitusjon, med horer og horebukker, er bare vås.

Anonymkode: c232f...824

Jeg var ikke klar over at dette er prostitusjon. Jeg trodde det var et aldersforskjellsrelatert datingfenomen jf. bruk av "baby" og "daddy". Jeg burde tydeligvis ha satt meg ned og googlet.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke klar over at dette er prostitusjon. Jeg trodde det var et aldersforskjellsrelatert datingfenomen jf. bruk av "baby" og "daddy". Jeg burde tydeligvis ha satt meg ned og googlet.

Anonymkode: d1b5b...64d

Eller sex for penger. Kan gjerne kalle møtene for "dater", det gjør jo andre horer også.

Anonymkode: c232f...824

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke klar over at dette er prostitusjon. Jeg trodde det var et aldersforskjellsrelatert datingfenomen jf. bruk av "baby" og "daddy". Jeg burde tydeligvis ha satt meg ned og googlet.

Anonymkode: d1b5b...64d

Grensene mellom prostitusjon og vanlig dating er vel egentlig ikke helt klare. Det blir vel egentlig litt opp til den som mottar alle tingene eller pengene å definere selv. Hva hvis man for eksempel dater kun en rik fyr som spanderer alle livsutgifter for en i en periode og mer til, er det da prostitusjon? Men det er kanskje ikke så nøye hva det er, men hva det gjør med de som er involvert. Hvis ingen blir skadet av det, mener jeg? 

Anonymkode: 3ae69...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Eller sex for penger. Kan gjerne kalle møtene for "dater", det gjør jo andre horer også.

Anonymkode: c232f...824

Men siden vi har sexkjøpsforbud, hvorfor er det innafor å snakke høyt om dette som "dating"? Er det et smutthull i lovverket eller... hva er greia? Oppriktig forbauset.

Anonymkode: d1b5b...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Grensene mellom prostitusjon og vanlig dating er vel egentlig ikke helt klare. Det blir vel egentlig litt opp til den som mottar alle tingene eller pengene å definere selv. Hva hvis man for eksempel dater kun en rik fyr som spanderer alle livsutgifter for en i en periode og mer til, er det da prostitusjon? Men det er kanskje ikke så nøye hva det er, men hva det gjør med de som er involvert. Hvis ingen blir skadet av det, mener jeg? 

Anonymkode: 3ae69...1f7

Takk for klargjørende innspill! Det slår meg at dette er en interessant problemstilling. Det må jo være umulig å sette begrensninger for dette utover det lovverket som allerede eksisterer.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville hatt problemer med forholde meg til en mann som hadde brukt sugarbabes, på lik linje med om han hadde kjøpt prostituerte på strøket.

Anonymkode: c232f...824

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du selv at du har råd til det? Hvor mye har du å bruke på henne etter faste kostnader på deg selv som bolig, mat osv?

Anonymkode: 9db17...23f

Det er dette som betyr noe. Ikke årsinntekten din. 
Om du vil prioritere sånn at dere kan leve i luksus de dagene dere treffes, og at du kjøper henne Gucci vesker og ferie til Maldivene, og heller en fresh bil til henne enn til deg selv om du ikke har råd til en til begge - så duger du godt som sugardaddy. 
Med en årslønn som din da så vil jo det si at du må nedprioritere annet i livet ditt, bo på en billig hybel og spise nudler resten av året de dagene du ikke er med henne. 

Anonymkode: 8292e...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men siden vi har sexkjøpsforbud, hvorfor er det innafor å snakke høyt om dette som "dating"? Er det et smutthull i lovverket eller... hva er greia? Oppriktig forbauset.

Anonymkode: d1b5b...64d

Fordi det er selve datingsituasjonen man betaler for. Men mitt intrykk er ihvertfall at underliggende ligger en forventning om sex. Og at få vil beholde en sugarbaby som ikke vil ha sex med dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da, må du regne med å måtte ta opp endel forbrukslån

Anonymkode: b8194...601

Nei, jeg hater å ta opp kreditt. Jeg ser helst for meg en rimelig sugarbaby.

Anonymkode: cef1d...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, heipådegsann said:

Fordi det er selve datingsituasjonen man betaler for. Men mitt intrykk er ihvertfall at underliggende ligger en forventning om sex. Og at få vil beholde en sugarbaby som ikke vil ha sex med dem.

Da lærte jeg noe nytt i dag også! Forstår litt bedre hvorfor det var snakk om så høye summer.

Men jeg kan jo se hvorfor folk er splittet i meningene sine. Om begge samtykker, så... ja. Blir det vel et spørsmål om eget syn på saken, om man føler seg som sexkunde eller sexselger eller at det er innafor egen moralske og etiske rettesnor. Og om man føler seg utnyttet eller ikke.

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk også tilbud om å være tilgjengelig for en gift mann 2-3 ganger i uken mot 20-30 000 i måneden, da jeg studerte. Så det er i det prisleiet en sugarbaby ligger tror jeg.

Anonymkode: 3ae69...1f7

Det er mye mer enn hva jeg har råd til. Sa du ja til dette, hva brukte du pengene på i så fall?

Anonymkode: cef1d...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...