Gå til innhold

Kan jeg bli sugardaddy med 480 000 kr i inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Minitroll skrev:

http://blog.seekingarrangement.com/2014/07/14/four-differences-between-sugar-prostitution/

Her er en side som beskriver forskjellen på prostitusjon og sugardating. 

Men jeg mener fortsatt at sugarbaby er en prostituert med fast stilling... 

Syntes den artikkelen var veldig bra 😀. Litt sånn at jeg angrer på at jeg valgte 200 000 i studiegjeld istedet for å være så prinsippfast 😆. 

Anonymkode: 3ae69...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Leilighet, mat, hudpleie, klær, middager ute, reiser, etc. Siden han underholdt meg, var jeg selskapsdamen hans, og var også med som nummer to på noen businessreiser til kunder utenlands, hvor det ville vært en stor ulempe å ikke hatt med seg partner. 

Anonymkode: 49cc7...fe6

Å selge sjel og fitte for noen lusne(!) kroner,  å hore seg ut. ...motbydelig. 

Å velge å være hore.......sjarmerende du.

Anonymkode: 5dcb9...0e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Intekten din må nok høynes med minst en null til. Unntaket er dersom du har formue med minst sjusifret beløp i friske midler. 

Anonymkode: f2d57...a69

Så en bør være en millionær for å kjøpe seg en sugarbabe?

Anonymkode: c232f...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Horten Market said:

 Hvilket menneskesyn ligger til grunn her? Du ser ned på mennesker som ikke strekker til. Tråkker på folk som ligger nede. Dette er den usleste av usle holdninger.

Spesielt at man i 2017 kan tenke at det er en positiv egenskap og noe som gjør en moralsk overlegen andre. 

Anonymkode: b75e4...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette fenomenet eksisterer jo i flere land, ofte under begrepet mat-hore, hvor damene ikke nødvendigvis er ute etter cash, men opplevelser, gaver osv.

Anonymkode: c232f...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det for lite. Noen tusenlapper i måneden... Er du morsom? 

Anonymkode: dddeb...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa tidligere; 16 åringer blir imponert av veldig lite. 

Og så ser mange av de ut som at de er 20+

Peis på!

Anonymkode: cbaa7...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Superbruker5 skrev:

Takk for svar.  Hvordan fungerer egentlig et vennskap etter at han har brukt veldig mye penger på å kjøpe sex og ditt selskap? 

Ved et langvarig sugarforhold, som det jeg hadde, må de to partene trives i hverandres selskap for at det skal fungere. Jeg investerte i fremtiden min, ved at jeg hadde solid egenkapital til bolig siden jeg hadde hele studielånet på konto da jeg begynte å jobbe, han investerte i sin fremtid ved at det å ha en pen ung og intelligent dame med seg sikret ham en del businessavtaler. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En eskorte er jo en hore. En prostituert. Så nei heller ikke det. Menn som kjøper horer burde blitt bura inne. 
Sugarbaby/sugardaddy forhold er mellommenneskelige relasjoner som dreier seg om mer enn sex, og mange er rene kjærlighetsforhold der begge elsker hverandre og mannen liker å skjemme hun bort fordi han har midler til det. 

Anonymkode: 8292e...831

Nei, sugarforhold er aldri rene kjærlighetsforhold. Det er en avtale mellom to voksne mennesker som handler om at den ene kjøper den andres tid og kropp. Altså eskorte/prostitusjon. Men et langvarig sugarforhold, som det jeg hadde som student, betinger at de to partene liker å tilbringe tid sammen og at de stoler på hverandre. Det kan sikkert utvikle seg til kjærlighet, men personlig vet jeg ikke om noen hvor det har endt om som virkelighetens Pretty Woman. Det er heller slik at man avslutter sugarforholdet når den ene forelsker seg i en annen eller går inn i en ny fase i livet. 

Men det skal sies - man skal ha tenkt nøye igjennom hva man går inn i, og ha veldig klare rammer, for å unngå å bli skadet av et slikt forhold. For det kan fort bli et veldig skjevt forhold hvor den som kjøpes lar integriteten sin brytes ned for penger. For lettjente penger er det ikke. 

 

Anonymkode: 49cc7...fe6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, AnonymBruker said:

Ved et langvarig sugarforhold, som det jeg hadde, må de to partene trives i hverandres selskap for at det skal fungere. Jeg investerte i fremtiden min, ved at jeg hadde solid egenkapital til bolig siden jeg hadde hele studielånet på konto da jeg begynte å jobbe, han investerte i sin fremtid ved at det å ha en pen ung og intelligent dame med seg sikret ham en del businessavtaler. 

 

Anonymkode: 49cc7...fe6

Tusen takk for svaret!

Endret av Superbruker5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 19.35, Mrs.Purdey skrev:

Ta en titt på svenske hollywoodfruer og se hva de forbruker på bil/hus/ineriør/klær/spa/hobbyer etc... 

Din månedslønn holder om hun kun trenger ny håndveske....

Nope, holder ikke! Får vel ikke en veske til 1000 kroner?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Først av alt; må man være mann for å tenke som dette? :fnise:

Det kan jo hende det finnes jenter som ikke orker alt maset med reiser og luksusvesker men som heller kan tenke seg en versjon av sugardating med litt mindre sløsing? For noen frister kanskje penger mer enn vesker man aldri vil bruke? Eller er det kun én type jenter som finner en slik ordning fristende til å begynne med, altså de som har dyre vaner fra før av? Er sugardating kun forbeholdt de med et visst forbruksnivå?

Da tenker jeg ikke at noen er "billigere" enn andre. Jeg tenker mer på at det faktisk finnes kvinner som ikke gidder å kaste bort penger på dyre innkjøp men som kanskje likevel er åpne for det som skisseres.

Anonymkode: d1b5b...64d

Mener du å ha sex med deg for 1000 kr i måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, tirben said:

Nope, holder ikke! Får vel ikke en veske til 1000 kroner?? 

Tror du bør lese innlegget en gang til. Månedslønnen er jo ikke 1000 kroner. 

Anonymkode: b75e4...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, tirben said:

Mener du å ha sex med deg for 1000 kr i måneden?

Hvor i all verden har jeg antydet dette, og hvorfor er alle så sikre på at jeg må være mann for å ikke helt se poenget med å bli betalt i dyre vesker når alternativet er rene penger?

Det jeg ikke fikk klarhet i var hvorvidt det å reise sammen og å bli gitt håndfaste gaver var blant forutsetningene for en slik dynamikk. Er hele poenget med en sugarbaby at hun skal være dyr i drift og bli sett offentlig på mannens arm eller finnes det folk som foretrekker en mer low-key ordning?

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutes ago, AnonymBruker said:

hvorfor er alle så sikre på at jeg må være mann for å ikke helt se poenget med å bli betalt i dyre vesker når alternativet er rene penger?

Anonymkode: d1b5b...64d

Folk antar du er mann fordi du spør om du kan være sugardaddy

Endret av Superbruker5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Superbruker5 said:

Folk antar du er mann fordi du spør om du kan være sugardaddy

Da tror jeg folk får finlese innleggene mine én gang til. Eller forventes det at alle kvinner skal være vel bevandret innenfor dette området? :fnise:

Anonymkode: d1b5b...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Da tror jeg folk får finlese innleggene mine én gang til. Eller forventes det at alle kvinner skal være vel bevandret innenfor dette området? :fnise:

Anonymkode: d1b5b...64d

Jeg kan jo som AB lage en tråd og spørre om jeg er gravid og fortelle at jeg har nettopp hatt sex uten kondom. Klart folk vil jo anta at jeg er en kvinne selv om jeg aldri har skrevet at jeg er en kvinne. Så kan jeg spørre hvorfor alle tror jeg er en kvinne. Samt be dem finlese innlegget mitt en gang til. Eventuelt så kunne jeg passet på å formulere meg på en måte som ikke innbyr til misforståelse og presisert kjønnet mitt når det er helt essensielt for svaret på spørsmålet man stiller. 

Spørsmålet er jo om man er ute etter svar på spørsmålet sitt eller kun ute etter å trolle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden har jeg antydet dette, og hvorfor er alle så sikre på at jeg må være mann for å ikke helt se poenget med å bli betalt i dyre vesker når alternativet er rene penger?

Det jeg ikke fikk klarhet i var hvorvidt det å reise sammen og å bli gitt håndfaste gaver var blant forutsetningene for en slik dynamikk. Er hele poenget med en sugarbaby at hun skal være dyr i drift og bli sett offentlig på mannens arm eller finnes det folk som foretrekker en mer low-key ordning?

Anonymkode: d1b5b...64d

Hvordan skal dette fungere?

Hele opplegget baseres jo på en overfladisk verdi; den ene vil ha penest mulig partner, den andre best mulig betalt.

Skal man betale mindre antar jeg varen må være litt dårligere, altså er du litt stygg er du villig til å finne en ordning med noen som betaler litt mindre..? 

Er det "low-key"..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...