Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005

lucky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det to uker og en dag til du gifter deg, lucky!!! :hoppe: Men jeg regner med at du holder nedtelling selv også! ;)

Lenge siden du har vært her nå. På ferie? Vel, vel vi sørger på å holde dagboken din oppdatert! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere kjære jentene :klem:

Her har det gått i full rulle med først rundvask og rydding av hus og nå er feriegjester begynt å komme. Til uken skal vi selv reise bort noen dager og når vi da kommer hjem blir de siste bryllupstingene gjort og flere gjester vil komme.

Så jeg er egentlig inne i full fart her for å si at LYKKE LYKKE TIL til dere alle i deres forberedelser for jeg blir vel ikke å komme innom her de neste ukeneI morgen er det Jullan sin tur og neste lørdag din tur tommeline. Jeg tenker masse på dere!!! Rekker ikke innom alle dagbøkene, men skulle veldig gjerne ha gjort det, VELDIG :)

Det blir vel roligere for meg i midten slutten av august og da blir jeg vel kanskje mer her inne. Men om ikke Lykke til deg og TeddyToria og dere andre augustbruder.

Gleder meg til å lese om referatene deres

:hoppe::hjerter_rundt::hoppe::hjerter_rundt:

Og dere: Nå er vi i gang og endelig vår tur :hoppe::hoppe:

BecomingBride, jeg skal se om jeg rekker å treffe deg, mld deg :) Kjør forsiktig nordover og ha en riktig så gooood tur!!

En kjempestooooor :klem: til dere alle. Dere har alle vært uerstattelige i planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg igjen!!! :klem: Skjønner godt at du ikke har tid til å være så mye på kg.

Takk for lykkeønskninger! :smilbla:

Kos deg med ferie og siste forberedelser!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skjønner godt du har mye å gjøre for tida, ja!!!

Håper du får kikket innom før den store dagen da. Du får iallfall ha LYKKE TIL!!!!! Gleder meg til referat!! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

nå er vi blitt fruer begge to... :bryllup:

Hvordan var dagen din? Håper du hadde det like fint som jeg hadde det på vår dag :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du jo... Eller, jeg ser du legger inn bilder, så jeg har rukket å ta en titt! ;)

Flotte dere var!

Artig med trommestikkene på slepet... Det ble vel spesialsydd til kjolen din, ikke sant? For den er også "egendesign", eller husker jeg helt feil!?

Fine var dere i allefall - ser lykkelige ut! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...