Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005


lucky

Anbefalte innlegg

Tusen takk nursebetty og tommeline for hilsnene :P

Det har regnet omtrent i ett her siden 1.mai :o og tenk i går da Mandelakonserten skulle være ble det helt KNALLVÆR :danse: og dagen i dag er like flott :-D ÅÅÅååå hvor det er herlig med sol og sommer!!

Badebassenget er nå blåst opp og poden er oppi og han stooorkoser seg :P

I dag er det avslutnings-ut-å-spise-for-dette-semesteret med fest etterpå og med det knallværet og midtnattsol, så måååå det bare bli helt TOPP :Hehe:

Og i morgen er det ny brudekjoleprøving, og da skal underskjørtene ha blitt sydd på og halsen festet. Det blir sååå spennende og prøve den igjen :hoppe: Jeg synes den bare blir finere og finere, jo mer den tar form :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lekker kjole!

Spesiell utringning og dermed en unik kjole - klassisk elegant, men med sitt særpreg og baaaare DIN!!! :hjerte:

Gleder meg til vi kanskje får se et bilde av deg med kjolen på!?!

Du vet, vi ELSKER bilder!!! :-) :ler:

Gratulerer med vel overstått semester - deilig å ha ferie nå kan jeg tenke meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å få prøvd brudekjolen :hoppe: . Håper den har blitt akkurat slik du har håpet på!!!

Av og til har man bare så flaks med været! Jeg og hadde det i helgen, var jo strålende vær på lørdag da jeg ble drukket ut :kul: , så vi satt i parken og hadde lunsj. Dagen etter var det sipregn.

Ha en fin mandag da :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde kjolen i går og den blir bare helt FANTASTISK og ingen andre har likens :-D Blir bare bedre og bedre for hver gang jeg prøver den og jo mer den blir ferdig. Ble nesten på gråten i går for den var så flott, så neste prøving (i neste uke) så begynner jeg vel å tute da :ler:

Og vi får se om det blir noen bilder når den blir ferdig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å få prøvd brudekjolen :hoppe: . Håper den har blitt akkurat slik du har håpet på!!!

Av og til har man bare så flaks med været! Jeg og hadde det i helgen, var jo strålende vær på lørdag da jeg ble drukket ut :kul: , så vi satt i parken og hadde lunsj. Dagen etter var det sipregn.

Ha en fin mandag da :vinke:

Det var så gøy å lese om ulaget ditt, tommeline :Nikke: Flott med gode venninner, av og til vet man ikke hva man skulle gjort uten dem :P

Lurer på når min blir :klø: For jeg vet at de planlegger noe, har skjønt det :ler: Bare jeg slipper å stå på torget å selge penisboller :roll: , men det er jeg nesten helt sikker på at det blir de ikke å gjøre, for jeg tror de kjenner meg såpass :P

Min kjære skal bli drukket ut 1.juli, og det vet ikke han :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var veldig koselig! :D

Det var en skikkelig flott kjole, virkelig unik! Du kommer til å bli så fin så!

Kan jeg spørre om hvilken vin dere har fått anbefalt av polet? Vi skal nemlig også ha en vinsmakerkveld snart!

Gøy å gjøre noe sosialt ut av det.

Ha en flott tirsdag! :hoppe:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lucky!

Sorry for at jeg helt har glemt unna dagboken din... :oops: Men så godt å se at du er tilbake for fullt da! Og tusen takk for spor i dagboken min! :wink:

Skal bli kjekt å følge deg videre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så gøy å lese om ulaget ditt, tommeline :Nikke: Flott med gode venninner, av og til vet man ikke hva man skulle gjort uten dem :P

Lurer på når min blir :klø: For jeg vet at de planlegger noe, har skjønt det :ler: Bare jeg slipper å stå på torget å selge penisboller :roll: , men det er jeg nesten helt sikker på at det blir de ikke å gjøre, for jeg tror de kjenner meg såpass :P

Min kjære skal bli drukket ut 1.juli, og det vet ikke han :ler2:

Hvis du har gode veninner slipper du nok penisboller :ler: Var også veldig spent før mitt, men de var jo så snille. Tror de trodde jeg skulle bli flauere av å gå å stille spørsmål til folk på Karl Johan, men det var mest morsomt! :ler2:

Jeg og vet når mannen skal drikkes ut, og nå har jeg laget en dekkhistorie, så han tror han skal på tur til Sverige med meg og et vennepar *fnis fnis*. Nå gjelder det bare at jeg ikke røper meg, har nemlig ufattelig dårlig pokerfjes :oops:

Han en fin kveld da, lucky :klem:

Og så må du prøve kjolen din mangen ganger, siden den/du bare blir finere og finere for hver gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var veldig koselig! :D

Det var en skikkelig flott kjole, virkelig unik! Du kommer til å bli så fin så!  

Kan jeg spørre om hvilken vin dere har fått anbefalt av polet? Vi skal nemlig også ha en vinsmakerkveld snart!  

Gøy å gjøre noe sosialt ut av det.

Ha en flott tirsdag!  :hoppe:

:blomst_opp:

Tusen takk selv for hilsen i boka mi :P

Skal legge vinlista ut i morgen, for nå er det straks fruene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT: Du har jo vært innom boken min tidligere :P Og ja - nå er jeg VIRKELIG hekta på :kghjerte: Det er nesten så jeg ikke har tid til andre ting og må virkelig skjerpe meg for å ikke sitte her hele dagen :ler:

tommeline: ja hvordan skal vi klare å ikke røpe oss for våre kjære?? :-? For noe pokerfjes har heller ikke jeg :-x Men DETTE må vi jo bare klare :Nikke:

Og nå begynner frustrerte fruer (er helt hekta på det og jeg :ler: ) og kvelden blir helt strålende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei!

Takk for hilsen i dagboka! Hyggelig med bruder i samme fylke :wink:

Lykke til videre, du er heldig som snart endelig får den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tommeline: ja hvordan skal vi klare å ikke røpe oss for våre kjære?? :-? For noe pokerfjes har heller ikke jeg :-x Men DETTE må vi jo bare klare :Nikke:

Vi får øve oss på pokerfjes foran speilet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for hilsen i dagboka! Hyggelig med bruder i samme fylke :wink:

Lykke til videre, du er heldig som snart endelig får den store dagen!

Ja, det her er jo kjempespennende når vi stort sett er fra samme plass og :P Det er jo bare en 4-5 mil unna og det er ikke langt her oppe i nord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vinlisten blir ikke lagt ut i kveld heller :-( Fordi jeg har sittet hele kvelden med å finne hybel i Tromsø fra høsten av. Og jeg trenger hjelp :klø:

1. En hybel 20 min å gå til univ, ikke direkte buss (men stopper litt bortenfor), eget tekjøkken og deler bad med en stille og rolig gutt som nesten aldri er der.

2. Hybel 10-15 min å gå, direkte buss, deler bad og kjøkken med 3 andre, og de 3 andre er studievenninner fra samme klasse. Denne er og 300 kr dyrere enn den andre.

Jeg er såååå i tvil altså. Nr 2 frister selvfølgelig, men jeg er så redd for at det skal bli "oversosialt" om dere skjønner (vi er veeeldig skravlete og sosiale). Nr 1 frister og, fordi det hadde vært deilig å hatt noe eget stille og rolig etter en lang og sosial dag på univ.

Har ikke sett noen av hyblene. Begge høres bra ut. Planlegger å dra til Tromsø til tirsdag å se på dem. Men om begge er like bra: Hva gjør jeg?? :roll::grine:

Er det dette som kalles luksusproblem :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hybel nr 2 høres jo absolutt mest festlig ut!!! Ååååå, nå fikk jeg lyst å være student igjen... Vi bodde sammen 5 klasseveninner en stund, og har så utrolig mange morsomme minner fra da. Og ble minnet om de mest crazy på utdrikningslaget :ler: (må bare fortelle: var tre av de jeg bodde med som var der, de hadde laget et lite hus av 9 fyrstikkesker, og i hver av disse eskene var det minner fra vår smaboertid. I noen av eskene var det minner alle fire hadde, andre minner fra to av dem etc. Beste sånn "gjett-fra-hvem-presang").

Du finner nok ut av det!

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom etter å ha pakket ferdig til hytteturen vi skal på. Lillegutt skal ha med seg en lekevenninne, så det blir gøy både for han og oss voksne :P

Min kjære og jeg tenkte å begynne så smått med presentasjonen av gjestene til bryllupet, og skrive ei lita setning om hver. Har ikke helt bestemt oss hvordan vi skal gjøre det :klø: Men det blir uansett bryllupsting og det blir GØY :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...