Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005


lucky

Anbefalte innlegg

:vinke:

Veldig hyggelig at så mange som vil ta seg "bryet" med å komme til dere ja, betyr jo at dere betyr noe helt spesielt for disse menneskene! :D Håper dere får "trykket" alle inn.. :ler:

Grunnen til at vi valgte den italienske buffeten, forresten, var fordi vi synes den så veldig god og spennende ut! Spiser faktisk ikke SÅ mye italiensk til vanlig. Det var noe for enhver smak der, og litt annerledes enn andre buffeter!

Skal sende deg litt rester jeg! :ler:

Gleder meg til å se bilder av kjolen når siste finish er lagt! :sjarmor:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt at so mange har svart og ikkje minst,at so mange vil komma!!! :hoppe:

ha ein fine dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg, Lucky! :vinke:

Nå må du oppdatere oss litt her da... lenge siden du har vært her inne nå, flere dager... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 dager igjen

:sjokkert::hoppe::hoppe::hjerter: :hjerter2:

Dagene flyr avgårde altså :ler:

I dag er s.u. og 2 ungkarer, en på 20 og en på 25, har ikke svart. Har hørt via via at dem skal komme, men de må jo da for fanden si ordentlig i fra :-x - kan dem ikke skjønne hvor viktig det er å få et antall slik at man kan begynne med den store kabalen å legge bordplanen

:klø: :roll: Men det er vel ikke det viktigste i livet til to ungkarer å passe på å holde en s.u frist :ler:

I dag blir min kjære drukket ut :hoppe::hoppe::hoppe: . Og jeg sa til hans forlovede i går at jeg fortjener premie for å ha klart å servere så mange hvite løgner i løpet av uken til min kjære, jeg som har problemer med å klare å holde julegaven hans hemmelig :oops: Men altså; han ble virkelig "tatt på sengen" kl 12 på jobb i dag og har hatt en strålende dag. Har snakket med han et par ganger og han stoooorkoser seg :P (men jeg får vel hjem et slakt på sofaen i morgen :ler: )

I dag har jeg tenkt og tenkt, og tror det at vi må få tak i et annet lokale :sjokkert::grine: :klø: Jeg er redd det blir altfor trangt der vi har bokket. Så i morgen eller søndag må vi ta en prat og bestemme oss. Vi var på lokalet i går kveld og prøvde å sette ut litt bord, men :sur: ... Det blir plass, men liten mingleplass (nesten ingenting....) og trangt rundt bordeene. Hva tror dere???

Men får vi nytt lokale på så kort varsel??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

I dag i går at jeg fortjener premie for å ha klart å servere så mange hvite løgner i løpet av uken til min kjære, jeg som har problemer med å klare å holde julegaven hans hemmelig :oops: Men altså; han ble virkelig "tatt på sengen" kl 12 på jobb i dag og har hatt en strålende dag. Har snakket med han et par ganger og han stoooorkoser seg :P (men jeg får vel hjem et slakt på sofaen i morgen :ler: )

I dag har jeg tenkt og tenkt, og tror det at vi må få tak i et annet lokale :sjokkert::grine: :klø: Jeg er redd det blir altfor trangt der vi har bokket. Så i morgen eller søndag må vi ta en prat og bestemme oss. Vi var på lokalet i går kveld og prøvde å sette ut litt bord, men :sur: ... Det blir plass, men liten mingleplass (nesten ingenting....) og trangt rundt bordeene. Hva tror dere???

Men får vi nytt lokale på så kort varsel??? :klø:

Jeg måtte le litt nå, Lucky! Hans forlovede? Jeg trodde det var deg? :ler:Ikke stygt ment altså...

Vanskelig det der med lokale da! :sur: Er det ett rom dere disponerer, eller er det flere? Da kan jo folk gå litt rundt... Under middagen trengs jo ikke så mye ekstra plass.. Jeg vet sannelig ikke... :klø: (bare være obs på om dere må betale noe avbestillingsgebyr hvis dere avbestiller, veldig kjedelig å få en stor regning derfra hvis dere finner et annet sted). Lykk til i alle fall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Hei!

Hvilket lokale er det dere har booket nå? Og hvor i terrenget vil dere helst ha lokale? Mulig jeg kan komme på noen hvis jeg bare vet sånn ca dere vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var koselig!

Så trist med lokalet, håper det ordner seg på et vis!!!

Hvordan er formen til din kjære i dag da? ;)

GOD HELG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mange lokaler som tar ca 75 personer der du bor. Du kan jo høre med Frivillighetssentralen. De har jo kjempefine lokaler i det nye Bo og servicesenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le litt nå, Lucky! Hans forlovede? Jeg trodde det var deg? :ler:Ikke stygt ment altså...

:klem:

:hoho::hoho: ja ja, sånn kan det gå når man skriver i full fart :ler:

Det er så hyggelig tommeline at både du og de andre jentene er innom og ser til meg dann og vann :klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :P

Dagene bare flyr altså, plutselig nesten en uke siden sist :oops: Men tro meg - skulle gjerne vært her oftere og skravlet med dere.

Men det viktigste - lokalet er i boks

Vi har vært så heldig: Et lokale som ser passelig stort ut (nå slipper jeg å sitte med milimeterark å tegne inn bordene :ler: ) og veldig romslig, men ikke sånn at det blir for stor heller. En stor gang med sofagruppe som det fint går an å mingle i, i tillegg til hovedrommet da. Og tenk - eneste helga det var ledig nå i sommer er helga vår :Hehe::danse::lol: :bukke: Så nå må vi bare huske å få informert alle om at lokalet er endret. Også må vi ordne en buss som kan hente gjestene på natta, siden det er 6-7 km til sentrum. Men dette ordner seg nok :wink:

Min kjære hadde et supert u-lag syntes han. Jeg snakket jo sist med han i 1-tia natt til lørdag og måtte kommentere at han virket uvanlig edru til å ha u-lag. Men han sa at han hadde fått servert så masse god mat på hytta de tilslutt landet på at det var jo umulig å bli full sa han :ler: To av guttene der er hobbykokker, så de hadde disket opp med det ene etter det andre :sikle: Men de hadde koset seg maks :P

Lørdag var sommeren for fullt her i nord, så tre av oss damene pakket i bilen og dro med barna ut til den hytten de var på utpå ettermiddagen. Og der ble vi til mandag og bare nøt sommeren. Så herlig :tommelsmil:

også er det 6.juli til den store dagen og magen den kribler ja. Jeg gleder meg såååå :hoppe:

Og i morgen formiddag skal jeg på ny brudekjoleprøving - tralala :plystre::hoppe: :hjerter2:

Endret av lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Så bra at dere fikk ordnet lokaler! Kan tenke meg at det ble litt stress :ler:

Du, hvor er det frisøren din holder til?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såå bra at det ordnet seg med lokaler :danse: Da slipper du å bekymre deg mer over det!

Hørtes ut som din kjære hadde et koselit utdrikningslag! Er jo bra at gutta og kan kose seg på den måten! :)

Kos deg i sol og sommer, lucky! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeeee! :hoppe: Så bra det ordnet seg med lokalet!!! Det var godt å høre!!! :kose:

Hvordan gikk brudekjoleprøving da?

Oj, tenk at det er under 1 mnd igjen!!! :hoppe:

MORO!!!!!!

Ha en flott helg! :danse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk ordnet lokaler! Kan tenke meg at det ble litt stress  :ler:

Du, hvor er det frisøren din holder til?

:klem:

Heisann

:)

Frisøren er i kjelleren på spisestedet rett over brua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det her det nye forumet og hva synes jeg :mellow: .....tja, litt flere smilyes hadde vel ikke vært så dumt....

Nå er det virkelig bryllup for alle penga om dagen.

Min kjære er og virkelig driftig, og har laget kirkeprogram, gjesteliste, forside til sanghefte/meny og program for kvelden. Samt at han har funnet og lastet ned Valdresmarsjen, Vitae Lux og Bruremarsjen til Brass Brothers. Er veldig fornøyd, sååå gøy at han tar initiativ helt alene

:wub:

Mens jeg har endelig fått en bordplan i orden. Både jeg og min kjære er superfornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...