Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005


lucky

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle
Heisann

:)

Frisøren er i kjelleren på spisestedet rett over brua ;)

Aha! Kanskje jeg må sjekke henne litt ut også :) Eneste ulempen er at jeg og forloveren min mest sansylig overnatter på et av de hele to hotellene på Finnsnes den siste natten, og det hadde vært kjekt at vi begge kunne ta litt champagne til frokost og slippe å styre med skyss over brua *hihi*

Ha en strååålende dag du også!

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var det her det nye forumet og hva synes jeg :mellow: .....tja, litt flere smilyes

Min kjære er og virkelig driftig, og har laget kirkeprogram, gjesteliste, forside til sanghefte/meny og program for kvelden. Samt at han har funnet og lastet ned Valdresmarsjen, Vitae Lux og Bruremarsjen til Brass Brothers. Er veldig fornøyd, sååå gøy at han tar initiativ helt alene

:wub:

Mens jeg har endelig fått en bordplan i orden. Både jeg og min kjære er superfornøyd :D

Så flinke dere er!!! :)

Når skal dere bruke de musikkstykkene? KJempefine alle sammen!!! (Hilsen korpsmedlem..., har jo spilt dem alle sammen..)

Enig i forhold til forument, ikke helt fornøyd :( , men de fikser sikkert på det etterhvert.. vil ha flere smil :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Kanskje jeg må sjekke henne litt ut også :) Eneste ulempen er at jeg og forloveren min mest sansylig overnatter på et av de hele to hotellene på Finnsnes den siste natten, og det hadde vært kjekt at vi begge kunne ta litt champagne til frokost og slippe å styre med skyss over brua *hihi*

Ha en strååålende dag du også!

Hilsen Anette

Men det er jo mange flinke i sentrum og :) Linda på Fantasy som du har nevnt, Lisbeth og Trude på Cheri. Jills har sikkert og noen ;)

Gleder meg til vi skal møtes. Håper jeg får det til :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!!!  :)

Når skal dere bruke de musikkstykkene? KJempefine alle sammen!!! (Hilsen korpsmedlem..., har jo spilt dem alle sammen..)

Hei og hå :)

Så du er og et korpsidol :ler: Ja, vi er begge korpsfriker og synes det er mye bra og "rå" musikk. Vi skal ha Vitae Lux som inngangsmarsj, en kompis spiller orgel mens ei venninne av meg tar solo på trombone:hjerter_rundt:

Brass Brothers sin bruremarsj skal forloveren til min kjære arrangere til kirkeorgel, elgitar, bassgitar og trommer (gjester i bryllupet som skal spille). Er litt spent på denne for jeg skulle jo aller helst ha hatt dem selv der, eller et brass band (Grenland Brass fra Grenland aller helst :ler: ). Men men, det blir sikkert masse godt nok :)

Så tar vi valdresmarsjen til polonese før valsen.

Nå må jeg stikke til en liten frisørprøvetime :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Hei du heldige! ;)

Ingen fare med bil, det er ikke den vi skal kjøre med. Vi er så heldige å ha to biler, og har en chevy van som er superdeilig å dra på langtur med!

Hadde vært såå koselig å treffes da! Håper du får tid til å ta en kjapp tur på kafé en dag :)

Jeg satt i kveld og snakket med forloveren min og kom fram til at det er mest praktisk å holde oss i sentrum. Vi to skal overnatte på et av hotellene natten til den store dagen, og da er det greit å ha både frisør og blomsterbutikken i nærheten. Vi har nemlig litt lyst til å unne oss litt champagne til frokost ;) Da lar vi også bilen stå igjen, slik at jeg og mannen har noe å kjøre hjem i etter bryllupsnatten. Får sjåføren til å hente oss før vi drar til Kårvika til vielse.

Fotografen Lena Sørensen, aner du om hun kunne kommet til Kårvikhamn og tatt bilder? Jeg forstod det slik at du kjente henne.

Skal snakke med de når vi kommer oppover da :)

Ønsker det en riktig god helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

Så du er og et korpsidol :ler:  Ja, vi er begge korpsfriker og synes det er mye bra og "rå" musikk. Vi skal ha Vitae Lux som inngangsmarsj, en kompis spiller orgel mens ei venninne av meg tar solo på trombone:hjerter_rundt:

Brass Brothers sin bruremarsj skal forloveren til min kjære arrangere til kirkeorgel, elgitar, bassgitar og trommer (gjester i bryllupet som skal spille). Er litt spent på denne for jeg skulle jo aller helst ha hatt dem selv der, eller et brass band (Grenland Brass fra Grenland aller helst :ler: ). Men men, det blir sikkert masse godt nok :)

Så tar vi valdresmarsjen til polonese før valsen.

Nå må jeg stikke til en liten frisørprøvetime  :hoppe:

:klem:

Så moro med flere korpsfolk her inne, da ;) . Føler meg av og til litt sær som korpsentusiast, for andre skjønner ikke helt den greien... :ler2:

Det høres i alle fall ut som et veldig bra opplegg med musikken. Hmmm... nesten litt misunnelig nå. :ler:

I dag skal det skrives inn sanger! Har lånt salmebok på biblioteket, så nå er det bare å sette seg ned og synge... :ler::roll: .

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter :)

Hvordan gikk prøvetimen da......hi hi :ler: . Jeg hadde jo ikke satt opp noen prøvetime fredagen (den er ca 2 uker før bryllupet), men frisøren min ringte tidligere i uka og spurte om jeg kunne komme fredag kl 12 for hun MÅTTE vise meg noe ang frisyren. Og *dumme meg* i hundre og var kjempespent på hva spennende hun har å vise meg.

Kommer til frisørsalongen 7 min for seint :roll: ....og der er to av mine bestevenninner. Svett var jeg for å ha småspringet til frisøren og enda mer svett ble jeg nå da det gikk opp for meg at jeg var blitt lurt. Og venninnene mine sååå fornøyd da for at de klarte å overraske og lure meg til mitt u-lag :ler:

Deretter bar det til min yndlinskafè for lunsj hvor de andre jentene var samlet, kjempegøy!! Etter et par timer der fikk jeg en konvolutt med en tegning i, og sånn bar det en times tid i sentrum med ulike tegninger (rebus), og masse gøy skjedde inni mellom her, til jeg strandet opp i en hudpleiesalong. Her fikk jeg ansiktsbehandling/rens til de grader, så avslappende og deilig - anbefales!

Etter dette bar det hjem til meg hvor jeg måtte pakke bag for hyttetur. Vel framme på hytta ventet en ny overaskelse; en av mine tilkommende svigerinner langveisfra sto med velkomstdrinker. Her ventet en fantastisk herlig og flirfull ettermiddag og kveld med ferske reker og hvitvin, massse gotterier og rødvin. Utpå natta ble det nakenbading på alle mann (eller kvinner :ler: ) i ca 12-13 grader i lufta (tørr ikke å tippe i tempen i havet).

Dagen etter våknet jeg til baconos og eggsteking, nam nam, etter et helt utrolig gøyalt og koselig u-lag :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Ååå, så koselig!!!!!!!!!!!

Kjempegøy at de klarte å lure deg da *hihi*

Hørtes ut som et flott utdrikningslag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som et festlig utdrikningslag!!! Og så moro at du ikke ante noen ting! :ler: Tenker veninnene dine har hatt det gøy da de planla det og så ansktet ditt da du kom til frisøren.

Nå lurer jeg på hvordan formen til min kjære er etter at han har hatt utdrikningslag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Så gøy!!!! :ler:

Flinke venninnene som klarte å overraske deg sånn!

Hørtes ut som et flott og koselig utdrikningslag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh! Så herlig moro da - skikkelig kjekt lag høres det ut som, og du da du, SÅÅÅ overrasket! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig og morro u.lag du hadde! Utrolig bra at de klarte å overraske deg slik da! Flinke vennene... :klappe:

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...