Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005


lucky

Anbefalte innlegg

Hei og hoppsan :P !

Ja, nå er jeg og i gang med skriverier...jeg som ikke skulle ha... :wink: . Jeg er jo jevnlig innom de fleste av dere og følger med, og supert å lese at det er ikke bare jeg som er helt på tuppa og bryllupsgal - :ler:

Jeg er helt "overgitt" over veldedigheten her inne, og mye har jeg snappet til meg av meninger og forslag!

Nå skal jeg prøve meg på linken til bryllupsdagboken i signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med dagbok :blomst_opp:

Ja, her er det mange bryllupsgale jenter, det er godt vi har noen å dele det med sier bare jeg :ler:

Så morro at du har blitt inspirert til å åpne din egen dagbok. Blir spennende å følge med deg.

Når skal du gifte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lucky!!!

Gratulerer så masse med bryllupsdagbok!!! :-)

Kan trøste deg med at ikke jeg heller skulle ha :oops: ...men bløt på pæra som jeg etterhvert har blitt, så gikk det i vasken - og det er jeg jo bare glad for nå!

Dette er virkelig et flott forum, utrolig mye inspirasjon å hente!!! :-) :-) Jeg erogså rørende overrasket over "veldedigheten" og hjelpsomheten fra alle her inne! :)

Ha en fortsatt god lørdagskveld, så tastes vi vel videre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jo flere bryllupsgale, jo bedre!! Tror ikke det hadde gått ann å være venn med meg hvis jeg ikke hadde hatt KG å blåse ut alt på :ler:

Blir gøy å lese i boka di framover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - jeg fikk linken til :P

Og så stilig med en hilsen allerede. Tusen takk Heidi76!! Jeg skal gifte meg 6.aug i dette året. KJEMPESPENT OG FORVETNINGSFULL :enig_animasjon: Jeg skal ta meg en tur innom dagboken din og lese.

Som noen kanskje har fått med seg tidligere, så er jeg fra Troms eller det vil si egentlig fra Grenland i Telemark, men har falt pladask; først for studier og jobb her oppe i nord og deretter for min kjære, så nå blir jeg nok væranes! (se der ja - dialekten tar jeg og litt fra her og der :wink: )

Frieriet fra min kjære var en kjempeoverraskelse og som en stor romantisk drøm; Han sendte meg ut for et ærend (noe som jeg gjorde intet anende) og da jeg kom hjem var tv-stua full av levende lys og på gulvet var det et stort hjerte av røde roseblad og inni der gikk min kjære ned på kne mens vår sønn på 4 år spurte: "Vil du gifte dæ me han pappa?". Jeg ble helt shaky og HELT SATT UT, men selvfølgelig JAAAA :hjerter: . Deretter fikk jeg champagne og en pakke med roser og "ditt bryllup" (så han var nok sikker på mitt ja tror jeg).

Det her skjedde 2.oktober i fjor og siden har jeg vært helt bryllupsgal. Mye er allerede planlagt og bestemt og alt er bare kjempegøy :sjarmor: .

Jeg må også få med at vi sparte penger for å bygge dobbelgarasje, men nå går pengene til BRYLLUP!!! Tenk - å få en mann som prioriterer dette framfor garasje da?! :klø: Vi som kun hadde snakket i at vi ville gifte oss en gang, men ikke noe mer enn det.

Så til dere jenter som venter på frieri - vent vent vent - det er så bra å bli fullstendig overrasket (jeg er enda ikke nede på jorda jeg :ler: .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nommin, for et frieri...skikkelig romantisk og søtt!

Herlig med den guttungen da... *sukk*

Så godt å høre at du trives i nord... Selv er jeg "lenket" til aller lengst sør, der jeg ble fanget i garnet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!! :)

Hyggelig med enda en å følge :)

Er fra Grenland jeg og! Skal dere gifte dere der eller i Troms?

Blir spennende å følge med videre i dagboken din!

Huldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt rørt jeg etterå ha lest om det frieriet... *sukk*

"lucky you" :ler:

Ja, lucky meg, derfor måtte det bli det :sjarmor: .

Vi er jo egentlig ganske så heldige alle sammen; en flott kjære vi skal gifte oss med. Jeg tenker i allefall at jeg er såååå heldig som har en så flott, snill, omtenksom, hjelpsom, herlig og FANTASTISK kjæreste - og ATTPÅ TIL så vil han gifte seg med meg :klø: :roll: I tillegg til at vi har fått en super flott gutt som jeg også er helt tullete etter :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:brunette: GRATULERER MED DAGBOK !!

Så koselig at det er flere som bor nordpå som dukker opp. Blir spennende å følge med på forberedelsene dine!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk til dere som har lagt igjen hilsen, det er så hyggelig :P ! Jeg har vært og skrevet litt i deres og.

Siden frieriet i oktober er det kjolen som nesten har vært min pri 1. Min tilkommende svigersøster er designer og kjempeflink til å sy, så hun syr til meg. Jeg har hele tiden hatt et bilde i hodet på hvordan kjolen skal se ut, men liksom ikke funnet noen bilde som passer.....før forrige helg, da dukket KJOLEN min opp (velg : Della) : kjolen. Ryggen på kjolen blir slik ryggen på denne er:ryggen.

På kjolen min får jeg nå både en slik hals jeg ønsker, en mage med litt skrå draperinger og en anderledes rygg. Neste helg drar min svigersøster til Oslo og skal ta med stoffprøver til kjolen, og da er vi i gang

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superflinke TeddyToria (takker nok en gang Toria) har laget et stilfullt monogram til oss, se bare her: monogram.

Dette blir vi å bruke på innbydelser, bordkort, sanghefter og kirkeprogram :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen blir kjempefin da!!! Så gøy å få sydd en til deg selv! I dag er det vel 202 dager igjen til du gifter deg! Har sånn nedtellingsgreie på dataen :) Under 2/3 år tilogmed :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg posten og hentet mitt etterlengtede korsett som jeg bestilte i begynnelsen av januar. Siden det var gått så lang tid begynte jeg å bli litt smånervøs, siden jeg forskuddsbetalte 950 kr :-? (m truse, strømper og porto).

Men tenk - mannen fra Rabbit ringte i dag for å fortelle at pakken min hadde ligget lenge på mitt lokale postkontor :evil: ....jeg har ikke sett noe til pakkelappen..... DEN SERVICEN FRA RABBIT DA!! :danse:

Korsettet satt som et skudd, følte meg skikkelig fin! Veldig behagelig å ha på, i tillegg til at det pushet opp puppene :sjarmor:

Mine to bestevenninner var tilstede under prøving, og de mente at nå var bryllupsnatta berga :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsettet satt som et skudd, følte meg skikkelig fin! Veldig behagelig å ha på, i tillegg til at det pushet opp puppene  :sjarmor:  

Mine to bestevenninner var tilstede under prøving, og de mente at nå var bryllupsnatta berga :hoho:  :hoho:  :hoho:

:ler::ler::ler:

Så bra at det passet!!

Ser at vi forlovet oss på samme dag - også skal vi nesten gifte oss på samme dato. Jeg kommer opp kirkegulvet 364 dager etter deg :ler: Også er vi fra Grenland begge to!

MÅ jo bare følge med videre i dagboken din nå da :wink:

Fint at du liker forumet du også. Det er så deilig å ha noen å stille spørsmål og "stjele" tips fra.

Håper vi kommer til å høre mye mer fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at dere velger å bruke monogammet jeg snekret sammen... :-) ...synes det ble fint selv jeg!!!

Og helt topp at du har funnet frem til hva slags kjole du vil ha - heldig som har noen som kan sy - da blir jo kjolen helt spesiell og unik!!!

Håper korsettet passet...høres ut som om alt bare er fryd og gammen om dagen, og intet er vel bedre enn det!

Natti natt, sov godt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Leeenge siden jeg har skrevet, men det gjør da ingenting :ler:

Selv om ikke jeg er aktiv her, så er jeg rimelig aktiv i planleggingen allikevel.

Akkurat nå holder vi på å lage invitasjoner. Vi har kjøpt noen flotte dyprøde kartonger som vi lager kort av. På utsiden av kortet vil monogrammet være i sort (skal prøve å printe det ut. Inne i kortene klipper vi med bølgesaks papir av lys lys beige (fint papir) og limer inni. Vi synes de blir kjempeflotte.

Har også laget et prøve-bordkort. De blir nesten som disse http://barnemix.no/Bryllup/invitasjon2.php

Bordkortet blir i off white med et utklipt dyprødt hjerte i hjertet. På det dyprøde hjertet skal vi ha monogrammet. Vi klipper også av den røde kartongen med bølgesaksen, for å skrive navnet på som det er gjort på bildet. Også har vi et par notehjerter (vi er begge musikkfolk).

I tillegg til at jeg har kjøpt 400 dyprøde roseblad fra lisenett http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/3.htm som skal legges rundt telys på bordene.

Alt i alt er vi kjempefornøyd med fargevalgene :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dyprøde fargen kom bare helt plutselig da min kjære var og prøvde dress. Da valgte han et dyprødt "skjerf" i halsen istedet for slips, og det satt bare som et skudd både til han og dressen.

Er det noen som har fine linker til mannedressbryllups sider?? Har så lyst til å prøve å finne bildet av dressen for den var sååå stilig :hjerter:

Vet ikke hvilket merke den er i

Jakken går nesten ned til knærne som en frakk og er mørk "gråspraglete" , litt sånn middelalderstil aktig.

Min kjære blir sååå stilig og fin (kanskje han forhåpentligvis tar mer av oppmerksomheten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert med en ordentlig dyprød farge altså - sikker på at det blir fint...og så håper jeg, og sikkert andre, at vi får lov til å se bilder etterhvert! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...