Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005


lucky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeey, my name is lucky, and I´m a KG-addict!

:hoho:  :hoho:  :hoho:  

...men husk, lucky - det er MANGE av oss!  :ler:

:Nikke: Maaaaange av oss... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden sist :oops: Ikke greit med hyttetur hvor lilleprinsen vår ble syk fredagkveld med nesten 40 i feber..... Stakkars liten. Så han lå stort sett på sofaen hele helgen, mens hun lekevenninnen hans gjorde så godt hun kunne for å underholde han :ler: Utrolig hvor skjønne fireåringer kan være :kose:

Vår lille prins er nå blitt frisk og en tur i barnehagen i dag, og det var faktisk litt deilig å selv kunne ligge henslengt på sofaen hjemme, for hvem tror dere ble syk da vi kom hjem fra hytta :-x :sur: Hater hater å være syk, man blir jo så satt ut og får gjort så lite

Men i dag er formen mye mye bedre, selv om jeg nyser og snørrer i ett :sjenert:

Nå for tiden er det nesten bryllupsting hver dag. Det er jo så GØY :P

Min kjære og jeg satt i går kveld og begynte på bordkortene våre. Han er så engasjert og med, og satt til og med og etterklipte pappen etter meg for det var litt skjevt her og der :ler: Men han er så flink og god :hjerter:

Ser veldig fram til prøvemiddagen i morgen med vinsmaking, samt ostekakebakerinnen baker en prøvekake :sikle:

Og ikke minst - til søndag for da er det ny brudekjoleprøving :danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dakkar lille sjarmtrollet deres...men godt han er frisk igjen nå da! :wink: Bare så kjedelig at slikt skal skje når man er ute på tur! :roll:

Det er maaange av oss kliiin tulleruske "bridezilla´s" ja, og at vi har dette forumet å lire av oss og møte likesinnede :eeeh: (:ler:) - det er helt topp!

Bryllupsplanlegging er herlig, selv om det er nokså slitsomt til tider også, litt stressende bare...men det er jo bare å se på meg og dagen i dag det, så er det ingen tvil om at det er verdt det! Er heeelgira jeg nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Stakkars deg og lille prinsen! Ikke morsomt å være syk :sur: Godt at lille prisen har blitt frisk,da!

Håper du også blir friske snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for omtanken deres :klem: Nå er det full fart igjen og tjo hei igjen :ler:

Fredag hadde vi prøvesmakekveld på viner på et medbrakt koldtbord fra våre venner :sikle: Så nå har vi funnet påde velkomstdrikken (en musserende hvitvin), 2 røde og 2 hvite til middagen og resten av kvelden.

Kveldens høydepunkt var allikevel OSTEKAKEN (som jeg har snappet opp etter tips hos Heidi76 fra denne linken http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...=helge+ostekake (a la Helge)) Kaken var bare helt fantastisk, den beste vi alle hadde smakt. Til og med ei som ikke liker ostekake, likte denne. Må bare prøves :P Vi serverte den med friske bringebær og bjørnebær på med bringebærsaus til :sikle::wow:

Så denne blir vår bryllupskake som vi også bruker som dessert :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Weeeeeeeeeeee! Brudekjoleprøving!!! :hoppe:

Hvordan gikk det???

Vi hadde også prøvesmaking av vin på fredag... :D Hva slags viner bestemte dere dere for?

Ostekaka så nydelig ut, tror jeg må prøve å lage den jeg...

Godt at hele familien er frisk igjen! :tommelsmil:

Ha en fin søndagskveld, og ukestart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også prøvesmaking av vin på fredag... :D Hva slags viner bestemte dere dere for?

Velkomst: Carrington, Vintage Brut

Røde: Marques Le Monistrol og J.P.Chenet

Hvite: Rheingau Riesling og så må vi finne en til som er litt tørrere.

Både min kjære og jeg liker mer kraftigere røde viner enn det vi har valgt, men til koldtbord så skal visst disse to vi har valgt være ganske anvendelige til det meste av maten :wink:

Hva har dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Weeeeeeeeeeee! Brudekjoleprøving!!! :hoppe:

Hvordan gikk det???

Brudekjoleprøving ja..... Kjolen blir helt fantastisk og helt meg synes jeg og er helt superfornøyd med den :hjerter2: ,

MEN :sjokkert: det korsettet jeg har kjøpt har en tykk knepping framme, og denne vil synes gjennom kjolen fremme på magen :grine: Ikke synes akkurat, men man kan se at det liksom går en søm under der..... :oops: Sydamen mener det ikke gjør noe og at ingen vil legge merke til det. Men det irriterer meg og jeg vet at den er der om man ser ekstra nøye etter. Er jeg sær og vanskelig eller.... :-?

Så nå er det bare å komme seg ut på korsettleting :-x

:sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!

Vi har faktisk ikke tatt den siste avgjørelsen angående viner, synes det er så vanskelig.

Vi testa bare røde da, ingen av oss liker hvit - så noen andre får ta den jobben gitt... ;)

Vi skal ha italiensk buffet, og tenkte derfor å ha italienske viner. Ut i fra de vi testa på fredag var det Farnese Mont Abruzzo som kom videre til "finalen" :ler:

Du er slettes ikke sær og vanskelig, selvfølgelig vil du at du skal se perfekt ut på den store dagen!

Håper du finner et finfint korsett som passer bedre! :tommelsmil:

Tok du noe bilde av kjoleprøving eller? :sjenert:

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er tilbake :vinke:

Så kjedelig at du har vært syk, men bra du har blitt frisk igjen :hoppe: Er jo viktig i disse bryllupsforberedelsestider...

Ha en fin kveld (snart natt...) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg ha meg et par timers lesing her på KG tenkte jeg og kose meg med bryllupspjatt og annet pjatt.

Lille My Ja, den med hvitvinen er ikke lett altså om man ikke drikker så mye av det selv. Vi gjør heller ikke det, men to av de som var her, drikker en del av det, så da gikk det seg til. Og den vi har valgt synes til og med jeg og smakte godt :wink: Så spennende det høres ut med italiensk buffet, skulle gjerne vært og smakt på den :sikle::ler: Er det noe årsak til at dere velger italiensk eller bare liker dere det ekstra godt?

Har tatt bilder av kjolen underveis, men gidder ikke å legge ut bilder enda når ikke den er ferdig. Men vi får se når siste finish er lagt :hjerter:

Tommeline: Så nå er det på'n igjen og "back to life".... Håper du hadde en fin tur til Bergen og koset deg maks :P

:klem: til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til s.u og status

75 ja

13 nei

7 ikke svart

Vi har bedd 95, og trodde (og håpet på) at vi skulle bli rundt 50, for vi har vår nærmeste slekt og venner både i nord og i sør og litt i utlandet. Vi har prioritert familie og venner som har fulgt oss eller en av oss i mange år og droppet kaffelisten med venner som ikke er så nære og jobbkollegaer.

Jeg fikk senest i dag tlf fra mine gudforeldre i Kristiansand at de kommer. Og med dem og andre som vi hadde på "kommer sikkert ikke lista"; Jeg blir så rørt og takknemlig og glad når dem ringer og sier at "selvfølgelig kommer vi". For det er jo litt av ei prioritering dem gjør både fra østlandet og sør-norge (og selvfølgelig fra Nordland og, nesten en dags kjøring det!) helt til Troms :sjenert:

Lokalet vi har passer best til 50-60 stk. Torsdag kveld skal vi bort å se det litt an hvordan vi kan plassere litt flere. Bare det ikke blir altfor trangt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er så mange som vil komme, lucky! Spesielt kjekt blir det når folk tar seg litt ekstra bry med å reise for å være med på deres store dag :hoppe: Vi har jo valgt å ha bryllupet et sted der alle gjestene å reise og overnatte, og vi visste jo at det ville bli vanskelig for noen, så da er det ekstra hyggelig at de kommer.

Og dere får nok presset inn alle dere vil :wink:

Ha en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som har vært flinke og svare hos dere da...og så utrolig koselig at så mange tar seg tid og råd til å komme! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...