TeddyToria Skrevet 21. juli 2005 #121 Del Skrevet 21. juli 2005 Det går mes STORMSKRITT faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. juli 2005 #122 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå er det to uker og en dag til du gifter deg, lucky!!! Men jeg regner med at du holder nedtelling selv også! Lenge siden du har vært her nå. På ferie? Vel, vel vi sørger på å holde dagboken din oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei på dere kjære jentene Her har det gått i full rulle med først rundvask og rydding av hus og nå er feriegjester begynt å komme. Til uken skal vi selv reise bort noen dager og når vi da kommer hjem blir de siste bryllupstingene gjort og flere gjester vil komme. Så jeg er egentlig inne i full fart her for å si at LYKKE LYKKE TIL til dere alle i deres forberedelser for jeg blir vel ikke å komme innom her de neste ukeneI morgen er det Jullan sin tur og neste lørdag din tur tommeline. Jeg tenker masse på dere!!! Rekker ikke innom alle dagbøkene, men skulle veldig gjerne ha gjort det, VELDIG Det blir vel roligere for meg i midten slutten av august og da blir jeg vel kanskje mer her inne. Men om ikke Lykke til deg og TeddyToria og dere andre augustbruder. Gleder meg til å lese om referatene deres Og dere: Nå er vi i gang og endelig vår tur BecomingBride, jeg skal se om jeg rekker å treffe deg, mld deg Kjør forsiktig nordover og ha en riktig så gooood tur!! En kjempestooooor til dere alle. Dere har alle vært uerstattelige i planleggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. juli 2005 #124 Del Skrevet 22. juli 2005 Så kjekt å høre fra deg igjen!!! Skjønner godt at du ikke har tid til å være så mye på kg. Takk for lykkeønskninger! Kos deg med ferie og siste forberedelser!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. juli 2005 #125 Del Skrevet 25. juli 2005 Oi, du holdt på å dette ned på side 2.... det går jo ikke an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 25. juli 2005 #126 Del Skrevet 25. juli 2005 Skjønner godt du har mye å gjøre for tida, ja!!! Håper du får kikket innom før den store dagen da. Du får iallfall ha LYKKE TIL!!!!! Gleder meg til referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 26. juli 2005 #127 Del Skrevet 26. juli 2005 *iiiik* 11 små dager igjen!! Gleder meg litt jeg, gjør du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. august 2005 #128 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Lycky YOU! Nå er det din tur på lørdag! Masse lykke til og ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. august 2005 #129 Del Skrevet 7. august 2005 Hvordan gikk bryllupet??? Venter i spenning på rapport... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. august 2005 #130 Del Skrevet 8. august 2005 Heisann, nå er vi blitt fruer begge to... Hvordan var dagen din? Håper du hadde det like fint som jeg hadde det på vår dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 12. august 2005 #131 Del Skrevet 12. august 2005 Hei!!! Gratulerer som Fru! Er det ikke fantastisk?! gleder meg til rapport....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. august 2005 #132 Del Skrevet 12. august 2005 TIL LYKKE MED DAGEN SOM VAR! Vi venter spent på oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #133 Del Skrevet 12. august 2005 Gratulere så mye med vel overstått. Venter spent på oppdatering fra den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. august 2005 #134 Del Skrevet 12. august 2005 Der var du jo... Eller, jeg ser du legger inn bilder, så jeg har rukket å ta en titt! Flotte dere var! Artig med trommestikkene på slepet... Det ble vel spesialsydd til kjolen din, ikke sant? For den er også "egendesign", eller husker jeg helt feil!? Fine var dere i allefall - ser lykkelige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 12. august 2005 #135 Del Skrevet 12. august 2005 Hei! Gratulerer med dagen som var! Dere var veldig fine! Får vi referat fra dagen her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå