silvius Skrevet 8. november 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 8. november 2005 No er siste mappeoppgave levert. Vi er faktisk ferdig med den eine modulen vi har no i høst!!!! Så no skal eg konsentrera meg om lese- og skrivevansker i et par veker før siste innspurten til muntlig eksamen begynner. No er eg fryktelig trøtt! Vil heim og sova! Føle egentlig at eg har sove nok i det siste, men likevel er eg så utrulig sliten! Eg trudde eg sku komma meg siden eg hadde ei så rolig helg som eg hadde forrige helg. Men den gang ei. No i helga har det stort sett gått i mappeoppgaven, så det er mulig det er det som gjer at eg er trøtt no. At eg endelig har fått roa meg litt og ikkje stressar så masse med skuleting. Eller det kan vera det dårlige været, det er så mørkt og dystert ute!! Inne og egentlig... No får vi snart internett i leiligheten! Og då kan eg tenka meg at det ikkje blir lenge etter det at K finne ut at ho skal flytte.. Hybeldamo kom på døra med ei flaske vin forrige torsdag. Rødvin, og vi som er så glad i rødvin.... Det var for å unnskylde seg for festen dei sku ha på lørdag.. for som ho sa, så kom de nok til å laga masse lyd! Og det gjorde dei!!!!!!!! Høg musikk, og dansa masse! Det hørtes ut som om de sku komma gjennom taket av og til!!!! I 4-tida gav de seg... Så eg prøve så godt eg kunne å stenga støyen ute ved å høre på musikk i øreplugger, det hjalp litt. Men det hørtes iallefall ut som de hadde det kjekt. Eg meldte meg på til julebordet i dag, som klassen min skal ha om et par veker! Det var kanskje litt dyrt, men det er vel verdt det får eg håpe. Tenkte kanskje det kunne vera på tide å bli litt sosial.... Skal jo vera litt sosial på torsdag då, når nåken av jentene i klassen kjem på besøk :-D Sjøl om det betyr at eg må rydde i dag og/eller i morgen... Lurer på ka eg skal ha til middag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. november 2005 #162 Del Skrevet 9. november 2005 Heeeei. Gjer på? Kva vart det til middag? Kva skal du ha på deg på julebordet då? PSSSSST alle saman; no er det berre toogeinhalvtime til Silvius har bursdag! Gla i deg vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 10. november 2005 #163 Del Skrevet 10. november 2005 GRATULERA SÅ MASSE MED DAGEN!!! HÅPE DU FÅR EIN HEILT SUPER DAG KJEMPEGLAD I DEG VENNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 10. november 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 10. november 2005 Hihi, tusen takk vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2005 #165 Del Skrevet 10. november 2005 Happy birthday to you, mylady! Takk for hyggeleg telefonsamtale og håpa at du har det kjempefint i besøket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. november 2005 #166 Del Skrevet 10. november 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mina- Skrevet 10. november 2005 #167 Del Skrevet 10. november 2005 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. november 2005 Forfatter #168 Del Skrevet 12. november 2005 :-D Tusen takk Linn3c, liv og -mina-!!! Hadde det kjekt i besøket eg! Litt greit å kunna vera litt sosial utenom skulen og. Hadde egentlig ikkje tenkt å ha nåke besøk, hadde tenkt at dagen skulle få passere i all stillhet. Men når vi sku avtale nytt møte med gruppa så ville de at vi sku møtast torsdag etter forelesning. Eg drog litt på det, ville vel helst heim og slappa av, så då fekk dei på gruppa veta at eg hadde bursdag den dagen. Ho eine spurte om eg sku ferie det, og når eg då svarte at eg ikkje hadde tenkt til det så inviterte ho seg sjøl på besøk Så då fant eg ut at eg liksågodt kunne invitere litt fleire. Men det var kjekt det Sjøl om kaka eg laga ikkje vart heilt som den skulle... Ikkje akkurat som mamma sin nei Ellers... Eg fekk litt lønning i går så då var eg å handla litt ting og tang til min nye hobby; kortlaging, og no skal eg bestille litt meir... Det er så gøy!!!! I dag burde eg vel egentlig lest litt eller sett om det var nåke meir eg kunne ha skrevet på oppgava, men eg gidde rett og slett ikkje Låg til kl var 4 i natt og leste i ein bokserie som eg held på å lese; Livets Døtre. Den handler om nåken kvinner på 1700-tallet, som skiller seg litt ut ved at de er finke i medisin. Derfor blir de til stadighet beskyldt for å vera heks. Det var så spennande i går at eg ikkje klarte å legga fra meg boka. Leste sikkert ei halv pocketbok i natt Så no er eg litt trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. november 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 16. november 2005 Eg fekk godkjent på siste mappeoppgave!!! 10 studeiepoeng rikare!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. november 2005 #170 Del Skrevet 16. november 2005 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. november 2005 Forfatter #171 Del Skrevet 19. november 2005 Og ikkje nok med det! No har eg bestilt flybillett heim til jul og!!! lørdag 10. desember! Oj, det gjekk nettopp opp for meg at det ikkj er meir enn 3 veker til.... Dæven, no vart eg både glad og stressa om ein annen. Eg hadde egentlig trudd at det var litt lenger til!! Eksamenspanikken begynner å spre seg!! Vi er jo ikkje komt lenger enn halvvegs i oppgavo, og eg ligge fryktelig langt etter i lesinga!! Steike, eg trur eg må heim eg no.. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. november 2005 #172 Del Skrevet 19. november 2005 Jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. november 2005 Forfatter #173 Del Skrevet 23. november 2005 Jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi-jippi! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. november 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 23. november 2005 Sitte og funderer på om eg skal gidde å gå på forelesningen i dag.... Vi er akkurat ferdig med dagens gruppemøte, og de tre andre på gruppa har reist heim og skal ikkje på forelesningen... K skal heller ikkje. Vi skal ha seminar. Skal snakke om dysleksi, minoritetsspråklige og kulturforskjeller. De to siste temaene har vi nettopp hatt om, og flere ganger før det, så det begynner å bli "kjedelige" temaer. Dysleksi skriver vi jo om på gruppeoppgavo så det frister liksom ikkje å gå i dag... Men samtidig så er jo dette siste forelesning før muntlig, sett bort fra framføringen av gruppeoppgavo som nåken grupper skal ha i måro (vi hadde forrige torsdag), så det kan jo være at det kommer opp nåken interresante temaer og tips for muntligen... Veit ikkje heilt ka eg skal gjera eg.. Huff, det blir et hardkjør de siste vekene no trur eg. Masse å skriva på oppgavo. Forhåpentligvis blir vi ferdige i løpet av helga, og da er det berre å sette sammen oppgavo og skrive avslutning, sjå etter at vi har svart på problemstillingen osv. alt det småplukket igjen. Og så blir det å sjå over alt pensum til eksamen. Eg har funne ut at eg ikkje skal stressa nåke meir med å lesa bøkene fra perm til perm. Eg har bestemt meg for, og begynt, å skriva type "tankekart" ut fra relevante tema. Så eg skrive f.eks. tema "Sosiale og emosjonelle vansker" og trekke tråder ut fra det. Forhåpentligvis får eg bruka dei notatene på muntligen og, så då skal dette gå bra. Dei eg har snakka med i klassen syns det er forferdelig at vi skal ha to sensorer som vi kjenner, og som kjenner oss. Men eg syns den situasjonen er ideel for meg!!! Eg føler meg såpass trygg på at dei to kan klare å lirke fram kunnskapen i meg at eg ikkje føle det som nåke stress. Ho eine som skal vera sensor brenner veldig for temaet om "de stille elevene", så eg føle at ho vil vera den personen som kan forstå meg veldig godt og veit ka eg går gjennom i ein sånn situasjon. Oj, no kjente eg faktisk et snev av glede med tanke på muntligen!!! Det har aldri skjedd før!!! I morgen er det julebord. Lurer litt på koss det kjem til å bli.. Forrige gang var det greit nok, eg kjente jo ikkje så mange i klassen då som eg gjer no, så eg trur det blir litt bedre denne gangen. Då har eg klart å bestemma meg!!! Har snakka med ei i klassen som har planer om å gå på forelesning i dag, og vi har funne ut at vi skal gå. Så no må eg ned i kantina og varme opp maten min før timen begynner. Ciao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. november 2005 Forfatter #175 Del Skrevet 25. november 2005 Endelig!!! No har vi fått internett i leiligheten!! Vi fekk det innstallert i går og K klarte å logga seg på med ein gong, men eg stressa i heile går og fekk ikkje logga meg på... Så fant eg ut at eg sku prøva å avinnstallera nettverkskortet, og når eg forandra litt på innstillingane der fekk eg da til til slutt. Så no er eg på nett. Det var egentlig litt dårlig timing, med tanke på eksamen og sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 25. november 2005 Forfatter #176 Del Skrevet 25. november 2005 Var på julebord med klassen i går, og det var egentlig litt kjekt.. Når vi kom vart vi møtt med varm gløgg og greier. Så måtte vi trekke et kort, og det kortet var bordkortet vårt. Kjempegod idè! Sjøl om vi har gått i klasse med kvarandre er det ikkje alle som kjenner alle og vi fekk no ein sjanse til å bli kjent med litt fleire. Vi hadde invitert 4 av dei lærarane som har hatt mest med oss å gjera, men det var berre ein som kunne komma. Selvfølgelig var det han som vi har litt vanskelig for å lika. Han er grei og dyktig og alt det der, men han er litt treig!! Det er han som har hatt veiledning med oss på utviklingsoppgaven (den eg skrive på no), og når vi var til veiledning så svarte han kvart spørsmål vi stilte med ein historie. Han må alltid fortella ein historie når han åpner kjeften og det tar alltid laaaaaaaaaang tid før han kjem til poenget. Så det er alltid lika kjekt å høra på han. K er ein av de som misliker han mest, så når vi trakk desse korta når vi kom til julebordet så komenterte ho at ho heilt sikkert kom til å bli sittande ved siden av han.. Og det gjorde ho nesten og, ho satt på skrå overfor han på andre sida av bordet han satt ved.. Stakkar Maten vi fekk servert var veldig god! Vi fekk pinnekjøtt og ribbe. Likte pinnekjøttet best. Og vart stappmett. Snakka ikkje så masse med dei eg satt med, for dei vart jo plassert sammen med nåken dei kjente fra før så det vart mest til at eg satt og hørte på ka dei snakka om.. Etter maten var det tid for konkurranse. Det var mange ulike oppgaver. Vi fekk høre nåken sanga, sitater fra nåken filmer, miming, beskrive et ord ved hjelp av andre ord, læreren hadde laga npken spørsmål om fagord, og det heile vart avslutta med karaoke. Nåke ingen hadde lyst til å gjera selvfølgelig... Etter at konkurransane var avslutta måtte læraren gå. Men før han gjekk måtte han setta spor etter seg, så han drog likså godt i gang "min hatt den har tre kanter".... Stakkar, han vart litt håna etter han var gått då.. Etter det gjekk ein etter ein heim, og eg og K gjekk heim litt før 12. Det er ikkje det gøyaste eg har vore med på, men det var et kjekt avbrekk frå kvardagen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 27. november 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 27. november 2005 Då var det jo endelig avklart kortid K skal flytte. Ho sa ho sku sei opp leiligheten 1. januar, og så har vi 2 måneders oppsigelse. Så no er det ut på boligjakt. Eller, det er vel ingen vits å begynne med det før etter jul, dessuten fant eg ingenting av interresse. Er det nåken som har ein hybel til leige i Kr.sand?? :icon_neutral: Lure på om K egentlig har tenkt tanken at eg kanskje kunne tenka meg å bu her vidare.. Eg har jo ikkje planer om det, for det er ikkje den billegaste plassen eg kan få. Ikkje liker eg kjøkkenet her heller. Men ho kunne no prøvd å tenka på meg og. Feilen med vårt vennskap er at vi ikkje fortelle kvarandre nåke, det er jo berre et under at ho faktisk no har fortalt kortid ho har tenkt å flytta og at eg ikkje har fått hørt det fra nåken andre. Ho hadde besøk av gubben igjen denne helga.. Og de låg lenge å snakka når de la seg. Det er gale nok når ho ligg og snakka i telefonen om kvelden men når eg no fekk den mørke stemmen hans i tillegg vart det endå verre! Det er ikkje akkurat særlig tjukke vegga her, så du høre veldig godt når nåken snakka i rommet ved siden av. Det går ikkje an å høre ka dei snakka om, men mumlinga høre du VELDIG godt!! Det har tatt litt tid før eg har sovna dei siste dagane. Det er ein av fordelane med at ho skal flytta! Gleda meg til eg skal reise heim! Og det er berre 13 daga til!! Sitte å ser på Pay It Forward no. Den filmen er heilt fantastisk!!! Ein av de flottaste filmane eg nåken gong har sett! :cry: *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. november 2005 #178 Del Skrevet 29. november 2005 Usje, det er kjipt å ikkje få sove pga sånne teite ting altså. Håpa du får sova i kveld i alle fall. No skal eg gå å legga meg. Fann endeleg pusen, eller et vil sei at ho endeleg kom fram frå ein eller annan plass. hehe Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. november 2005 #179 Del Skrevet 30. november 2005 Hybel i Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 30. november 2005 Forfatter #180 Del Skrevet 30. november 2005 Eg har vore ein utrulig flink student denne veko!! (Må skryta litt av meg sjøl, det er ikkje så mange andre som gjer det...) Eg måtte vel egentlig vera litt flink no, for eg var ikkje nåke flink i helga... På mandag gjekk eg til skulen uten å ta med meg pc-en!! Så då måtte eg sitta å lesa. For det er jo umulig å få tak i data på skulen no i eksamenstida! Fekk gjort veldig masse då syns eg. Skreiv ein god del til utviklingsoppgavo vår. I går og i dag har vi hatt gruppemøte og har vore på skulen fra 09 til 16 og jobba intensivt med oppgavo!!!! I dag kl 16 printa vi ut oppgavo! Med vedlegg vart det 39 sider!!! Sjølve oppgavo med framside og alt vart på 31 sider. Eg må vel innrømma at eg er litt stolt over det resultatet. Hvis vi får mindre enn C blir eg sur! Det er den oppgavo eg har vore mest fornøyd med! Så dei siste dagane har gått med til oppgavo, og no er det tid for nilesing i ei veka fram til eksamen neste torsdag.... Snakkast ein gang etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå