Gjest Ninakanin Skrevet 20. februar 2005 #141 Del Skrevet 20. februar 2005 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=501&page=1 Der er bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. februar 2005 #142 Del Skrevet 21. februar 2005 Perfekt måte å få en bedre mandag - lese i dagboka til kaninen Du er skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #143 Del Skrevet 22. februar 2005 Åååh takk for god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #144 Del Skrevet 22. februar 2005 Vel, denne dagen begynnte litt treigt for kaninen. Jeg sto ikke opp som planlagt, men var vraktrøtt til langt på dag. Når jeg endelig sto opp kjente jeg hvorfor søvnen hadde taket på meg i dag: Angst-dag. Var helt forknytt, vondt å puste, konstant stressfølelse i kroppen, hadde det ikke bra... Vel, etter mye om og men klarte jeg å få noen til å jobbe for meg.. Og da ble jeg en soooool!!! Ble kjempeglad, mye av den dårlige energien i meg forsvant, og meg og kjæresten koser oss skikkelig!! Er en nydelig lasagne i ovnen, og vi slapper av foran tv'en! Mye bedre bruk av tiden dette enn at jeg står og sliter på jobb i 8 timer og kommer hjem langt på natt.. Og spesielt siden jeg reiser hjem til mamma og pappa i morgen er det bra at vi koser oss i hverandres selskap nå. For vi har skikkelig kort lunte om dagen, begge to.. Så dette, som begynnte såååå dårlig, ble jo en fin dag allikevel! Vi har tilogmed hatt god sex ( ) Eneste som er litt dumt er at hunden min ikke ser helt bra ut.. Skal ta ham med til dyrlegen når jeg kommer hjem til Bergen igjen. Håper de forteller meg at jeg er hønemor og at alt går heeeelt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. februar 2005 #145 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg er hos min aller aller aller aller beste kompis i heeeeele verden!!! Han står rett bak meg nå, dj'er så jeg rent klør i beina, er flink som sitter og skriver egentlig..for litt siden sto jeg oppreist og tastet ivei!! Åh hå hå denne sangen var råååå.... Eh, koser meg Har kost meg med katten i dag, brukte over en time på å klippe av pelsklumper. Må lære pappa å børste ham... Og så la jeg meg på kjøkkengulvet for å kose med monsegutten litt, og da sovnet jeg Er deilig å være hjemme, slappe av litt, være liten igjen! Er så godt å se hvor glad mamma og pappa er i meg, hvordan de stråler opp av å ha minstejenta hjemme litt Nå må jeg hoppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. februar 2005 #146 Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe huff for et fjollete innlegg jeg skrev i dagboka sist.. Men det er helt sant, jeg hadde en nydelig vinterferie hjemme, var deilig å få slappe skikkelig av. Nå må jeg la typen få pc'en, han måtte skrive noe viktige greier. Får fortelle mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #147 Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe huff for et fjollete innlegg jeg skrev i dagboka sist.. Jeg synes det var ganske kult jeg. Du traff jammen bra med været i ferien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. mars 2005 #148 Del Skrevet 1. mars 2005 :-D Kjekt å se at folk fremdeles stikker innom!! Jau, jeg traff driiitgodt på været. Vi var helt i sjokk hele hytteturen, over hvor flaks det går an å ha! Ååååh for en herlig ferie det var, kjenner at batteriene er skikkelig ladet opp. Og typen og meg har skikkelig godt av det, er ikke det minste irritert i kroppen, kjenner at jeg ikke har angst i nærheten eller noenting! Mamma ga meg 400kr så vi kunne gå på Egon og spise middag, så tenkte jeg at vi sikkert hadde godt av å møtes utenfor leiligheten etter "ferien fra hverandre". Så jeg ringte ham fra flyplassen og sa at han var invitert på middag av meg klokken 8! Han ble skikkelig glad, helt paff Så da jeg kom på Egon 45 minutter senere satt han der, hadde tilogmed satt seg på det bordet vi satt sist... Så da ble det liksom "vårt" bord Romantisk gutt det der, egentlig.. Vi hadde et skikkelig koselig måltid, pratet godt sammen om hva han har gjort på mens jeg var borte, og jeg fortalte litt fra turen. Det var skikkelig deilig å bare være kjærester igjen Ikke oppvask-kranglefanter.. Var ikke så grusomt sent oppe i dag, så nå skal jeg lese litt!! Og så er det tirsdag i dag, så jupp jupp, jobb fra 4 til tolv... Jehey. Auau jeg er øm i munnen...Var hos tannlegen i går. Det var IKKE kuult. Hadde et komplisert hull, visstnok!! :hår: Og jeg som hadde gruet meg sånn, så får jeg høre det liksom.. Da ble jeg reeeeedd!! Men han er proff, så det gikk jo relativt fint, ble ferdig på en to tre følte jeg! Men herregud, fjeset mitt var jo helt skeivt, var bedøvt helt fra øyet ned til haka, og litt over mot den andre siden. Så når jeg skulle snakke var jo ikke munnen min helt med. Bussjåføren trodde nok jeg var litt retard, for jeg fikk reise gratis!! Hehe huff... Hei, jeg heter Nina, pass deg når jeg prater, for jeg sikleeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. mars 2005 #149 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvordan var det med hunden da du kom hjem? Blir det veterinærtur, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #150 Del Skrevet 1. mars 2005 Høres ut som en bra kveld på byen torsdagen. Superbitchen fikk som fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. mars 2005 #151 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg spurte en kunde om han ville ha en BALLE til kaffen!!!! Hahaaaaa, han ble helt paff og begynnte å le, og kompisen begynnte å fnise... Jeg så bare ned i gulvet og sa halvhøyt "Bra Nina, bra..balle til kaffen..herregud..Eh, jeg prøver igjen: HEI!!! Vil du ha en BOLLE til kaffen?!" Hehe herregud... Balle.. Bare "eh, neitakk, jeg har to flotte baller fra før!", haha, hva søren skal man svare når noen som ekspederer deg sier sånne totalt fjerne ting!?!?! Ååååååh Ninaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. mars 2005 #152 Del Skrevet 2. mars 2005 Hehe huff, jeg fortalte om prate-tabben min til kollegaene mine, de holdt på å le seg ihjel Nå sitter jeg og slapper av etter en lang dag med husarbeid. Hadde egentlig tenkt å trene i dag, spinning med Sniglå, men det var det rett og slett ikke tid til! Må lese og begynne på en oppgave jeg helst skulle ha levert for en stund siden.. Men om jeg skriver den i dag og i morgen kan jeg levere den innen fredag, og det er siste frist! Alltid sent ute :oops: Åh nå er det deilig og rent her i leiligheten :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #153 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg skal begynne å trene nå også. Hm vel i morra altså. Helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #154 Del Skrevet 3. mars 2005 Åh nå er det deilig og rent her i leiligheten :-D Løkki ju. Skulle ønske jeg kunne si det samme om min :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. mars 2005 #155 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg mener det, jeg tror jeg får alle de rareste kundene i byen.. Telefonen ringer. Ei dame(som tydelig er "på tur") spør etter Sense startpakke til 99kr. Jeg forteller henne at nei, det har vi ikke. Jo, det har vi. Neeeeeei, det har vi ikke. Jo. Nei. Jo. Jeg sjekker=nei, det koster 149,- kr. Hun blir sur, legger på. 3 sekunder. Telefonen ringer. Hei, det er Ola Normann (husker ikke hva han het, men han presentrerte seg skikkelig høytidelig, som om det var kongen!). Jeg er forkjølet, sier han. Javel (hører han ikke er forkjølet men har prøvt det samme "smågodtet" som hun jeg nettopp pratet med) ? Jeg har et problem. Javel, sier jeg, hva kan jeg hjelpe deg med? Vel, han likte ikke sure bergensere. Neivel, sier jeg. Nei han gjorde ikke det. Neivel, sier jeg. Vel, han hadde en sur bergenser i samme rom som han nå. Javel, sier jeg. Jesus Christ. Køen samler seg opp ved kassen... Vel, han ville ha en sånn Netcom Startpakke til 99,-. Er det Sense du tenker på, sier jeg. Ja, det var det. Okay, sier jeg. Jo, for jeg kjønnte det, at hun sure bergenseren (tipper de var samboere eller noe sånn) hadde ringt til butikken min TOOOO ganger og ikke fått hjelp. Vel, sier jeg, hun ringte nå vitterlig bare 1 gang, og når produktene våre er satt til en viss pris er det lite jeg kan gjøre med det, uten å kunne kalles vanskelig av den grunn. Jojo, det var jo klart. Fint, sier jeg. Jo, han ville ha en sånn startpakke, om ikke jeg kunne legge deg i en konvolutt. Vi har mange startpakker, sier jeg, så det trengs nok ikke. Jo, bare legg det til side, så kommer hun ned og henter det, sett det på meg (!??!?!?!WHAT?!?!?!), sier han. Eeeeeeh, sier jeg, nå blir det kø her, må nesten gå tilbake til kundene mine. Vi legger på. 3 timer senere. Frøken Sure"tripp" (tok du den?) Bergenser kommer (i skibukse, lusekofte (med rosa genser inni), militærsko, og fin oluf-lue). Juppjupp, hun skulle hente en konvolutt... Skal du kjøpe Sense startpakke, sier jeg. Nei hun skulle bare hente den, "han" (hun sa faktisk han) fikset det, han. Beklager, sier jeg, men vi gir ikke ut varer uten at noen har betalt for dem!!! Haha, og så gikk hun, og det var det siste jeg hørte fra begge to!!! Er det muuuuuuulig!? Hvorfor kommer alle de rare folka til MEG!? Ååååh jeg blir snart sprøøø! Au, jeg har mageknip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #156 Del Skrevet 4. mars 2005 Au' date=' jeg har mageknip.[/quote'] Urf. Håper det går over. Kundene dine gir deg i alle fall gode historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #157 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei til kaninen ! Poteten sjekket ikke dagboknavn innenfor andre bokstavregister før hun lagde sin, så det var ikke bevisst Ha en strålende helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #158 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvordan går det med deg, Nina, har du det bra? Har du og kjæresten klart å holde på den gode tonen etter vinterferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. mars 2005 #159 Del Skrevet 7. mars 2005 Jepp jepp her er jeg igjen! Har nettopp kommet inn dørene etter ni timer på jobb. Blir penger av slikt! Men herregud, det stedet slutter aldri å forbløffe meg, alt det rare som kravler og kryper inn dit altså... I dag måtte jeg til og med ha hjelp fra sjefen til å få kastet en av tullingene ut!! Vel, i dag er det altså mandag. Jeg har ikke rukket å skrive i dagboken etter byturen med Sniglå på lørdag, men: For en kveld!!! Den begynnte med at jeg hadde jobbet hele dagen, og var noooooe trøtt og sliten da jeg skulle begynne å dusje og gjøre meg klar. Hadde fått en melding fra Sniglå om at kjæresten ikke vare helt i form, så hun trooooolig ikke kom til å ta helt av. Det tok jo jeg selvfølgelig som en invitasjon til at hun bare trengte å overtales, hehe, så plutselig føk jo humøret og energien i taket!! På med musikken, og på med "I'm too cool for the woooorld"-holdningen, and off I go. Skulle ha vorspiel hos sniglå sin bestekompis, skulle ha kinamat, hjemmelaget!! Jeg hadde egentlig muligheter for å være tidsnok for første gang i hele mitt liv, men bommet litt på tiden.. Så da jeg løp/skled/hylte avgårde mot busstoppet bare for å finne ut at jeg hadde bommet totalt på tidene, bestemte jeg meg for å ta drosje. Mens jeg skulle fikle frem mastercardet som skulle betale for denne ekstraavagansen oppdager jeg til min store fortvilelse at jeg har glemt det! Oh no, jeg skulle jo leve av mastercardet hele kvelden!!! Et indre bilde av tusenvis av drinker bare svinner hen... Og jeg mener det, jeg holdt på å bli kokt! Drosjen virket ikke skikkelig, så varmen var enten av eller på!! Ææææh, jeg var jo driiitvarm i utgangspunktet etter jeghardettraveltogstekerhåretmitt-føning!! Vel, jeg var jo i humør, så jeg snakket og snakket og snakket og snakket, og jeg tror at sjåføren nesten fikk lyst å bli med ut til slutt!! Haha, han var helt med på samtalen, hihi, og ropte "kos deg ikveld da!!" med skikkelig entusiasme når jeg skled ut drosjedøren på de høyhælte skoene mine. Bare så det er sagt, is og snø+høye hæler=skummelt!!!! Haha, det var så morsomt, for da jeg gikk opp mot blokken der jeg skulle, så holdt jeg på å falle 5 ganger. Så ser jeg hele tiden på en ung mann som kommer gående mot meg på veien nedenfor, og tenker "jaja, nå har han noe å le av i kveld iallefall....", og gleder meg til han skal gå forbi. Men tror dere jammenmeg ikke at han svinger opp dit jeg skal! Og faktisk skal inn i samme blokka! Så jeg flirer bare og sier noe om at det kanskje ikke var de rette skoene... Maten var helt fantastisk, og mini-festen vår var koselig! Tror jeg ble litt mye for kompisen til Sniglå, men jeg var jo ganske hyper da, så jeg forstår det jo... Menmen, det gjorde iallefall at jeg ble om mulig ennå mer "I rule the world", haha, fordi jeg ikke skulle bli i dårlig humør av stemningen!! Så i byen var jeg jo skikkelig miss Cocky De'Lux ( ) og dro med meg Sniglå fra A til Å, slapp forbi køer og kom gratis inn, bestilte "Nina" i baren og flørtet med alt på to bein som kom nærme nok, danset som en gal, drakk som en svamp, ja i det hele tatt: Det var en DRITKUUL kveld!! I kveld så var det flere enn 1 dørvakt fra utestedene i nærheten som blunket og flirte litt av meg, for å si det sånn... Hehe, huff, hvorfor blir jeg alltid å teeeeeeeeit når jeg drikkeeeeeer!?!??!!!!! Gleder meg til neste gang jeg skal ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #160 Del Skrevet 8. mars 2005 Bra det går bra med deg. Jeg har aldri hatt slike kule på-byen-opplevelser i dette landet, bare i Australia, der det er mye lettere å komme i prat med folk. Jeg misunner deg byturene dine, ikke rart du går mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg