Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Når noen sitter i full glam, sminket som for en kveld på byen og med fønet og krøllet hår, så er det vanskelig å ta det seriøst når de klager på veldig dårlig form. Du klarer å dolle deg opp, dra på vippetimer, dra på jentekveld på byen osv, men ikke kjøpe din egen appelsinjuice engang? Eller løfte en eneste finger i hjemmet? Jeg skjønner det bare ikke🫠 

«Pefedik» kommer til å være utbrent før babyen kommer🥺

  • Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler ikke på at hun er trett, kvalm og energiløs. Utfordringen hennes, som hun sikkert ikke ser selv, er at hun har altfor mye tid til å kjenne etter og (over)analysere alle symptomer, og det blir en ihvertfall ikke bedre av. De aller fleste mennesker har godt av å bry seg om noe og ha noe å gå til utenfor egen sfære. For hennes del, som itillegg livnærer seg på å dokumentere dagen sin på snapchat, så blir det dobbelt opp når hun først har masse tid til å kjenne og føle på symptomer og så itillegg skal snakke om det på snapchat etterpå. Tviler på at det er særlig sunt. Men, hennes liv, hennes valg når alt kommer til alt.

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (30 minutter siden):

Når noen sitter i full glam, sminket som for en kveld på byen og med fønet og krøllet hår, så er det vanskelig å ta det seriøst når de klager på veldig dårlig form. Du klarer å dolle deg opp, dra på vippetimer, dra på jentekveld på byen osv, men ikke kjøpe din egen appelsinjuice engang? Eller løfte en eneste finger i hjemmet? Jeg skjønner det bare ikke🫠 

«Pefedik» kommer til å være utbrent før babyen kommer🥺

Kunne ikke vært mer enig! Hadde hun vært såpass dårlig som hun sier hun er, så hadde hun ikke orket alt det der...... Da jeg var gravid og kvalm døgnet rundt de 3 første månedene, var sminke og å forlate huset det siste jeg tenkte på.....orket knapt å ta en dusj🤢 Levde på ristet loff og farris.......Kastet opp av alt av lukter🤢

Og....PEFEDIK....DØØØØØR 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kløvereng said:

Når noen sitter i full glam, sminket som for en kveld på byen og med fønet og krøllet hår, så er det vanskelig å ta det seriøst når de klager på veldig dårlig form. Du klarer å dolle deg opp, dra på vippetimer, dra på jentekveld på byen osv, men ikke kjøpe din egen appelsinjuice engang? Eller løfte en eneste finger i hjemmet? Jeg skjønner det bare ikke🫠 

«Pefedik» kommer til å være utbrent før babyen kommer🥺

Ja, jeg ser ikke så glam ut de få gangene jeg drar ut på byen en gang. Når jeg føler meg dårlig og syk, så er glam det siste jeg tenker på. Da er det samme undertøy i et par dager, fett hår og sofaen som gjelder. Men influencere kan jo ikke vise seg slik 🙄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemy skrev (På 12.4.2024 den 20.42):

Greit nok at hun ikke spiser sukker, men det virker som det spises myye sukkerfri godis? 😅 

Å hun tror det er sunt😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Granneman82 skrev (4 timer siden):

Kunne ikke vært mer enig! Hadde hun vært såpass dårlig som hun sier hun er, så hadde hun ikke orket alt det der...... Da jeg var gravid og kvalm døgnet rundt de 3 første månedene, var sminke og å forlate huset det siste jeg tenkte på.....orket knapt å ta en dusj🤢 Levde på ristet loff og farris.......Kastet opp av alt av lukter🤢

Og....PEFEDIK....DØØØØØR 🤣🤣🤣🤣🤣

Men så var det kanskje ikke jobben din? Det å sminke seg er jo en del av jobben hennes, så hun prioriterer kanskje det på samme måte som andre prioriterer å få gjort arbeidsoppgaver på jobb? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (52 minutter siden):

Men så var det kanskje ikke jobben din? Det å sminke seg er jo en del av jobben hennes, så hun prioriterer kanskje det på samme måte som andre prioriterer å få gjort arbeidsoppgaver på jobb? 

Dette stemmer jo ikke. Hun får da ikke mindre betalt av Snapchat om hun er sminket eller ei. Ikke har hun noen sponsorer som krever eller forventer at hun viser frem bestemte sminkeprodukter heller. Stina velger helt selv hva hun velger å fokusere på og hvordan hun fremstiller seg i sine kanaler, hun har da flere ganger vært på snap i både pysj, hageklær og helt uten sminke uten at det har noe å si for jobben som influencer

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (18 minutter siden):

Dette stemmer jo ikke. Hun får da ikke mindre betalt av Snapchat om hun er sminket eller ei. Ikke har hun noen sponsorer som krever eller forventer at hun viser frem bestemte sminkeprodukter heller. Stina velger helt selv hva hun velger å fokusere på og hvordan hun fremstiller seg i sine kanaler, hun har da flere ganger vært på snap i både pysj, hageklær og helt uten sminke uten at det har noe å si for jobben som influencer

Man har da trossalt filter 🤷‍♀️😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (7 timer siden):

Når noen sitter i full glam, sminket som for en kveld på byen og med fønet og krøllet hår, så er det vanskelig å ta det seriøst når de klager på veldig dårlig form. Du klarer å dolle deg opp, dra på vippetimer, dra på jentekveld på byen osv, men ikke kjøpe din egen appelsinjuice engang? Eller løfte en eneste finger i hjemmet? Jeg skjønner det bare ikke🫠 

«Pefedik» kommer til å være utbrent før babyen kommer🥺

Heldige mann som får to barn.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Dette stemmer jo ikke. Hun får da ikke mindre betalt av Snapchat om hun er sminket eller ei. Ikke har hun noen sponsorer som krever eller forventer at hun viser frem bestemte sminkeprodukter heller. Stina velger helt selv hva hun velger å fokusere på og hvordan hun fremstiller seg i sine kanaler, hun har da flere ganger vært på snap i både pysj, hageklær og helt uten sminke uten at det har noe å si for jobben som influencer

Hun jobber med å legge ut «perfekte» bilder av seg selv hver dag. Det er «brandet» hun tjener penger på. Hun velger ikke helt selv, hun har skapt seg et image, og det er det som selger og slik hun tjener pengene sine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (4 minutter siden):

Hun jobber med å legge ut «perfekte» bilder av seg selv hver dag. Det er «brandet» hun tjener penger på. Hun velger ikke helt selv, hun har skapt seg et image, og det er det som selger og slik hun tjener pengene sine. 

Kan godt være hun hadde fått en annen følgerskare dersom hun hadde gått for et litt mer laid back og balansert bilde av seg selv (som Helene Heméra) - men det er jo ikke sikkert det hadde vært en dårlig ting.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (6 timer siden):

Kan godt være hun hadde fått en annen følgerskare dersom hun hadde gått for et litt mer laid back og balansert bilde av seg selv (som Helene Heméra) - men det er jo ikke sikkert det hadde vært en dårlig ting.

Hvorfor skulle hun ønske seg en annen følgerskare? Hun lever jo godt av den hun har. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cattleya skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle hun ønske seg en annen følgerskare? Hun lever jo godt av den hun har. 

Nei nei, det var ikke der jeg sa. Hun ønsker seg nok ikke en annen følgerskare. Hva resten av verden hadde vært bedre tjent med er noe annet. Personlig syns jeg influenser kulturen har gått alt for langt og er forkastelig hele greia.

Endret av Pidla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (19 timer siden):

Når noen sitter i full glam, sminket som for en kveld på byen og med fønet og krøllet hår, så er det vanskelig å ta det seriøst når de klager på veldig dårlig form. Du klarer å dolle deg opp, dra på vippetimer, dra på jentekveld på byen osv, men ikke kjøpe din egen appelsinjuice engang? Eller løfte en eneste finger i hjemmet? Jeg skjønner det bare ikke🫠 

«Pefedik» kommer til å være utbrent før babyen kommer🥺

Utbrent av å handle og lage middag? 😛 Tåler han ikke mer enn det? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (12 minutter siden):

Utbrent av å handle og lage middag? 😛 Tåler han ikke mer enn det? 

Nei, menn blir veldig slitne av kvinnfolkarbeid, mener mange her inne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pidla skrev (44 minutter siden):

Nei, menn blir veldig slitne av kvinnfolkarbeid, mener mange her inne.

Ja,jeg ser det😛 Hvordan har vi kvinner overlevd alle disse årene? 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 time siden):

Nei, menn blir veldig slitne av kvinnfolkarbeid, mener mange her inne.

Det er vel heller det at Stina ikke gjør noe slik at PF må ta alt. Å måtte ta alt av husarbeid gjør kvinner slitne også, det er jo det kvinner klager over her på KG og IRL. Husk at de ikke lager samme middag, de lager hver sin, så PF må lage to middager. Men heldigvis for han spiser Stina ofte som et barn så det skal ikke så mye til for å dele et eple eller legge nachos på en tallerken... never forget at hun sto på kjøkkenet ved siden av PF og kommanderte hvordan han skulle lage suppen hun hadde bestilt av han. Når du først står på kjøkkenet mens suppa lages kan du vel lage den også?

Folk stusser over at en voksen kvinne i full glam (som tar lang tid å fikse) ikke klarer ditt og datt... selektiv på hva hun orker hun der. Når man gjør seg så stakkarslig og sykelig så er det ikke rart at folk lurer på om hun er klar for barn. Tiden vil vise.

Endret av Blåttvann
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det er "stakkar" mann som må ta husarbeid og lage middag, men hun som er gravid og plages med kvalme og dårlig form må bare ta seg sammen liksom. Vitner om noen utdaterte holdninger.. :P

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (48 minutter siden):

Merkelig at det er "stakkar" mann som må ta husarbeid og lage middag, men hun som er gravid og plages med kvalme og dårlig form må bare ta seg sammen liksom. Vitner om noen utdaterte holdninger.. :P

Enig. Sannsynligvis trenger hun bare litt mer omtanke og omsorg i en periode hvor hun har mer hormoner, følelser og alt er nytt og skummelt. 

Men om han ender opp med å ta det meste også etter at baby er født, så er vell det greit. Er jo opp til dem, og skjev arbeidsfordeling i forhold er jo ikke helt uvanlig. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...