Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Helt utrolig at det går an å ha så JÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA stort fokus på det negative. GRAVIDPULS?! 
Skjønner ærlig talt ikke hvordan denne personen skal klare eller orke å ta vare på en baby. Vi må jo bare be til høyere makter om at hun ALDRI blir syk samtidig som babyen

  • Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Helt utrolig at det går an å ha så JÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA stort fokus på det negative. GRAVIDPULS?! 
Skjønner ærlig talt ikke hvordan denne personen skal klare eller orke å ta vare på en baby. Vi må jo bare be til høyere makter om at hun ALDRI blir syk samtidig som babyen

Helt sykt hvordan fokus folk har, ikke bare SB, men generelt.. med alt av pulsklokker og vas. Hadde blitt så stressa av det der, bli «styrt» av en klokke som skal fortelle hva som er riktig og ikke til enhver tid. Forstår veldig godt at mange føler seg på akkord med seg selv, når man får opp varsel for det miste lille på en eller annen duppedings. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (4 timer siden):

Helt sykt hvordan fokus folk har, ikke bare SB, men generelt.. med alt av pulsklokker og vas. Hadde blitt så stressa av det der, bli «styrt» av en klokke som skal fortelle hva som er riktig og ikke til enhver tid. Forstår veldig godt at mange føler seg på akkord med seg selv, når man får opp varsel for det miste lille på en eller annen duppedings. 

Det blir ren og skjær dyrking hele opplegget.  Men det er kanskje sånn de får følgere =penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å oppdatere hver uke,med alle detaljer «under the sun», hva er poenget med det? 
Sånn helt på ekte? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Dette med å oppdatere hver uke,med alle detaljer «under the sun», hva er poenget med det? 
Sånn helt på ekte? 

Fordi hun tror hun er enestående og den aller første i hele verden som er gravid....

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er garantert lengre på vei enn 13 uker. Magen er jo som 6mnd. 

Dojakitty skrev (1 time siden):

Dette med å oppdatere hver uke,med alle detaljer «under the sun», hva er poenget med det? 
Sånn helt på ekte? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (10 minutter siden):

Hun er garantert lengre på vei enn 13 uker. Magen er jo som 6mnd. 

 

Hva er poenget med å kommentere størrelsen på andres gravidmager?

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (51 minutter siden):

Hun er garantert lengre på vei enn 13 uker. Magen er jo som 6mnd. 

 

Oppblåst i tillegg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (51 minutter siden):

Fordi hun tror hun er enestående og den aller første i hele verden som er gravid....

Ja det er jo vitterlig sånn det fremstilles. Føler jeg er på graviditetskurs. 
Kan jo si som frøkna selv: 

Guuuuurl…. Søtt at du tror vi ikke har vært gravide. Søtt at du tror dette er interessant for andre enn deg og PF. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo vitterlig sånn det fremstilles. Føler jeg er på graviditetskurs. 
Kan jo si som frøkna selv: 

Guuuuurl…. Søtt at du tror vi ikke har vært gravide. Søtt at du tror dette er interessant for andre enn deg og PF. 

Men hun lever jo av seg selv og sitt liv og dette opptar mye av hennes liv for tiden! Er det ikke interessant så ikke bruk tiden deres på henne og gi henne penger ved å se på hva hun legger ut. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (33 minutter siden):

Men hun lever jo av seg selv og sitt liv og dette opptar mye av hennes liv for tiden! Er det ikke interessant så ikke bruk tiden deres på henne og gi henne penger ved å se på hva hun legger ut. 

Hverken følger eller ser hennes snapper så får ingen inntjening av meg ihvertfall. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (2 timer siden):

Hun er garantert lengre på vei enn 13 uker. Magen er jo som 6mnd. 

 

For en ugrei kommentar!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (På 16.4.2024 den 12.23):

Når noen sitter i full glam, sminket som for en kveld på byen og med fønet og krøllet hår, så er det vanskelig å ta det seriøst når de klager på veldig dårlig form. Du klarer å dolle deg opp, dra på vippetimer, dra på jentekveld på byen osv, men ikke kjøpe din egen appelsinjuice engang? Eller løfte en eneste finger i hjemmet? Jeg skjønner det bare ikke🫠 

«Pefedik» kommer til å være utbrent før babyen kommer🥺

Han var ganske så ærlig da Stina sin sin mamma var på besøk. Med tanke på middagsforberedelser sa han "hun er heldigvis ikke gravid" ....Nei,ønsker det beste for begge to,men alt hva en baby gjør med vår hverdag blir nok en prøvelse for dem. JA,vet det er likt for alle førstegangsfødende , men 10 år i dette huset med deres vaner......Blir spennende 🙃

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøflusen skrev (På 20.4.2024 den 16.28):

Da bør du ikke stikke innom Anna Rasmussen 😂 

 

Sååå enig ,ho har mani med sitt hår.....Filming bakfra mens hun spaserer eller fikling med hår 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (På 24.4.2024 den 0.18):

Lo godt da hun fortalte at nå var blodtrykket normalt, etter å ha vært litt lavt tidligere. Dette lave blodtrykket gjorde jo at hun følte seg så sliten, at det å gå opp en trapp gjorde henne kjempesliten. Et lavt blodtrykk forteller noe om belastningen på hjertet. Ergo er et lavt blodtrykk bedre, enn et for høyt. Til og med dette gjør hun om til noe patologisk🙈🙈🙈

Hun får jo alt av ubehag av svangerskapet....Enten leser hun et eller annet ,googlet eller what ever ....Tillater meg et smil altså 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (På 24.4.2024 den 11.16):

Dette er jo et kjent fenomen hos de fleste på snap. De overdriver og har det mye verre enn alle andre

Det var svarte prikker foran øynene ca uke 5 i all mine svangerskap . Jobbet fram til ca 8 mnd ,sånn var det på 90 tallet 😎 Skjønner at SB har ubehag,men skal en kjenne på alt en muligens kan få da blir men dårlig da....Utrolig hva en greier om en må,er ærlig å sier at så mye syk som hun har vært er overdrevent. Innimellom så må man bare holde ut,min mann elsket speilegg......Da ble det gassgrill på verandaen i sånn omtrent 4 mnd 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Labbus skrev (8 timer siden):

Det var svarte prikker foran øynene ca uke 5 i all mine svangerskap . Jobbet fram til ca 8 mnd ,sånn var det på 90 tallet 😎 Skjønner at SB har ubehag,men skal en kjenne på alt en muligens kan få da blir men dårlig da....Utrolig hva en greier om en må,er ærlig å sier at så mye syk som hun har vært er overdrevent. Innimellom så må man bare holde ut,min mann elsket speilegg......Da ble det gassgrill på verandaen i sånn omtrent 4 mnd 😊

Var poenget ditt bare å få frem hvor mye mer du fikk til enn det SB får til? Det er ganske ugreit å sammenligne seg når du faktisk ikke vet hvordan hun har det. Og det er bra at kvinnehelse blir tatt mer på alvor, og at kvinnekroppen får den respekten den fortjener nå når den skal lage en baby…

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/25/2024 at 6:38 PM, Dojakitty said:

Helt utrolig at det går an å ha så JÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA stort fokus på det negative. GRAVIDPULS?! 
Skjønner ærlig talt ikke hvordan denne personen skal klare eller orke å ta vare på en baby. Vi må jo bare be til høyere makter om at hun ALDRI blir syk samtidig som babyen

Aldri hørt så mye syting før i hele mitt liv! Jeg måtte bare avfølge Stina. Snakk om å bare spre negativitet heeeele tiden! 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 minutt siden):

Aldri hørt så mye syting før i hele mitt liv! Jeg måtte bare avfølge Stina. Snakk om å bare spre negativitet heeeele tiden! 

Ja,tror de fleste her inne har fått med seg at folk her inne synes hun klager🙈 Er ikke såååå interessant å lese innlegg etter innlegg om at andre klager på at hun klager😅

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sunfl0wer said:

Ja,tror de fleste her inne har fått med seg at folk her inne synes hun klager🙈 Er ikke såååå interessant å lese innlegg etter innlegg om at andre klager på at hun klager😅

Men det er veldig mye mer interessant å lese om at du klager på at vi klager på at hun klager heeeele tiden 🤷🏼‍♀️😅

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...