Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sunfl0wer skrev (55 minutter siden):

 

Og hvor mange unge følgere tror du hun har i sin målgruppe med strikking,hage og baby? Jeg synes det finnes værre ting enn kløft. Skal man måtte gjemme alt bort,operert eller ei? 

En ting er kløft, men detta er jo 96% hel pupp…

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste man ser er overdreven filter bruk, mye vipper og enda mer pupp. 

Classy. 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (12 minutter siden):

Trenger man å bli provosert av det da? 

Jeg blir ikke provosert, men det er jo åpenbart det influensere ønsker å oppnå med sånn adferd. Men såklart, de har jo behovet for å vise seg fram derav også jobben som influenser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kringledame skrev (27 minutter siden):

En ting er kløft, men detta er jo 96% hel pupp…

Er det egentlig noe problem da? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn 1234 skrev (På 6.4.2024 den 20.29):

Trudde og det😅 viste ikke noe om nakkeskade, eller fikk med meg hun ble angrepet en gang eller noe…..

Men blir nok enda mer stakkarslig når hun er gravid som er en ting som ikke er sykdom der folk faktiskt skal fungere til en viss grad😅 Uff, hadde blitt drid lei hadde jeg vært mannen der… Håper mannen og skjønner at hun klarer ting uansett om hun er gravid… Og vist hun skal ha søskenforsøk så kan hu jaffal ikke lempe mannen med alt det daglige og selv være en pleiepasient itllegg til mannen skal ta alt med barnet… uff nei blir redd 🙈

 

Håper han innser han ikke kan være hennes bein og armen i 9 mnd, da vil tiden blir voldsomt slitsom. Og men sikkert kult og kjekt i begynnelsen. 
 

er faktiskt sunt og være i aktivitet så langt det lar seg gjøre når mann er gravid. Noen kan selvsagt være innlagt og dårlige. Men virke som ting som er gøy, podkast og spise ute, dusje og sminke seg er ingen problem, men det kjedelige skal falle på mannen fordi jeg er gravid ifølge henne.

 

 

Herre min hatt, er å dusje på lista over ting man gjør for gøy? 😂 Hun har vært på én podcast, som hadde vært planlagt lenge, og som for henne som influenser er jobb. Å spise ute er jo ikke det mest slitsomme i verden akkurat, spesielt ikke når man allerede er avgårde på ultralyd og slikt. Hun har droppet ting som jentekveld, og hun sminker seg ikke lengre hver dag. 

Er det så bittert for folk at noen har en mann som er gentleman og gjør ting for sin gravide frue? Min mann gjør også det, fordi jeg har jobben med å bære frem vårt barn. Stina hadde nok også klart å lage mat selv, bære poser osv dersom hun måtte, men hun har en mann som stiller opp, så hvorfor skal hun på liv og død måtte gjøre alt selv midt i kvalme og med nakkeskade? 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 7.4.2024 den 1.04):

Ja altså hver dag er som en treningsøkt. Å trille vogn i oppoverbakker er heller ikke få kg, regn med 20kg å dytte på. Og det må gjøres, daglig. 
 

Nå er det lenge siden mine var små. Men jeg husker fortsatt hvor mye bæring det var, og hvor sliten i armene man blir. Man har jo ikke ledige armer på over et år. Om noen holdt barnet litt, kjente man jo i armene hvor deilig det var å endelig kunne hvile de bittelitt ☺️ da er det å skifte på seng og «bare» husarbeid bare blåbær. 

Finnes el-barnevogner nå 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MariaIsabel skrev (1 time siden):

Finnes el-barnevogner nå 😁

Aha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (19 timer siden):

Også vil hun ikke si rett ut at hun har tatt silikon i brystene  FORDI hun ikke vil bidra til kroppspress. Hvor paradoks er ikke det? Alle ser jo at hun har lagt inn. Det hadde vært mye bedre å sagt det rett ut. Hun viser dem jo hele tiden uansett.  Eneste hun sier er at hun er langt i fra naturlig. Ja, vi ser det, men hvorfor er det så farlig å si det rett ut? "Ja, jeg har lagt inn silikon i brystene mine" Må ikke si hvor mye såklart,  men hele tankegangen er så barnslig. Hva er vitsen? Hun er jo ærlig angående restylane i leppene.

Jeg er ikke i mot noe av dette, men de kan være ærlig om det veldig åpenbare.  

Er ikke så lenge siden hun nevnte spesifikt at hun har silikon i puppene (etter at hun ble gravid ihvertfall, men husker ikke når). Formuleringen husker jeg ikke, men husker jeg stusset fordi jeg har lest kommentarer her om at hun ikke innrømmer det.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (18 timer siden):

Tviler holder ikke. Hun reiser, viser frem klær ,sminke. Hun tiltrekker nok unge som er veldig opptatt utseende og ønsker å fikse seg selv. De bloggerene som gjør mest med utseende tiltrekker seg sånne jenter.

Men hvis de aktivt oppsøker henne på grunn av det, fordi de allerede ønsker å gjøre ting selv, så er det jo ikke Stina som er en dårlig påvirkning på dem ... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (19 timer siden):

Sa jeg at det var et problem? Bare å brette ut i øst og vest for min del. Men JEG personlig syns det er blodharry å sitte med hele puppestellet ute, for det er forbi kløft. Og det får være min mening. 

Hahhaha!! Nei uff, er enig meg deg! Jeg klarte ikke å følge med! Altså vet ikke kameraet er så nærme også, at man kun legger merke til puppene 😂😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (29 minutter siden):

Men hvis de aktivt oppsøker henne på grunn av det, fordi de allerede ønsker å gjøre ting selv, så er det jo ikke Stina som er en dårlig påvirkning på dem ... 

Hun er jo det. Det er jo verdiene hennes som tiltrekker dem. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (1 time siden):

Er ikke så lenge siden hun nevnte spesifikt at hun har silikon i puppene (etter at hun ble gravid ihvertfall, men husker ikke når). Formuleringen husker jeg ikke, men husker jeg stusset fordi jeg har lest kommentarer her om at hun ikke innrømmer det.

Hun har vil aldri si noe om det, bare at hun ikke er naturlig. Ikke fått med meg at hun har innrømmet noe, men jeg følger henne ikke mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kringledame skrev (19 timer siden):

En ting er kløft, men detta er jo 96% hel pupp…

96 % er vel en sterk overdrivelse når man ikke ser nippel eller da noe på andre siden av nippelen ... Vil vel heller si det er rundt 30 %, noe som ikke egentlig er mye, men som ser mer ut jo større pupper man har. En slik topp ville ikke sett så voldsom ut på meg med C-cup f.eks. Er ikke rakettforskning dette her, men er tydeligvis vanskelig å forstå?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (På 7.4.2024 den 1.04):

Ja altså hver dag er som en treningsøkt. Å trille vogn i oppoverbakker er heller ikke få kg, regn med 20kg å dytte på. Og det må gjøres, daglig. 
 

Nå er det lenge siden mine var små. Men jeg husker fortsatt hvor mye bæring det var, og hvor sliten i armene man blir. Man har jo ikke ledige armer på over et år. Om noen holdt barnet litt, kjente man jo i armene hvor deilig det var å endelig kunne hvile de bittelitt ☺️ da er det å skifte på seng og «bare» husarbeid bare blåbær. 

Det går an å gjøre ting på andre måter. Må man trille i oppoverbakke hver dag? Jeg gjorde ikke det? Ene ungen min roa seg ikke i noen vogn. Det finnes elektriske om man vil også. 
Man kan feste bilsetet på vogna så kan babyen trilles ut i bilen feks trenger bare løfte bilsetet av. 

Nå syns jeg rett og slett det er mest shitprat i denne tråden. 
 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og avsporing.

Måne, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 timer siden):

Det går an å gjøre ting på andre måter. Må man trille i oppoverbakke hver dag? Jeg gjorde ikke det? Ene ungen min roa seg ikke i noen vogn. Det finnes elektriske om man vil også. 
Man kan feste bilsetet på vogna så kan babyen trilles ut i bilen feks trenger bare løfte bilsetet av. 

Nå syns jeg rett og slett det er mest shitprat i denne tråden. 
 

Nei det kommer selvfølgelig an på hvor man bor, men i Norge er det jo naturligvis mange bakker da. Bare eksempler som illustrerer hva det INNEBÆRER å ha baby. Baby er ikke latskapsjobb. Det er bæring, løping, løfting, nattevåke, døgnet rundt. Man sitter ikke mye i sofa eller slapper av når man har barn, er det jeg ville få frem. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Motelvibes skrev (4 minutter siden):

Nei det kommer selvfølgelig an på hvor man bor, men i Norge er det jo naturligvis mange bakker da. Bare eksempler som illustrerer hva det INNEBÆRER å ha baby. Baby er ikke latskapsjobb. Det er bæring, løping, løfting, nattevåke, døgnet rundt. Man sitter ikke mye i sofa eller slapper av når man har barn, er det jeg ville få frem. 

Hmm, med en baby gjør man vel det om man vil? Amming, mating og soving som det finnes mange hjelpemidler for å få babyen til å gjøre. Og når de er større så må de ikke bæres rundt på, men mer løpes etter, så da blir det jo mer travelt. Det finner hun jo ut. 
 

 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (17 minutter siden):

Nei det kommer selvfølgelig an på hvor man bor, men i Norge er det jo naturligvis mange bakker da. Bare eksempler som illustrerer hva det INNEBÆRER å ha baby. Baby er ikke latskapsjobb. Det er bæring, løping, løfting, nattevåke, døgnet rundt. Man sitter ikke mye i sofa eller slapper av når man har barn, er det jeg ville få frem. 

Og DET fatter vel de fleste,også Stina og Pelle K? 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (20 minutter siden):

Nei det kommer selvfølgelig an på hvor man bor, men i Norge er det jo naturligvis mange bakker da. Bare eksempler som illustrerer hva det INNEBÆRER å ha baby. Baby er ikke latskapsjobb. Det er bæring, løping, løfting, nattevåke, døgnet rundt. Man sitter ikke mye i sofa eller slapper av når man har barn, er det jeg ville få frem. 

Hvem er det som ikke vet dette?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esk skrev (1 time siden):

Hvem er det som ikke vet dette?

Har du ikke fulgt med? 
 

Hun «klarer ikke» å skifte på senga, pga nakkeskade. Til sammenligning er det å ha baby, løfte bære, kle på, trille vogn, bære utstyr osv, «litt» tyngre enn å skifte på ei seng i fem minutter. Dette er noe som var midt i en diskusjon, mulig det er fjernet nå men det er stort sett det poenget er. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...