Blåmuggost Skrevet 24. mars 2024 #2701 Del Skrevet 24. mars 2024 Minnus skrev (7 timer siden): Jeg har fulgt Stina siden sommeren, og fortsatt ikke fått med meg hva hun jobber med. Hun er jo bare hjemme, er hun uføretrygdet? Har spurt henne flere ganger om hva hun jobber med, men får aldri svar. Så tenkte hun kanskje var uføretrygdet siden hun ikke vil svare? Hun er ufør pga skade i nakken har jeg fått inntrykk av. Hun kan jo ikke bære noen ting må vite, PF må bære alt fra poser til julepynt 😌 Men to store meloner prioriteres selvsagt. Får se om nakken takler babyen da.. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 25. mars 2024 #2702 Del Skrevet 25. mars 2024 Blåmuggost skrev (10 timer siden): Hun er ufør pga skade i nakken har jeg fått inntrykk av. Hun kan jo ikke bære noen ting må vite, PF må bære alt fra poser til julepynt 😌 Men to store meloner prioriteres selvsagt. Får se om nakken takler babyen da.. Fikk ikke hun den skaden i nakken da hun ble angrepet på stranda? Føler ikke det er så lenge siden, så jeg tror ikke hun kan ha blitt ufør så raskt pga det. Først må man jo være på AAP osv. Det er en lang prosess. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 25. mars 2024 #2703 Del Skrevet 25. mars 2024 Da de var i syden nå så snakka de to om at hun hadde «jobbet en stund som servitør». Også kommer det frem at det var 9 måneder. Det er ikke ‘en stund’, det er bare rett over prøvetiden. Og at hun snakker om hvor mye hun har lært om kosthold av det halve året (?) hun gikk på kokkelinja. Altså… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 25. mars 2024 #2704 Del Skrevet 25. mars 2024 kittkatt skrev (11 minutter siden): Da de var i syden nå så snakka de to om at hun hadde «jobbet en stund som servitør». Også kommer det frem at det var 9 måneder. Det er ikke ‘en stund’, det er bare rett over prøvetiden. Og at hun snakker om hvor mye hun har lært om kosthold av det halve året (?) hun gikk på kokkelinja. Altså… Hun har hvertfall lært hvordan hun skal kutte appelsiner 😆 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. mars 2024 #2705 Del Skrevet 25. mars 2024 Blåmuggost skrev (11 timer siden): Hun er ufør pga skade i nakken har jeg fått inntrykk av. Hun kan jo ikke bære noen ting må vite, PF må bære alt fra poser til julepynt 😌 Men to store meloner prioriteres selvsagt. Får se om nakken takler babyen da.. Hun er da ikke ufør... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. mars 2024 #2706 Del Skrevet 25. mars 2024 Aintnofun skrev (1 time siden): Fikk ikke hun den skaden i nakken da hun ble angrepet på stranda? Føler ikke det er så lenge siden, så jeg tror ikke hun kan ha blitt ufør så raskt pga det. Først må man jo være på AAP osv. Det er en lang prosess. Tror hun har snakka om 3 ulike nakke skader. Nr 1 som jeg tror hadde med en kollisjon å gjøre (?), nr 2 som hun ikke vil fortelle om , av en privat årsak og nr 3 var den gangen hun ble angrepet på stranda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 25. mars 2024 #2707 Del Skrevet 25. mars 2024 16 minutter siden, Zenhouse said: Tror hun har snakka om 3 ulike nakke skader. Nr 1 som jeg tror hadde med en kollisjon å gjøre (?), nr 2 som hun ikke vil fortelle om , av en privat årsak og nr 3 var den gangen hun ble angrepet på stranda. Mener å huske det samme som deg. Hun snakka om det før jul … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 25. mars 2024 #2708 Del Skrevet 25. mars 2024 Zenhouse skrev (54 minutter siden): Tror hun har snakka om 3 ulike nakke skader. Nr 1 som jeg tror hadde med en kollisjon å gjøre (?), nr 2 som hun ikke vil fortelle om , av en privat årsak og nr 3 var den gangen hun ble angrepet på stranda. Gakkepus skrev (38 minutter siden): Mener å huske det samme som deg. Hun snakka om det før jul … Jepp, hun snakket om det for noen måneder siden. Tre ulike skader/hendelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. mars 2024 #2709 Del Skrevet 25. mars 2024 Hun har nakkeskader men hun har aldri sagt hun er ufør 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. mars 2024 #2710 Del Skrevet 25. mars 2024 MariaIsabel skrev (21 timer siden): Tror du alle MÅ spise middag kl 16-17? 🤣 Jeg vokste opp med å spise middag ca 19, og hadde en fantastisk barndom. Enig . Ulike familier spiser jo middag til ulike tider. Typisk norsk å sammenligne helt ned til miste bagatell , for så å syns andre er rare fordi de har andre rutiner enn dem . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 25. mars 2024 #2711 Del Skrevet 25. mars 2024 Hanneli skrev (På 23.3.2024 den 21.11): Oi! Såklart kan man ikke handle eller lage mat som gravid.. det bør man jo kunne forstå 😅 Jeg skjønner at hun er sliten/trøtt/kvalm, men når man er hjemme hele dagen så burde man kunne klare å lage sin egen mat. Hun har energi til podcast, men alt annet er vanskelig. Har alltid likt Stina, men nå er det så mye negativ hele tiden. Hadde gledet meg til å følge henne i graviditeten, men så langt har det ikke vært noe bra innhold.. kun klaging. Hun lurte tidligere i dag på hvordan hun skulle få energi til jentekveld + kjøring 2t. Flere jeg kjenner har 30/40 min reisevei til jobb for deretter å tilbringe dagen PÅ jobb! Kanskje til og med toppe ettermiddagen med å hente i barnehagen og hjem til ettermiddagskaoset 😅 Det er jo ekstremt mange som er sykemeldte i begynnelsen av svangerskapet da. Jeg har vært gravid fem ganger, to av gangene (midt i, så ikke noe med alder eller noe) var jeg i superform hele veien, de siste tre har jeg stort sett ikke gjort noe annet enn å flytte meg fra seng til sofa og tilbake i uker og måneder av gangen. Bestevenninna mi er gravid nå, da hjelper faktisk vi vennene rundt til veldig mye, bytter på å komme med lunsj, hente i barnehagen og passe ungen. Hvorfor må noen alltid gni inn at enkelte klarer seg bedre eller lider uten å sutre? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 25. mars 2024 #2712 Del Skrevet 25. mars 2024 Hun er ikke ufør. Hun gikk på kokkelinja og jobbet som servitør mens hun blogget, også sluttet hun å jobbe for å være influencer. Hun lå i mange år på topplista på blogg.no. I følge skattelistene har hun bare tjent rundt 3-400 000 de siste årene, så det er nok Per Fredrik som dekker det meste da han tjener 2-3 millioner i året. Hun har aldri samarbeid eller deltar på ting, så det er ikke rart at inntekten er lav. Hun tjener sikkert bedre nå som Snapchat betaler godt. Podcasten til Sophie Elise var den første podcasten hun deltok i - og det sier jo litt om hvor lite aktiv hun er med tanke på at hun har vært offentlig i sikkert 12-13 år.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 25. mars 2024 #2713 Del Skrevet 25. mars 2024 LinnHenrikke skrev (På 24.3.2024 den 1.21): Stina har jo uttalt tidligere at hun ikke har noe interesse av PF sin familie. Hun forventer derimot at han stiller opp når hun har den årlige julelunsjen med hennes familie ref bloggen hennes. Så ja, at noen stusser på egnethet over her kan jeg forstå 😅 Har hun seriøse uttalt at hun ikke er interessert i familien til samboeren sin , sånn rett ut? 😳 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 25. mars 2024 #2714 Del Skrevet 25. mars 2024 Jeg skjønner veldig godt at man kan være i dårlig form under svangerskap, jeg har 4 stk svangerskap bak meg og med nummer 2 sov jeg meg gjennom største deler av svangerskapet i tillegg til at jeg hadde ekstrem svangerskapskløe, med nummer 3 og 4 kastet jeg opp daglig til de ble født 😂 Jeg jobbet ikke , jeg var hjemmeværende så jeg hadde ikke annet valg enn å ta meg hus, unger osv etter beste evne. Nå skal det sies at jeg var gift med en idiot så han hadde ikke bidratt om han hadde jobbet hjemmefra heller, he he he. Men denne klagingen hennes går for langt.. det er lov å ikke kjenne sååå godt etter. Jeg har fulgt Stina en stund og ser jo at hun lever i en helt egen verden, iallefall slik hun fremstiller seg selv på snap, og jeg har nå tenkt at jaja.. vi er forskjellige. Men nå i 2024 har hun bre klart å finne alle min irritasjonsnerver så jeg har avfulgt henne men kan jo få min dose av galskapen ved å lese denne tråden da. For jeg synes jo det er underholdende å se hvor utrolig ulikt man kan se på verden 😀 Men jeg håper jo virkelig de ikke lever med hodet så i tåkeheimen som de fremstiller seg og ønsker de uansett all lykke til med familieforøkelsen. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 25. mars 2024 #2715 Del Skrevet 25. mars 2024 Nikoletta skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner veldig godt at man kan være i dårlig form under svangerskap, jeg har 4 stk svangerskap bak meg og med nummer 2 sov jeg meg gjennom største deler av svangerskapet i tillegg til at jeg hadde ekstrem svangerskapskløe, med nummer 3 og 4 kastet jeg opp daglig til de ble født 😂 Jeg jobbet ikke , jeg var hjemmeværende så jeg hadde ikke annet valg enn å ta meg hus, unger osv etter beste evne. Nå skal det sies at jeg var gift med en idiot så han hadde ikke bidratt om han hadde jobbet hjemmefra heller, he he he. Men denne klagingen hennes går for langt.. det er lov å ikke kjenne sååå godt etter. Jeg har fulgt Stina en stund og ser jo at hun lever i en helt egen verden, iallefall slik hun fremstiller seg selv på snap, og jeg har nå tenkt at jaja.. vi er forskjellige. Men nå i 2024 har hun bre klart å finne alle min irritasjonsnerver så jeg har avfulgt henne men kan jo få min dose av galskapen ved å lese denne tråden da. For jeg synes jo det er underholdende å se hvor utrolig ulikt man kan se på verden 😀 Men jeg håper jo virkelig de ikke lever med hodet så i tåkeheimen som de fremstiller seg og ønsker de uansett all lykke til med familieforøkelsen. Enig!! Regner med det går nonstop med det samme der, om at NÅ blir det frokost og at hun har sovet dårlig, kastet opp x-antall ganger osv. 🥱 eller er det noen breaking news? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. mars 2024 #2716 Del Skrevet 25. mars 2024 Om hun hadde vært ufør så måtte nok den ha blitt satt på vent nå siden hun tjener bra på snapchat. Får ikke begge deler😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. mars 2024 #2717 Del Skrevet 25. mars 2024 LinnHenrikke skrev (2 timer siden): Hun er ikke ufør. Hun gikk på kokkelinja og jobbet som servitør mens hun blogget, også sluttet hun å jobbe for å være influencer. Hun lå i mange år på topplista på blogg.no. I følge skattelistene har hun bare tjent rundt 3-400 000 de siste årene, så det er nok Per Fredrik som dekker det meste da han tjener 2-3 millioner i året. Hun har aldri samarbeid eller deltar på ting, så det er ikke rart at inntekten er lav. Hun tjener sikkert bedre nå som Snapchat betaler godt. Podcasten til Sophie Elise var den første podcasten hun deltok i - og det sier jo litt om hvor lite aktiv hun er med tanke på at hun har vært offentlig i sikkert 12-13 år.. Men jeg tenker at det spiller liten rolle om det er han eller hun som står for det meste av inntekten der. Hovedsaken er at de har til livets opphold. Å heller det livet dems eller noen av de andre influencere som må ha palasser til 20-30 millioner og dyre biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kringledame Skrevet 25. mars 2024 #2718 Del Skrevet 25. mars 2024 Hjemmehjelp PF har nok fått dagens handleliste inkl innkjøp av hårfarge, så nå er det nok ikke lenge før prinsessen dukker opp med nyfarget og fresht hår🙈 en annen ting jeg stusset på her om dagen er hvordan i huleste hun orker å prioritere å dusje i 30-45 min (som hun selv sa) for at hun måtte vaske hår og shave legger og div… OM jeg hadde vært SÅÅÅ dårlig som hun skal ha det til tror jeg rett og slett shaving hadde utgått en liten periode🙈 komi-show og følge disse to🍿 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 25. mars 2024 #2719 Del Skrevet 25. mars 2024 Kringledame skrev (13 minutter siden): Hjemmehjelp PF har nok fått dagens handleliste inkl innkjøp av hårfarge, så nå er det nok ikke lenge før prinsessen dukker opp med nyfarget og fresht hår🙈 en annen ting jeg stusset på her om dagen er hvordan i huleste hun orker å prioritere å dusje i 30-45 min (som hun selv sa) for at hun måtte vaske hår og shave legger og div… OM jeg hadde vært SÅÅÅ dårlig som hun skal ha det til tror jeg rett og slett shaving hadde utgått en liten periode🙈 komi-show og følge disse to🍿 Reagerte på hårfargen selv. Det tar jo litt tid og energi det å. KANSJE PF får oppgaven. Løper som et piska skinn han 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kringledame Skrevet 25. mars 2024 #2720 Del Skrevet 25. mars 2024 Ivfreisen skrev (3 minutter siden): Reagerte på hårfargen selv. Det tar jo litt tid og energi det å. KANSJE PF får oppgaven. Løper som et piska skinn han Hun der har nok energi til å gjøre det hun vil😜 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå