Flettfrid Skrevet 25. mai 2019 #361 Del Skrevet 25. mai 2019 1 time siden, Llise skrev: Så rart, hun har opptil flere ganger sagt at hun aldri kunne vært med på Farmen. Blant annet skrev hun dette:"Hadde du sagt ja om du hadde blitt spurt til å være med på farmen kjendis?– Nei, absolutt ikke. Først og fremst ville jeg aldri vært borte fra Per Fredrik så lenge. Jeg måtte da også i verste fall gått 6 uker uten å blogge, og det hadde vært helt krise. For ikke å snakke om at jeg er livredd for nesten alle type dyr som er på gårder. Så nei, det hadde ikke vært noe for meg. Det er mange andre programmer jeg heller ville vært med på enn det for å si det sånn." Hun steppet inn på noen timers varsel for at Anniken Jørgensen ble syk og akuttinnlagt på sykehus natt til onsdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. mai 2019 #362 Del Skrevet 25. mai 2019 14 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun steppet inn på noen timers varsel for at Anniken Jørgensen ble syk og akuttinnlagt på sykehus natt til onsdag. Skulle Anniken egentlig være med? Bra seerne slipper sutreguri 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. mai 2019 #363 Del Skrevet 25. mai 2019 11 minutter siden, Llise skrev: Nei, sier du det, du? Jeg ble bare veldig overrasket, fordi jeg så på dette som veldig usannsynlig. Om noe så har hun jo bare blitt mer forfengelig og opptatt av fasade de siste årene enn før. Blir spennende å se hvor lenge hun holder, selv om jeg ikke kommer til å se på programmet. Helt enig 😊 ( men jeg kommer til å se på da 😊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 25. mai 2019 #364 Del Skrevet 25. mai 2019 Kanskje man får se hvordan hun egentlig ser ut da, under to tonn med sminke og uten filter. Kanskje hun faktisk er pen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 25. mai 2019 #365 Del Skrevet 25. mai 2019 3 timer siden, Llise skrev: Så rart, hun har opptil flere ganger sagt at hun aldri kunne vært med på Farmen. Blant annet skrev hun dette:"Hadde du sagt ja om du hadde blitt spurt til å være med på farmen kjendis?– Nei, absolutt ikke. Først og fremst ville jeg aldri vært borte fra Per Fredrik så lenge. Jeg måtte da også i verste fall gått 6 uker uten å blogge, og det hadde vært helt krise. For ikke å snakke om at jeg er livredd for nesten alle type dyr som er på gårder. Så nei, det hadde ikke vært noe for meg. Det er mange andre programmer jeg heller ville vært med på enn det for å si det sånn." Hun sa at hun tidligere har takket nei. Så angret hun seg, men da var det for sent. Fint for henne at hun likevel fikk en sjanse til😊 Og jeg syns hun var sikkelig fin uten de tunge, falske vippene hun vanligvis bruker. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Vb5JKJ/annijor-til-sykehus-trakk-seg-fra-farmen-kjendis-i-siste-liten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 25. mai 2019 #366 Del Skrevet 25. mai 2019 3 timer siden, Llise skrev: Så rart, hun har opptil flere ganger sagt at hun aldri kunne vært med på Farmen. Blant annet skrev hun dette:"Hadde du sagt ja om du hadde blitt spurt til å være med på farmen kjendis?– Nei, absolutt ikke. Først og fremst ville jeg aldri vært borte fra Per Fredrik så lenge. Jeg måtte da også i verste fall gått 6 uker uten å blogge, og det hadde vært helt krise. For ikke å snakke om at jeg er livredd for nesten alle type dyr som er på gårder. Så nei, det hadde ikke vært noe for meg. Det er mange andre programmer jeg heller ville vært med på enn det for å si det sånn." 7 rare fakta om meg - jeg hadde aldri overlevd på Farmen. 5 ting jeg aldri kommer til å gjøre: Være med på Farmen Kjendis (januar 2019) 3 TV-program jeg aldri ville vært med på - Farmen Det er jo litt morsomt, bare. Men bra hun virkelig utfordrer seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. mai 2019 #367 Del Skrevet 25. mai 2019 28 minutter siden, Kinder skrev: Hun sa at hun tidligere har takket nei. Så angret hun seg, men da var det for sent. Fint for henne at hun likevel fikk en sjanse til😊 Og jeg syns hun var sikkelig fin uten de tunge, falske vippene hun vanligvis bruker. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Vb5JKJ/annijor-til-sykehus-trakk-seg-fra-farmen-kjendis-i-siste-liten Uten sminke er hun aldeles nydelig ❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mai 2019 #368 Del Skrevet 25. mai 2019 Mye artige folk med. Bra det ble Stina isteden for Annijor, synes jeg. Skulle ønske hunden hennes ble med også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeb Skrevet 2. august 2019 #369 Del Skrevet 2. august 2019 Leser på Seher at hun ble slått til på stranda?? Av en voksen mann fordi hunden hennes bjeffet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 2. august 2019 #370 Del Skrevet 2. august 2019 11 minutter siden, Liljeb skrev: Leser på Seher at hun ble slått til på stranda?? Av en voksen mann fordi hunden hennes bjeffet? Ikke greit å slå uansett, men i følge hva hun selv har uttalt så var hun kanskje litt provoserende selv også. Kalte han bl.a for gretne gamle gubbe mm. Det er alltid flere sider av en sak. Men som sagt; det er aldri greit å slå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. august 2019 #371 Del Skrevet 2. august 2019 Herregud, det jo helt forferdelig! Tragisk at en voksen mann blir så provosert av en liten Papillon at han slår eieren! Det går ikke an! Sånne småhunder bjeffer ofte, det betyr ikke at den kommer til å hoppe i strupen på ham akkurat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 2. august 2019 #372 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Ikke greit å slå uansett, men i følge hva hun selv har uttalt så var hun kanskje litt provoserende selv også. Kalte han bl.a for gretne gamle gubbe mm. Det er alltid flere sider av en sak. Men som sagt; det er aldri greit å slå. «Ikke greit å slå uansett MEN»... Ikke greit å slå uansett. Punktum. Endret 2. august 2019 av Silja McQueen 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saarah Skrevet 2. august 2019 #373 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) Skummelt å bli slått ned sånn. Håper hun blir fort bra igjen En ting jeg stusser på med dagens ungdom/unge voksne, er denne trangen til å ta selfie i alle slags situasjoner. Jeg synes det er en trist utvikling at det er helt naturlig å ta bilde mens nakkekragen fortsatt er på. Jeg er kanskje rar (siden jeg selv er midt i 20-åra),men...🤔 Endret 3. august 2019 av Saarah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. august 2019 #374 Del Skrevet 3. august 2019 14 timer siden, Veslefrikk skrev: Ikke greit å slå uansett, men i følge hva hun selv har uttalt så var hun kanskje litt provoserende selv også. Kalte han bl.a for gretne gamle gubbe mm. Det er alltid flere sider av en sak. Men som sagt; det er aldri greit å slå. Ikke noe men her. Man tar ikke å slår til noen uansett hvor provosert man blir Finnes ingen unnskyldning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. august 2019 #375 Del Skrevet 3. august 2019 På 25.5.2019 den 14.10, Honey Dew skrev: Uten sminke er hun aldeles nydelig ❤️ Enig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. august 2019 #376 Del Skrevet 3. august 2019 Hun er fæl med all den sminken, håper hun kutter ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 6. august 2019 #377 Del Skrevet 6. august 2019 De fleste unge jenter er finest uten sminke. Nydelig hud blir dekket at pudder og brunkrem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. august 2019 #378 Del Skrevet 6. august 2019 (endret) feil tråd Endret 6. august 2019 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svevendemeg Skrevet 6. august 2019 #379 Del Skrevet 6. august 2019 On 5/25/2019 at 1:57 PM, Llise said: 7 rare fakta om meg - jeg hadde aldri overlevd på Farmen. 5 ting jeg aldri kommer til å gjøre: Være med på Farmen Kjendis (januar 2019) 3 TV-program jeg aldri ville vært med på - Farmen Det er jo litt morsomt, bare. Men bra hun virkelig utfordrer seg selv. Hun visste vel ikke hvor mye penger hun fikk, eventuelt hvor mye hun trenger pengene.. ryktet sier 250 000, noen som kan bekrefte/avkrefte? 🤓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 26. august 2019 #380 Del Skrevet 26. august 2019 Noen som har sett snapstoryen hennes idag? Tenker på den med «bien» hu skal slippe ut. Er ikke det en veps? Er hu virkelig så dum eller var det en bie i det glasset?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå