Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Du vet jeg er enig, men det KAN være folk som f.eks. har en skade, og prøver å trene seg opp - eller noe lignende. Jeg har nesten fordommer mot meg selv når jeg tar det rolig på mølla, men har man betennelse, så har man betennelse, osv.

:pain in the ass for kvelden:

Jeg SKJØNNER det, da, smartass. Men når de samme personene er dem som syter høyest hvis det er fullt, og samtidig sminker seg før en treningssession, får de ikke mye sympati her i gården.

Jeg tror jeg skal sløve litt på sofaen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he.

På seg selv kjenner man andre; jeg har, som sagt, fordommer mot meg selv når jeg går sakte pga en skade, så det skal ikke være greit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i går så jeg et merkelig eksempel (har sett henne før uten helt å se hva jeg så). Ei jente, sikkert maks 20, som trente i push-up-BH (fikset ekstra på puppene), før hun tok på seg litt dekkstift, mascara og fikset håret før hun gikk ut---til stepmaskina, selvsagt.

:hoho:

Skarp kontrast til meg... Jeg har verken sminke eller fikser håret. God, ordentlig sports-BH har jeg også. Liker å varme opp med sykkel el. l., riktignok, men det er også deilig å trene på lufttrykkapparatene.

Nå ble jeg faktisk litt mer motivert for treningen i kveld. Må bare la maten synke først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter fikk jeg sove før telefonen vekket meg :evil: Nå kan jeg glemme mer søvn, selv om hodet verker besatt. Drømmen hadde vært å bli såpass bra at jeg kunne få moppet over gulvet med tørrmoppen, i det minste. Ser helt for j-- ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk shinet leiligheten ca 75%, og det føles mye bedre. Mannen skulle skifte sengetøy tidligere i dag, men det utgikk tydeligvis til fordel for Grand Theft Auto :roll: jaja, da utnytter jeg sjansen og har smurt meg inn med St Tropez fra topp til tå (så får han bare tåle lukta :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

er dette stedet å få ut litt aggresjon tro? Jeg prøver...

Har holdt på i evigheter for å få tak i de prøvesvarene fra sykehuset, og i dag ringte jeg legesenteret mitt og fikk de til å sjekke. Da fikk jeg svar tilbake at det var skjedd noe galt med de kyssesykenprøvene, så der fikk jeg ikke noe resultat :evil: helvete da!! hva med å si fra til meg at jeg må komme opp og ta nye?? I tillegg var det en senkning som var litt forhøya... skjønte jeg ingenting av :-?

Off jeg er så lei av å sloss mot legene i norge. De finner jo ikke ut noe :grine: og nå som de ikke fikk noe resultat ut av de prøvene så driter de sikkert bare i det :o helvetes møkkagjeng!! jeg var bare så utrolig glad da jeg fikk høre at det var en ny og bedre metode, også fucker de opp. Jeg vil bare fortsatt vite om jeg fortsatt har kyssesyken (som jeg har hatt siden 2003) og hva de har tenkt til å gjøre med det... murr!!!

Lilleulv litt skuffa :(

er på jobb, og er ikke så trøtt i dag som i går heldigvis.

Håper formen er bra, Lilith!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:trøste: Lilleulv... Skjønner at du er lei... Du kan jo forresten gå hit:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...der=asc&start=0

I Sverige har de noe som heter "sänkan" som visst er en slags generell målestokkting på hvordan formen er. Kanskje Lilith vet bedre enn meg... Jeg ville uansett bett om en time og fått forklaring...

Ellers kan du godt få litt energi av meg i dag, jeg har masse til overs ;):hoppe::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Lilleulv :klem:

Håper alt blir bedre snart...

Jeg har en shitty dag :-x Sov i koma til 0930, så voldsom hodepine som ikke engang fire Ibux klarte å ta knekken på. Nå sitter jeg og prøver å gå videre i å lære meg det nye programmet, men plutselig vil den ikke vise riktig, og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal endre det. Murr :evil: (som noen har lært meg å si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg ikke ødelegger dagboka di nå, Lilith.. :)

Men senkning er altså ikke noe annet enn en generell indikasjon på at "et eller annet" er galt i kroppen. Altså en infeksjon, betennelse eller liknende.. Jeg har følt meg dårlig i et par måneder nå, og hadde veldig høy senkning når legene tok prøver. De ville allikevel ikke gjøre noe før jeg om en måned må ta nye prøver for å se om ting har normalisert seg. Sånn er det gitt, man VET at noe er galt, men ikke pokkern om noen gidder å finne ut av HVA.. :roll: Så, god bedring Lilleulv, det er vel det eneste håpet er, at man blir bedre av seg selv!

Håper dagen din tar seg opp litt Lilith. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Hodepine her og, etter at litt for mange har prøvd å skyve over sine arbeidsoppgaver på meg i dag. Er det noe som provoserer meg så er det folk som er for giddalause for å klare å gjøre noe selv. Ok, jeg har for lett for å si ja og bare ordne opp selv siden det ofte går fortere, men det må da være måte på. Jeg som var i så godt humør i morges. Arg. Og sorry for utbrudd i dagboka di, vakke meningen.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELVETES LaTeX!!! :kjempesinna:

Jeg har skrevet mail til en person som kanskje vet mer, håper han er rask til å svare. Jeg hadde nemlig tenkt å bruke dagene fram til helga på å lære meg dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELVETES LaTeX!!! :kjempesinna:

Jeg har skrevet mail til en person som kanskje vet mer, håper han er rask til å svare. Jeg hadde nemlig tenkt å bruke dagene fram til helga på å lære meg dette....

Kanskje jeg kan hjelpe? Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kan du og Wynja krangle om hvem som er opphavet. I hvertfall passer MURR veldig godt som kommentar til dagens mysterium: Hvorfor funker dokumentet fra i går utmerket, mens jeg ikke får vist et nytt selv om jeg går fram på samme måte?

Fint å være hjemme og drikke tønnevis med kaffe for å bøte på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår godt at LaTeX kan vera frustrerande, har slåss ein del med det eg òg. Men eg er totalt overtydd (hah, det var eit bra nynorskord eg ikkje har brukt på leenge!) om at det er mykje betre enn WYSIWYG-editorar. Må kanskje leggja til at eg er ein slags rar krysning mellom matematikar og dataingeniør, så LaTeX passar meg bra både fordi eg må skriva ein del matematiske teikn og fordi eg likar at eg kan "programmera" korleis det skal sjå ut.

Slik som eg forstår det så brukar du eit program som er spesielt utvikla for å produsera LaTeX-dokument? Då kan eg truleg ikkje hjelpa deg, for eg har bare brukt ein heilt vanleg teksteditor, for så å kjøra eit par program som gjer .tex-fila mi om til ei .pdf-fil. Men dersom du har nokre spesifikke spørsmål om syntaks eller slikt så er det bare å spør.

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører TexShop (MAC OsX), og der er det innebygget .pdf-generator. Tidligere i dag nektet den å vise genererte sider, til tross for at det ikke var noen feil i kommandoene. Plutselig funket det?

Nå skal jeg laste ned noen userpackages, men er skikkelig skeptisk på om jeg fikser det... Uansett, jeg er blitt lovet hjelp i morgen, så fram til da skal jeg eksperimentere litt, så jeg har noen konkrete ting å spørre om.

Lingvister er ganske hi-tech i forhold til mange andre humanister, og innen min gren, er LaTeX stort, spesielt siden det inneholder endel funksjoner som gjør livet enklere. Jeg er innforstått med at det tar litt tilvenning, men allerede etter to dager, begynner jeg å skjønne grunnprinsippene bak. Så gjelder det å lære seg å bruke userpackagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...