-Fisken- Skrevet 3. februar 2005 #301 Del Skrevet 3. februar 2005 Mamman min lager verdens beste pizza Nå trener jeg to timer på tirsdager (klassisk og moderne) har gym på onsdager, er trener (får trent selv samtidig) på torsdager og dans på skolen på fredager. Vurderer å melde meg inn på sport og mosjon som ligger rett ved meg, får liksom ikke helt trent det jeg vil. Føler meg lat :-? Får se om jeg orker i bruke 400 kr i måneden på treningssenter. Det er jo masse penger for lille meg som tjener 800 i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #302 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg tror du får nok fysisk aktivitet, jeg, Fisken Det bringer allikevel ingenting å trene for mye, annet enn skader. Nå er jeg sliten i hodet, så en pause om en times tid blir sikkert ikke så dumt. Jeg har bestemt meg for å gå på Full Pakke, så får tida vise om jeg gidder å dra tilbake på seminar etterpå, eller om jeg er lat og drar hjem. Var tross alt på kontoret 0745 i morges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #303 Del Skrevet 3. februar 2005 Aerobicinstruktører som ikke gidder å skifte batteri i headsetet, burde vært skutt Hun fant det ut i begynnelsen av timen, og kunne lett hentet et annet headset, men neida. Fuck. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. februar 2005 #304 Del Skrevet 3. februar 2005 Long time - no see...! Stikker bare innom for å ønske deg en kjempefin helg etterhvert! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #305 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har det bra Takk for hilsen, Dina. God helg ønskes tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #306 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå må jeg virkelig komme i gang her, har stirret i veggen i over en time nå. :trøtt: Ellers blir det en merkelig helg; sambo skal reise på fotballturnering, men kom hjem med hoven, forstuet ankel fra treningen i går. Allikevel skal han reise som heiagjeng. Bedre enn å ha en misfornøyd mann gående hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #307 Del Skrevet 4. februar 2005 Det føles rart når jeg NESTEN har en løsning på et problem jeg har, og så glipper det hele tiden mellom fingrene på meg...:klø: Jaja, jeg lærer i det minste å trekke selvstendige slutninger. heldigvis møte med veileder snart, forhåpentligvis oppklarende. Dessverre må jeg stikke relativt raskt etter det, for å si ha det til sambo, som reiser med en gang han er hjemme fra jobb. Hmm, kanskje dra tilbake til kontoret etterpå :yeah right: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 4. februar 2005 #308 Del Skrevet 4. februar 2005 God alene-helg, Lilith. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #309 Del Skrevet 4. februar 2005 Ha en riktig god helg Lilith! Jeg er alene hjemme i kveld jeg også, det skal bli deilig å bare slappe av, krype under ullteppet på sofaen med litt god mat og en god bok :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #310 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg skal kose meg; god mat (men hva? jeg er så lat for tida), et glass vin eller tre, og Nytt på Nytt på NRK. I morgen skal jeg nok i hvertfall trene, shine leiligheten (der kom den forbannede ordenssansen og samvittigheten igjen!) :-?, og forhåpentligvis jobbe litt, hvis det lyset jeg tror jeg skimter, går opp for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 4. februar 2005 #311 Del Skrevet 4. februar 2005 Kos de g masse i helgen! Jeg sitter nå på flyplassen og surfer med laptopen på det tråsløse nettverket... Elsker ny teknologi! Takk for koselig hilsen i dagboka mi forresten! Du har egentlig rett i at det er en bragd at jeg og min kjære holder ut dette avstandsforholdet.... Vi har holdt på med dette i 6 år til høsten! :o Om du har tenkt deg rødvin i kveld kan jeg anbefale en flaske Santa Rita Cabernet Sauvignon. Nydelig Chilens rødvin. De har en Merlot variant også, den er litt lettere... Kos deg masse! Klem :klø: Hmmm... hvordan får jeg markert teksten (og laget den rød) når jeg ikke har musen tilkoblet mon tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #312 Del Skrevet 4. februar 2005 :klø: Hmmm... hvordan får jeg markert teksten (og laget den rød) når jeg ikke har musen tilkoblet mon tro??? Har du ikke styre/klikkefelt på laptopen? Da fører du markøren over det du vil markere, samtidig som du holder klikkefeltet nede. :elsker også teknologi: Mest lyst har jeg til å knekke Dopff&Irion Gewürztraminer som jeg har stående, men den er kjøpt med tanke på en bedre fiskemiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 4. februar 2005 #313 Del Skrevet 4. februar 2005 Har trent hver dag de siste dagene. Du blir sulten av sånt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #314 Del Skrevet 4. februar 2005 Har trent hver dag de siste dagene. Du blir sulten av sånt :o Jepp, men mat er jo så godt Jeg kan godt invitere deg på marokkansk vegetargryte, eller grillede grønnsaker (eventuelt med fetaost?) eller.... Veiledningen gikk over all forventning, og nå føler Lilith seg ganske så lykkelig. Til tross for at drømmejobben utlyses med en frist jeg ikke har sjanse til å rekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 4. februar 2005 #315 Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp, men mat er jo så godt Jeg kan godt invitere deg på marokkansk vegetargryte, eller grillede grønnsaker (eventuelt med fetaost?) eller.... Jo takk. Men bor ikke du i nordnorge eller no? Hadde blitt litt langt å dra for en middag. Da måtte jeg i så fall fått en sinnsykt stor middag etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #316 Del Skrevet 4. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #317 Del Skrevet 4. februar 2005 :o skjønner ikke at det er mulig å ha så mye søvn i kroppen, og fortsatt være søvnig. På en måte føler jeg meg som mannen i Askeladden og de gode hjelperne, som hadde sju somre og sju vintre innabords (bare at hos meg er det søvn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #318 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg sovna på soffan her jeg også... Litt høy musikk på nå for å holde i gang en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #319 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg sovna på soffan her jeg også... Litt høy musikk på nå for å holde i gang en stund til Very good idea Faktisk kunne jeg godt lagt meg, og det er bare tøv, egentlig. Jeg er sløv, ikke egentlig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. februar 2005 #320 Del Skrevet 4. februar 2005 Tok nettopp en "middagshvil" på over 2 timer. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg