Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stakkars, stakkars kvinne. Hun må ha hatt det helt forferdelig, for en måte å dø på! :( 

Anonymkode: 80765...3bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ubåtmysteriet som overhodet ikke er et mysterie. 

Anonymkode: 86068...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen her som følger med på saken lenger? Jeg har lest alt som er blitt skrevet i liveoppdateringer frem til nå og er veldig spendt på hva han har å si om blandt annet knivstikkene i underlivet. Regner med han blir spurt om det etter hvert. 

Jeg er fascinert over historien han har kokt sammen. Det virker som han har mye detaljer med i historien, så det er tydelig at han har tenkt mye på dette. Og jeg gleder meg til krimteknikere kan motbevise historien hans. Jeg les blant annet at hun skulle hatt synlige skader på kroppen hvis hun døde av kullosforgiftning pga de høye temperaturene som ville oppstått, det hadde hun ikke. 

Anonymkode: 93822...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg følger med så det holder - selv om jeg strengt tatt ikke har godt av det. 

At en psykopat og narcissist skal få holde på med disse patologiske løgnene i retten forstår jeg ikke. Det burde være forbudt ved lov. 

Les Giævers kommentar i VG; 

"Det er en mørk og vond fortelling om kidnapping, tortur og drap som - hvis retten lar seg overbevise - vil gjøre den intelligente , oppfinnsomme og uortodokse Madsen til en av Nordens mest bestialske drapsmenn noensinne."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

For øvrig - vi snakker om noe av det mest bestialske som har skjedd i nordisk historie. Jeg vil tro at de fleste ikke orker å lese om denne saken for å beskytte seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten ingen her som følger med på saken lenger? Jeg har lest alt som er blitt skrevet i liveoppdateringer frem til nå og er veldig spendt på hva han har å si om blandt annet knivstikkene i underlivet. Regner med han blir spurt om det etter hvert. 

Jeg er fascinert over historien han har kokt sammen. Det virker som han har mye detaljer med i historien, så det er tydelig at han har tenkt mye på dette. Og jeg gleder meg til krimteknikere kan motbevise historien hans. Jeg les blant annet at hun skulle hatt synlige skader på kroppen hvis hun døde av kullosforgiftning pga de høye temperaturene som ville oppstått, det hadde hun ikke. 

Anonymkode: 93822...1df

Kan du linke til noen liveoppdateringer? :) Har ikke sett noen liveoppdateringer noe sted. 

Anonymkode: 3dd0f...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du linke til noen liveoppdateringer? :) Har ikke sett noen liveoppdateringer noe sted. 

Anonymkode: 3dd0f...7aa

De har hatt liveoppdateringer på danske se og hør samt Berlingske. Vet ikke om disse er tatt ned nå, siden dagens rettsforhandlinger er slutt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sobril skrev:

For øvrig - vi snakker om noe av det mest bestialske som har skjedd i nordisk historie. Jeg vil tro at de fleste ikke orker å lese om denne saken for å beskytte seg selv.

Dette er bare barnemat i forhold til hva som har skjedd i nordisk historie, med alt det innebærer av drap, tortur og henrettelser. Du skal ikke langt tilbake før staten brukte steile og hjul som avstraffelse. Ellers har du all torturen som har foregått opp gjennom, hudfletting blant annet.  

Men et grusomt drap er det.

Anonymkode: 035e2...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare barnemat i forhold til hva som har skjedd i nordisk historie, med alt det innebærer av drap, tortur og henrettelser. Du skal ikke langt tilbake før staten brukte steile og hjul som avstraffelse. Ellers har du all torturen som har foregått opp gjennom, hudfletting blant annet.  

Men et grusomt drap er det.

Anonymkode: 035e2...1ea

Selvsagt. Jeg tenker på moderne historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sobril skrev:

For øvrig - vi snakker om noe av det mest bestialske som har skjedd i nordisk historie. Jeg vil tro at de fleste ikke orker å lese om denne saken for å beskytte seg selv.

Personlig mener jeg at en annen drapssak som går for norske domstoler for øyeblikket på mange måter er mer bestialsk. 

4 minutter siden, Sobril skrev:

De har hatt liveoppdateringer på danske se og hør samt Berlingske. Vet ikke om disse er tatt ned nå, siden dagens rettsforhandlinger er slutt. 

 

Takk! :)

Anonymkode: 3dd0f...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du linke til noen liveoppdateringer? :) Har ikke sett noen liveoppdateringer noe sted. 

Anonymkode: 3dd0f...7aa

NRK har direkteoppdateringer. Kanskje ikke fullt så utførlige som en del danske, og mulig en og annen detalj forsvinner i oversettelse eller ved at NRK utelater dem (de nevnte selv at enkelte grusomme detaljer kan bli utelatt), men i hvert fall en god del oppdateringer og mulighet for å stille spørsmål.

Finner det her.

Anonymkode: 17aac...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om dokumentaren ligger ute noe sted? Del to ble sendti går, men fikk den ikke med meg

Anonymkode: 2b43e...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK har direkteoppdateringer. Kanskje ikke fullt så utførlige som en del danske, og mulig en og annen detalj forsvinner i oversettelse eller ved at NRK utelater dem (de nevnte selv at enkelte grusomme detaljer kan bli utelatt), men i hvert fall en god del oppdateringer og mulighet for å stille spørsmål.

Finner det her.

Anonymkode: 17aac...938

Takk! 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om dokumentaren ligger ute noe sted? Del to ble sendti går, men fikk den ikke med meg

Anonymkode: 2b43e...8b2

Hvilken kanal gikk den på? Kanskje du har mulighet til å se reprise via tvboksen din? Enkelte abonnement og dekodere gir deg mulighet til å se programmer via et arkiv. 

Anonymkode: 3dd0f...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dokumentaren ligger på dplay om det er den som gikk på TV-Norge :) 

Jeg tror ikke jeg klarer å følge alle detaljene i denne saken, de er for jævlige. Øker respekten for de som jobber med dette. Håper de pårørende har god oppfølging!!

Anonymkode: 2b17c...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dokumentaren ligger på dplay om det er den som gikk på TV-Norge :) 

Jeg tror ikke jeg klarer å følge alle detaljene i denne saken, de er for jævlige. Øker respekten for de som jobber med dette. Håper de pårørende har god oppfølging!!

Anonymkode: 2b17c...7df

God oppfølging får de garantert. Dog usikker på hvordan krisepsykiatri håndterer dette. Er ikke hver dag man må håndtere pårørende som har opplevd at noen blir torturert, myrdet og partert. 

Hva sier man? Tiden leger alle sår?

Nei- fy f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70

Jeg orker ikke følge med på det, leser her iblant for å få med meg hovedtrekkene bare. Dette er så mørkt og ekkelt at jeg føler meg dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle ønske jeg kunne få et innblikk inn i hodet på denne mannen, forstå hvordan han tenker og hva det er han driver med. Han vet selv at han lyver, og han må da vite at alle andre vet godt at han lyver. Likevel kjører han på og alt sammen blir bare helt absurd. Lurer virkelig på hva som foregår i hodet der, hvordan han rasjonaliserer dette for seg selv eller hva han tenker han tjener på å dikte opp ting på denne måten. 

Anonymkode: 4fb45...526

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne få et innblikk inn i hodet på denne mannen, forstå hvordan han tenker og hva det er han driver med. Han vet selv at han lyver, og han må da vite at alle andre vet godt at han lyver. Likevel kjører han på og alt sammen blir bare helt absurd. Lurer virkelig på hva som foregår i hodet der, hvordan han rasjonaliserer dette for seg selv eller hva han tenker han tjener på å dikte opp ting på denne måten. 

Anonymkode: 4fb45...526

I dag sa han at han gir ingen opplysninger før bevisene som legges fram avdekker at det han har sagt ikke stemmer. Han sier det er for å skåne de pårørende om det som er skjedd. 

Anonymkode: 1a9b0...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne få et innblikk inn i hodet på denne mannen, forstå hvordan han tenker og hva det er han driver med. Han vet selv at han lyver, og han må da vite at alle andre vet godt at han lyver. Likevel kjører han på og alt sammen blir bare helt absurd. Lurer virkelig på hva som foregår i hodet der, hvordan han rasjonaliserer dette for seg selv eller hva han tenker han tjener på å dikte opp ting på denne måten. 

Anonymkode: 4fb45...526

Jeg vet ikke. Han har nok et såpass grandiost selvbilde at han ikke klarer å forstå annet enn at vi, med normale sjelsevner, går fem på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne få et innblikk inn i hodet på denne mannen, forstå hvordan han tenker og hva det er han driver med. Han vet selv at han lyver, og han må da vite at alle andre vet godt at han lyver. Likevel kjører han på og alt sammen blir bare helt absurd. Lurer virkelig på hva som foregår i hodet der, hvordan han rasjonaliserer dette for seg selv eller hva han tenker han tjener på å dikte opp ting på denne måten. 

Anonymkode: 4fb45...526

Han uttalte jo at han ønsket ikke dele noe om hvordan Kim døde da, det var for grusomt og han ville skåne verden og pårørende for dette. ( el noe i den dur, klarer ikke linke) Så da innrømmer han jo det på en måte..

Anonymkode: f78c1...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...