Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hele denne saken kunne vært en episode i Dexter!

 

Grusomt..

Anonymkode: 9695b...805

Ikke engang Dexter hadde drept et uskyldig menneske...

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er noen lise å finne at der vel har tatt noen timer å partere liket også og vaske etter seg (men skulle jo tro dansk politi ville trekke det fra). Selv tenker jeg på hvilket øyeblikk han viste sitt sanne jeg, hvilket øyeblik det må ha gått opp for Wall at hun var i fare. Og fanget. Det må ha vært helt uvirkelig og samtidig så jævlig at jeg ikke har ord. 

Men ang personlighet: alle hans bekjente som uttalte seg tidlig sa at Madsen var en snill mann. Tilbod med hans halvbror sa, før noen bevis var funnet, at Madsen ikke ville klart å knekke stilken på en tulipan en gang. Så når ikke hans nærmeste el de som hadde kjent ham i årevis ikke visste om denne siden, kannan lure på om han har en splittet personlighetz en dr Jekyll and Mr Hyde. 

Anonymkode: 8e847...790

Nå har vel alle de som kjente ham gjennom jobb omtalt ham som nettopp både narsissistisk, manipulerende og svært ubehagelig for omgivelsene. At familien ikke «ser skogen for bare trær» er en relativt vanlig greie, og også at de prøver å legge lokk på dysfunksjonelle forhold innad i familien. 

 

Anonymkode: 32729...115

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er han ganske «kort», eller så synes han det er morsomt å servere løgn på løgn.

 

Synes han ikke de pårørende fortjener sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele denne saken kunne vært en episode i Dexter!

 

Grusomt..

Anonymkode: 9695b...805

Ikke akkurat. Dexter-karakteren hadde tross alt en kodeks for drapene sine. Å kun drepe "badguys". 

Kim Wall? En helt uskyldig talentfull journalistspire som ikke hadde gjort noen vondt, aller minst Madsen. Det er det som er så ekstra sykt her. Når du hører om andre mord, til og med parteringer, så er motivet ofte et sterkt sinne/hat mot offeret. Som de har en relasjon til. Ofte kjæreste, samboer eller ektefelle. Mens i denne saken så er det absolutt ingen relasjon mellom offer og gjerningsmann. Har ikke hørt om tilfeller som Madsen før, bortsett fra noen syke seriemordere i USA (Ted Bundy, BTK, Bittaker/Norris, Hillside stranglers etc).

Anonymkode: 89fd2...235

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat. Dexter-karakteren hadde tross alt en kodeks for drapene sine. Å kun drepe "badguys". 

Kim Wall? En helt uskyldig talentfull journalistspire som ikke hadde gjort noen vondt, aller minst Madsen. Det er det som er så ekstra sykt her. Når du hører om andre mord, til og med parteringer, så er motivet ofte et sterkt sinne/hat mot offeret. Som de har en relasjon til. Ofte kjæreste, samboer eller ektefelle. Mens i denne saken så er det absolutt ingen relasjon mellom offer og gjerningsmann. Har ikke hørt om tilfeller som Madsen før, bortsett fra noen syke seriemordere i USA (Ted Bundy, BTK, Bittaker/Norris, Hillside stranglers etc).

Anonymkode: 89fd2...235

Lisa Holm ble også myrdet av en seksualsadist uten at hun hadde noen relasjon til gjerningsmannen. Overfalls-voldtektsmord som det på Elin Krantz synes jeg ikke er så langt unna heller, selv om den grove voldtekten, mishandlingen og mordet kan ha hatt andre motiver enn at gjerningsmann tenner på å torturere og drepe. En forskjell til er dog at sist nevnte type drap ikke virker planlagt på den måten som i sakene Lisa Holm og Kim Wall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Frøkensina skrev:

Lisa Holm ble også myrdet av en seksualsadist uten at hun hadde noen relasjon til gjerningsmannen. Overfalls-voldtektsmord som det på Elin Krantz synes jeg ikke er så langt unna heller, selv om den grove voldtekten, mishandlingen og mordet kan ha hatt andre motiver enn at gjerningsmann tenner på å torturere og drepe. En forskjell til er dog at sist nevnte type drap ikke virker planlagt på den måten som i sakene Lisa Holm og Kim Wall. 

De er syke disse mordene også, men slik jeg har forstått ble de ikke torturert I lang tid førde ble drept. 

Kim Wall saken er så hinsides for jævlig. 

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha....har sagt det gjennom hele denne saken at jeg syns det var rart at han som var så smart kunne bli tatt så lett. Jeg kjenner selv en mann som ikke er helt i vater og som har utført kriminelle handlinger og selv ringt til politiet. De vil bli sett!:

»Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen,« siger han og forklarer, hvad han så vil gøre. »Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,«

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha....har sagt det gjennom hele denne saken at jeg syns det var rart at han som var så smart kunne bli tatt så lett. Jeg kjenner selv en mann som ikke er helt i vater og som har utført kriminelle handlinger og selv ringt til politiet. De vil bli sett!:

»Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen,« siger han og forklarer, hvad han så vil gøre. »Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,«

Anonymkode: 9933e...fa3

Oi. Chills. Narsissist uten like, han der.

Anonymkode: 21abd...309

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke akkurat. Dexter-karakteren hadde tross alt en kodeks for drapene sine. Å kun drepe "badguys". 

Kim Wall? En helt uskyldig talentfull journalistspire som ikke hadde gjort noen vondt, aller minst Madsen. Det er det som er så ekstra sykt her. Når du hører om andre mord, til og med parteringer, så er motivet ofte et sterkt sinne/hat mot offeret. Som de har en relasjon til. Ofte kjæreste, samboer eller ektefelle. Mens i denne saken så er det absolutt ingen relasjon mellom offer og gjerningsmann. Har ikke hørt om tilfeller som Madsen før, bortsett fra noen syke seriemordere i USA (Ted Bundy, BTK, Bittaker/Norris, Hillside stranglers etc).

Anonymkode: 89fd2...235

Vedkommende mente sikkert ikke Dexter selv. The Trinity killer, the ice truck killer, the doomsday killer og gjengen som fanget, mishandlet og voldtok Lumen var syke jævler, som Madsen.

Anonymkode: 3be3a...5fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra flashback: " En vän till en vän sa att hon sett Wall i en film från båten som låg ute i en BDSF grupp på darknet!
Inget är dock omöjligt, dock har kag svårt att tro att han filmat och lagt upp detta i denna grupp. "

https://www.flashback.org/p63015859#p63015859

 

Anonymkode: 9d002...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fra flashback: " En vän till en vän sa att hon sett Wall i en film från båten som låg ute i en BDSF grupp på darknet!
Inget är dock omöjligt, dock har kag svårt att tro att han filmat och lagt upp detta i denna grupp. "

https://www.flashback.org/p63015859#p63015859

 

Anonymkode: 9d002...f10

Han må jo ha filmet det når han ville at det skulle bli så "spektakulært"...ingen problem å ta ut minnekortet og sende det til et tvilsomt nettsted før han ble tatt.

Anonymkode: 9933e...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke sånn at de ikke har funnet mobiltelefonen hans? 

Det er vel mulig at han har filmet dette og spredt det på det mørke nettet der han har funnet de andre snuff-filmene sine? Det skulle ikke overraske. 

Anonymkode: f5014...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det ikke sånn at de ikke har funnet mobiltelefonen hans? 

Det er vel mulig at han har filmet dette og spredt det på det mørke nettet der han har funnet de andre snuff-filmene sine? Det skulle ikke overraske. 

Anonymkode: f5014...610

Herregud. Stakkars, stakkars familien hennes! Jeg håper de klarer å huske henne som den livlige og fine jenta hun var. Det er helt forferdelig at hele verden bare tenker på de siste timene hennes når de hører navnet hennes. Og at navnet hennes forbindes med Madsens for alltid. Hun var så mye mer enn det.

Anonymkode: 3be3a...5fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke sånn at de ikke har funnet mobiltelefonen hans? 

Det er vel mulig at han har filmet dette og spredt det på det mørke nettet der han har funnet de andre snuff-filmene sine? Det skulle ikke overraske. 

Anonymkode: f5014...610

Nei det overrasker ikke, men at vennen til vennen til noen i flashback-forumet har sett noe trenger ikke å være sant. 

Mulig politiet allerede sitter med videobevis om det er distribuert på nett - men at de ikke vil ut med det enda. 

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...