Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du ikke lese denne artikkelen.

http://www.dagens.dk/112/lige-nu-anklageskriftet-i-sagen-mod-peter-madsen-offentliggjort-1

  Vis skjult innhold

"Dødsårsagen er fortsat ukendt, men Jakob Buch-Jepsen fra Advokatur for Personfarlig Kriminalitet ved Københavns Politi fortalte på pressemødet i sidste uge, at det ud fra retsmedicinske undersøgelser tyder på, at Kim Wall døde af halsoverskæring eller kvælning.

I anklageskriftet fremgår det også, at Peter Madsen er tiltalt for 'andet seksuelt forhold end samleje' ved at have bundet og mishandlet Kim Wall og derefter stukket og snittet hende ti gange på ydersiden af hendes kønsdele og fire gange inde i vagina med en kniv eller skruetrækker."

 

Anonymkode: 9d002...f10

Det er det verste!! Fytti helvette. Nå er det helt ærlig nummeret før jeg spyr. Så uvel. men klarer ikke la være å lese heller. 

For det første! Er det virkelig noen som har dette som fetisj???!

For det andre. Hvordan kan det kalles «seksuelle forhold»? Det er jo ren tortur og mishandling!!! Kaller man det for et seksuelt overgrep «bare» fordi det skjedde der nede? 

Syke jævel.

Anonymkode: 9695b...805

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må ha ett voldsomt sinne i seg, rettet mot kvinner. Da kan man bare lure hvordan barndommen hans var. Det er ingen friske med vette i behold som hadde klart å gjøre noe sånt, og opptre iskald etterpå. 

Mens jeg leste dødsårsaken og alt han gjorde mot den stakkars kvinnen, fikk meg i å lure om han noengang stoppet opp og tenkte at dette er galt. 

Anonymkode: 1cd63...f37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han gamblet på at alle ville kjøpe hans forklaring om at han hadde sluppet Kim av ubåten den kvelden. Han kvittet seg med liket og sank ubåten for å fjerne spor. Utrolig bra at de fant alle likdelene! For en syk, syk mann som avbildes nå.. må være helt umenneskelig grusomt for de pårørende med disse detaljene om Kims siste tid i live :( Hvordan skal man leve med den vissheten?! Håper i mitt stille sinn at hun kanskje ikke var ved bevissthet under mishandlingen.. 

Anonymkode: 7bf3e...c90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et annet forum (svensk) er det noen som skriver at hun ikke er et tilfeldig offer, men at han lokket henne til seg.

Anonymkode: 9d002...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke lese mer enn at hun ble tapet fast. Unødvendig å få sementert tankene som kom da.

Mannen er en kjent figur i BDSM-miljøet. Sært å få nytelse av andres lidelse og underkastelse. Håper danskene våger å granske barndommen grundigere enn vårt rettssystem tillot hos ABB. Ikke for å finne formildende forhold, men for å forklare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han gamblet på at alle ville kjøpe hans forklaring om at han hadde sluppet Kim av ubåten den kvelden. Han kvittet seg med liket og sank ubåten for å fjerne spor. Utrolig bra at de fant alle likdelene! For en syk, syk mann som avbildes nå.. må være helt umenneskelig grusomt for de pårørende med disse detaljene om Kims siste tid i live :( Hvordan skal man leve med den vissheten?! Håper i mitt stille sinn at hun kanskje ikke var ved bevissthet under mishandlingen.. 

Anonymkode: 7bf3e...c90

All medfølelse til de pårørende ja. 

Jeg ser at moren og broren fronter et fond som er opprettet i hennes navn på facebook. Utad virker de veldig sterke, men de har det nok helt for jævelig...

Anonymkode: 9695b...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I et annet forum (svensk) er det noen som skriver at hun ikke er et tilfeldig offer, men at han lokket henne til seg.

Anonymkode: 9d002...f10

Hvordan? 

Anonymkode: 21abd...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I et annet forum (svensk) er det noen som skriver at hun ikke er et tilfeldig offer, men at han lokket henne til seg.

Anonymkode: 9d002...f10

Hun skrev en artikkel om BDSM miljøet. Noen mener at han kan ha studert denne, blitt trigget og tatt kontakt.

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I et annet forum (svensk) er det noen som skriver at hun ikke er et tilfeldig offer, men at han lokket henne til seg.

Anonymkode: 9d002...f10

Jeg synes egentlig det høres veldig rart ut om dette har vært planlagt fra hans side, det var ikke akkurat en liten risiko for å bli tatt.. Og når man kan skryte på seg egen ubåt burde det ikke være vanskelig å finne en random man ikke har noen kjent tilknytning til å bli med, som ingen ville vist var der. Her var det jo ganske kjent at hun var med han i ubåten. Han er nok veldig sikker på seg selv og tenker at han har vært for smart til å bli tatt, men det virker likevel for dumt og dristig om dette var planlagt på forhånd.. 

Anonymkode: 4fb45...526

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig det høres veldig rart ut om dette har vært planlagt fra hans side, det var ikke akkurat en liten risiko for å bli tatt.. Og når man kan skryte på seg egen ubåt burde det ikke være vanskelig å finne en random man ikke har noen kjent tilknytning til å bli med, som ingen ville vist var der. Her var det jo ganske kjent at hun var med han i ubåten. Han er nok veldig sikker på seg selv og tenker at han har vært for smart til å bli tatt, men det virker likevel for dumt og dristig om dette var planlagt på forhånd.. 

Anonymkode: 4fb45...526

Kan ha vært at han ville ha henne spesielt.. men han tok en stor risiko, ja. Slik som han hele tiden har endret forklaringer, så ser man jo at disse endringene kommer etterhvert som han blir konfrontert med nye funn. Først slapp han henne av ubåten, så var det en luke i hodet, så visste han ikke hvordan hun døde (kanskje forgiftning). Han benektet vel først også parteringen, og forklarte at kroppen var hel når den ble kastet på sjøen. Han planla vel først at han skulle slippe unna med at han ikke visste noe etter hun angivelig forlot ubåten, så har han forsøkt å få det til å se ut som en ulykke som «back up». 

Anonymkode: 7bf3e...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortjener å bli behandlet på samme måte som henne. Lurer på om han hadde likt å selv bli bundet fast, bli knivstukket i kjønnsorganet og der noen kveler og parterer av ham hodet mens han lever, samt partere resten av kroppen. Merker bare at når jeg skriver disse tingene hvor helt vanvittig sykt det han har gjort er. Blir så sinnsykt provosert at det finnes idioter som ham som kan finne på å gjøre noe så grusomt mot et annet, uskyldig menneske 😡

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

ABB ble jo tatt med buksene nede, og hadde vitner blant flere overlevende. Ærlig talt!

Anonymkode: b0e40...222

Men hvordan tenker du man skal gjøre det i rettsystemet? Noen er skyldige og noen er "helt sikkert skyldige"? Man skal ha grader av skyld da eller?

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

I et annet forum (svensk) er det noen som skriver at hun ikke er et tilfeldig offer, men at han lokket henne til seg.

Anonymkode: 9d002...f10

Hvilket forum? Vil gjerne lese det. Jeg tror ikke det var tilfeldig, og jeg tror også han kan ha tent på å "nesten" bli tatt. Jeg tror han gamblet med det. Han kunne valgt noen som ingen hadde savnet men da hadde han ikke fått den oppmerksomheten, han ønsket ikke å gjøre dette i skjul. Han ville ha oppmerksomheten, det er sikkert.

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket forum? Vil gjerne lese det. Jeg tror ikke det var tilfeldig, og jeg tror også han kan ha tent på å "nesten" bli tatt. Jeg tror han gamblet med det. Han kunne valgt noen som ingen hadde savnet men da hadde han ikke fått den oppmerksomheten, han ønsket ikke å gjøre dette i skjul. Han ville ha oppmerksomheten, det er sikkert.

Anonymkode: 9933e...fa3

Flashback

Anonymkode: 9d002...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket forum? Vil gjerne lese det. Jeg tror ikke det var tilfeldig, og jeg tror også han kan ha tent på å "nesten" bli tatt. Jeg tror han gamblet med det. Han kunne valgt noen som ingen hadde savnet men da hadde han ikke fått den oppmerksomheten, han ønsket ikke å gjøre dette i skjul. Han ville ha oppmerksomheten, det er sikkert.

Anonymkode: 9933e...fa3

Herhttps://www.flashback.org/p63004832#p63004832

Anonymkode: 9d002...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så rettssaken skal etter planen begynne i mars, men bare vare i åtte dager? Det er vel ganske få dager, for en så spesiell sak? 

Bare tenk på Eirik Jensen-saken her i Norge. Da var det vel snakk om UKESVIS med rettsak, selv om det ikke var snakk om noen mord... 

Anonymkode: 6b16d...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...