Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble begge mobilene kastet i havet, og er de begge fortsatt forsvunnet? 

"Begge etterforskerne lurer også på hvorfor Madsen kastet både sin egen og journalistens mobil i havet.
– Hva skyldes det? Det kan jo vitne om noen SMS-er som kan kompromittere ham på den ene eller annen måten, sier Jarlbæk."
https://www.tv2.no/a/9344530/

Anonymkode: 9933e...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen som skriver " Han hade ju försökt att få med sig ensamma kvinnor på båten i ett par dagar innan KW!! Jag tror han hade planerat ett mord o att det blev KW var bara en slump eftersom de 2 el 3 kvinnorna hade sagt nej, till en åktur ensamma i hans ubåt. " https://www.flashback.org/t2863126p3462

Står det om dette i noen avisartikkel eller på FB?

Anonymkode: 9d002...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aff, i natt lå jeg lenge og tenkte. Etter å ha lest litt for mye om denne saken er det vanskelig å sove. Jeg kjenner en intens medfølelse overfor hennes familie, selv om jeg så klart ikke kan forestille meg hvordan de har det. Jeg tenker også mye på stakkars Kim..

Også lurer jeg på hvordan sadisten selv klarer å sove godt om natten. Han har jo faktisk de grusomme bildene klart for seg, han vet jo hva som skjedde.

Hvordan klarer han å stå opp for en ny dag og fortsatt lyve om saken. Finnes det virkelig mennesker med så lite empati og samvittighet?

Det er nylig blitt opprettet en støttegruppe for sadisten på Facebook. Jeg er rystet..

Anonymkode: 9695b...805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aff, i natt lå jeg lenge og tenkte. Etter å ha lest litt for mye om denne saken er det vanskelig å sove. Jeg kjenner en intens medfølelse overfor hennes familie, selv om jeg så klart ikke kan forestille meg hvordan de har det. Jeg tenker også mye på stakkars Kim..

Også lurer jeg på hvordan sadisten selv klarer å sove godt om natten. Han har jo faktisk de grusomme bildene klart for seg, han vet jo hva som skjedde.

Hvordan klarer han å stå opp for en ny dag og fortsatt lyve om saken. Finnes det virkelig mennesker med så lite empati og samvittighet?

Det er nylig blitt opprettet en støttegruppe for sadisten på Facebook. Jeg er rystet..

Anonymkode: 9695b...805

Det finnes dessverre en del mennesker som ikke har hverken samvittighet eller medfølelse for andre.

Anonymkode: 9d002...f10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aff, i natt lå jeg lenge og tenkte. Etter å ha lest litt for mye om denne saken er det vanskelig å sove. Jeg kjenner en intens medfølelse overfor hennes familie, selv om jeg så klart ikke kan forestille meg hvordan de har det. Jeg tenker også mye på stakkars Kim..

Også lurer jeg på hvordan sadisten selv klarer å sove godt om natten. Han har jo faktisk de grusomme bildene klart for seg, han vet jo hva som skjedde.

Hvordan klarer han å stå opp for en ny dag og fortsatt lyve om saken. Finnes det virkelig mennesker med så lite empati og samvittighet?

Det er nylig blitt opprettet en støttegruppe for sadisten på Facebook. Jeg er rystet..

Anonymkode: 9695b...805

Om det er slik som andre forklarer, så nyter en sadist det han/hun har gjort mot andre mennesker. Det står litt her om det https://www.flashback.org/p63021993#p63021993

Anonymkode: 9d002...f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" De hittills okända uppgifterna från Kim Walls pojkvän sänds i danska TV2 kriminalmagasin Station 2 på torsdagskvällen. "

.....

Han har också, enligt Station 2, velat lämna sina uppgifter för att verkligen berätta om bakgrunden till den ödestigra händelsen då Kim Wall försvann och senare hittades mördad.

....

Dessutom ska det ha varit så att det planerades ytterligare en avskedsfest inom familjen innan paret reste i väg till Kina"

https://www.expressen.se/kvallsposten/kim-walls-sista-tid-innan-hon-klev-pa-ubaten/

Anonymkode: 9d002...f10

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Når alle de sykeste spekulasjonene viser seg å være sanne så får jeg grøsninger. Planlagt så til de grader, ja 🤢

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aff, i natt lå jeg lenge og tenkte. Etter å ha lest litt for mye om denne saken er det vanskelig å sove. Jeg kjenner en intens medfølelse overfor hennes familie, selv om jeg så klart ikke kan forestille meg hvordan de har det. Jeg tenker også mye på stakkars Kim..

Også lurer jeg på hvordan sadisten selv klarer å sove godt om natten. Han har jo faktisk de grusomme bildene klart for seg, han vet jo hva som skjedde.

Hvordan klarer han å stå opp for en ny dag og fortsatt lyve om saken. Finnes det virkelig mennesker med så lite empati og samvittighet?

Det er nylig blitt opprettet en støttegruppe for sadisten på Facebook. Jeg er rystet..

Anonymkode: 9695b...805

Han sitter sikkert på cella og runker i tilfredsstillelse over det han har gjort. Tipper det eneste han er lei for er at han ble tatt og at han ikke lenger har tilgang på videoen når han mishandlet den stakkars kvinnen.

 

Anonymkode: 89fd2...235

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner må ta lærdom av denne saken.

Anonymkode: a50d0...1bb

...

Anonymkode: 21abd...309

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som skriver " Han hade ju försökt att få med sig ensamma kvinnor på båten i ett par dagar innan KW!! Jag tror han hade planerat ett mord o att det blev KW var bara en slump eftersom de 2 el 3 kvinnorna hade sagt nej, till en åktur ensamma i hans ubåt. " https://www.flashback.org/t2863126p3462

Står det om dette i noen avisartikkel eller på FB?

Anonymkode: 9d002...f10

Akkurat slik jeg har tenkt om dette de siste dagene. Han ville ha en plass i historiebøkene men alle planene gikk i dass, motstanden fra de rundt vokste og han fikk ikke sole seg i glansen av ubåter og raketter alene. Kim Wall ble redningen. Fy flate så j... hva den jenta har gått gjennom :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Synes saken er helt syk, og tenker at han dansken har sett for mye på Dexter. 

Reagerte også på at historiene han fortalte politiet ikke hengte på grep i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Minesveiper skrev:

Synes saken er helt syk, og tenker at han dansken har sett for mye på Dexter. 

Reagerte også på at historiene han fortalte politiet ikke hengte på grep i det hele tatt.

Slutt med å dra Dexter-serien inn i disse syke greiene. Så vidt jeg har fått med meg, var ikke Dexter typen som torturerte uskyldige helt til de døde. 

Men andre serier som f.eks. Criminal Minds er mer i denne gaten. 

Anonymkode: 2dded...fd0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt med å dra Dexter-serien inn i disse syke greiene. Så vidt jeg har fått med meg, var ikke Dexter typen som torturerte uskyldige helt til de døde. 

Men andre serier som f.eks. Criminal Minds er mer i denne gaten. 

Anonymkode: 2dded...fd0

Antar det ikke er Dexter selv man sammenligner denne saken med, men drapsmennene Dexter tok liv av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner må ta lærdom av denne saken.

Anonymkode: a50d0...1bb

Tror Kim Wall følte seg trygg fordi andre visste hvor hun var, vanskelig å tenke seg at noen skal drepe deg da. Det vi lærer av slike saker er at vi kan ikke gå noe sted alene fordi psykopatene er overalt. Jeg har shcæferhund pga dette.

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Duff skrev:

Akkurat slik jeg har tenkt om dette de siste dagene. Han ville ha en plass i historiebøkene men alle planene gikk i dass, motstanden fra de rundt vokste og han fikk ikke sole seg i glansen av ubåter og raketter alene. Kim Wall ble redningen. Fy flate så j... hva den jenta har gått gjennom :sjokkbla:

Madsen var en parasitt som knapt har hatt noe lønnet arbeid i sitt liv. Sa han ikke kunne tenke seg å ha et normalt arbeid og ikke kunne skjønne folk som levde 9 til 4-livet som lønnsmottakere. Han mente livet skulle kun nytes og være en lek. Resultatet var at han levde på almisser og donasjoner fra folk som støttet disse latterlige prosjektene sine. Han ble også dømt til å betale tilbake en tidligere partner i prosjektene sine nesten 1 mill kr, og organiserte livet sitt slik at han ikke ble innkrevet for dette beløpet av staten. Bl.a. bodde han spartansk. Fyren var en urealistisk idiot som hadde en drøm om å reise ut med egenprodusert rakett ute i rommet i hele 15 min (sick!). På slutten hadde han støtt fra seg mange av de som hjalp han og han drev å sullet der alene med et lite sveiseapparat for å sveise sammen den raketten sin. Han hadde høye tanker om seg selv, men mislyktes med alt. Enden på visa var at han stod igjen med den fantastiske ubåten (toppfart på 4 knop) sin. At han hadde mislyktes med alt, alle prosjektene og samarbeidspartnere som forvitret bort, fikk han kanskje til å bikke over og utføre sin siste skitne drøm? Sin BDSM-fantasi om tortur, voldtekt og drap.

Anonymkode: 89fd2...235

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er han verdensberømt og blir tatt vare på resten av livet, han fikk det nok som han ville... :( 

Anonymkode: 9933e...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...