AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #481 Skrevet 3. november 2017 Nei.. Synes ikke det var riktig at Elise gikk videre. Anonymkode: ee9f2...233 3
_popcorn_ Skrevet 3. november 2017 #482 Skrevet 3. november 2017 1 minute ago, Sola de said: Synes Andrea sang litt surt. Jeremaya var flinkere. Problemet når det kun er seere som bestemmer, er at det går på nettverk. Jeg synes mentorene skulle hatt mer å si fram til finalen! 2
Sitronmelis Skrevet 3. november 2017 #483 Skrevet 3. november 2017 Alle gutta gikk ut ! Dumt ikke Olaves og Magnus gikk videre. blæ 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #485 Skrevet 3. november 2017 1 minutt siden, Calandria skrev: Girl power Samme hvem som er best, så lenge jentene går videre eller? Anonymkode: b9529...05a 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. november 2017 #486 Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme hvem som er best, så lenge jentene går videre eller? Anonymkode: b9529...05a Denne gangen var faktisk jentene best.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #487 Skrevet 3. november 2017 Syns ikke det var de beste som gikk videre i dag. Opplever at det er de som har fått mest oppmerksomhet i media og som er flinkest å vise seg i SoMe (evnt kjenner kjendiser som reklamerer for dem) som har gått videre, uavhengig av dagens prestasjon. Bare rolige syngejenter. Kan ikke skjønne hva folk ser i Agnes, det må være det kjedeligste vesenet som noen gang har stått på en norsk scene spør du meg. Tipper finalerundene blir kjedelige. Det er veldig få som skiller seg ut av de som er igjen. Og det hjelper heller ikke på at dommerne alltid ber dem "være nedpå" og "såre". Jeg vil bli underholdt! Av flinke artister som eier scenen. Som har innlevelse, publikumskontakt og utstråling. BLÆRK! Anonymkode: e9b2b...a7e 3
Sitronmelis Skrevet 3. november 2017 #488 Skrevet 3. november 2017 Hvilke deltakere skal ut i ilden neste fredag da? Kommer bare på Thomas. Er det duell neste fredag og? Eller hva skjer da?
missmcbeal Skrevet 3. november 2017 #489 Skrevet 3. november 2017 29 minutter siden, Sitronmelis skrev: Hvilke deltakere skal ut i ilden neste fredag da? Kommer bare på Thomas. Er det duell neste fredag og? Eller hva skjer da? Nå er det bare 8 igjen. Jeg veit ikke hva opplegget er, men jeg tipper alle skal synge også går en ut? Thomas, August, Sebastian, Malin, Agnes, Andrea, Elise og Ingeborg.
missmcbeal Skrevet 3. november 2017 #490 Skrevet 3. november 2017 Jeg personlig synest det er mange flinkere deltagere igjen, så jeg gleder meg til finalerundene. Jeg skulle helst sett at Olaves gikk fremfor Agnes i dag. Agnes er ikke dårlig, men jeg hadde foretrukket Olaves. Når det gjelder Elise så er jeg ikke fan av henne, men hun presterte bra i dag og Magnus sin opptreden var ikke helt på topp.
missmcbeal Skrevet 3. november 2017 #491 Skrevet 3. november 2017 58 minutter siden, _popcorn_ skrev: Problemet når det kun er seere som bestemmer, er at det går på nettverk. Jeg synes mentorene skulle hatt mer å si fram til finalen! Njaa... Jeg synest at Andrea var opplagt den flinkeste i dag av de to. Jeremya sang ikke dårlig, men jeg synes han blir kjedelig. Andrea har mer sjel i stemmen sin og gjør låtene til noe særegent. Jeg tror at dersom mentorene hadde hatt noe å si i dag, så hadde Yosef valgt Andrea, så jeg tror ikke det hadde sett så annerledes ut. Lene hadde neppe klart å velge mellom Olaves og Agnes i dag, hun hadde nok blitt oppløst i tårer Hun forguder jo begge to. Tror det er like greitt at seerne fikk avgjøre der.
Sitronmelis Skrevet 3. november 2017 #492 Skrevet 3. november 2017 7 minutter siden, missmcbeal skrev: Nå er det bare 8 igjen. Jeg veit ikke hva opplegget er, men jeg tipper alle skal synge også går en ut? Thomas, August, Sebastian, Malin, Agnes, Andrea, Elise og Ingeborg. åja, ja kanskje alle skal synge nå da neste gang Jeg håper egentlig Thomas vinner nå, eller Andrea. Heier på de to, vil se de i finalen De er flinke de andre og, men det er Thomas og Andrea jeg har mest sansen for av de som er igjen 1
missmcbeal Skrevet 3. november 2017 #493 Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, Sitronmelis skrev: åja, ja kanskje alle skal synge nå da neste gang Jeg håper egentlig Thomas vinner nå, eller Andrea. Heier på de to, vil se de i finalen De er flinke de andre og, men det er Thomas og Andrea jeg har mest sansen for av de som er igjen Jeg håper og Andrea kommer langt! August er en annen favoritt av meg. Dersom Ingeborg gjør flere opptredener som i dag, så tror jeg faktisk jeg kommer til å heie på henne også Malin har også potensiale, selv om jeg hadde håpet at Maria Celin kom til finalen.
Christy89 Skrevet 4. november 2017 #494 Skrevet 4. november 2017 (endret) Irriterende at seerne skal bestemme i slike program. Da går det på nettverk Jeramaya har vel ikke så stort nettverk i Norge? Familien bor vel i Dubai? Agnes er jo gørr kjedelig. Jada, fin stemme, men hadde sovnet på konsert med henne. Synes heller ikke Elise gjorde det så bra i dag. Synes det er mange kjedelig deltakere med i år, som velger samme stil hver gang. Kan noen velge sanger mer litt mer fart og trøkk i? Jeg vil bli underholdt og ikke nesten sovne Jeg heier på Ingeborg Endret 4. november 2017 av Christy89 4
Olava Skrevet 5. november 2017 #495 Skrevet 5. november 2017 Var så skuffet over resultatet i går! Så igjen i dag, fordi jeg var med noen som hadde gått glipp av det. Innså at jeg heiet på guttene i alle duellene. Syns Ingeborg fortjente å gå videre da. Og de andre er jo flinke.. men syns mannfolka gjorde det bedre. Elise var verst. Ble rett og slett irritert over at hun gikk videre. Også ovenfor Magnus! Jeg syns Elise bare skrek gjennom hele sangen, fantes ikke fint i det hele tatt. Hun kan selvsagt synge bra, hun har tross alt nådd langt i en stor sangkonkurranse, men i går var ikke dagen hennes sangmessig. Likevel gikk hun videre! Irriterer meg veldig over publikums valg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #496 Skrevet 5. november 2017 Jeg bor der Elise kommer fra, og jeg er ikke fan av henne. Syns hun bare brøler i alle sanger. Men bare så dere vet det, hun kommer nok til å enten vinne eller komme veldig langt, fordi folk bruka ekstremt mye penger på å stemme på henne. De møtes og sitter og stemmer hele kvelden, og noen får betalt regningene sine av foreldre og slikt, fordi hele bygden vil at Elise skal vinne. Jeg hørte fra ei som går på musikklinjen inne i byen at det var slik ho Stine Ulla vant også. Bygda gikk sammen og brukte masse penger på å stemme henne frem. Så ser jeg at det er så mange som ikke liker måten hun synger på, men dere skal bare vite at hun har maaaange som stemmer på henne. Veldig mange!!! Og de vil bare at ei lokal jente skal vinne. Så jeg ville stemt litt mer på andre ellers vinner hun, asså. Anonymkode: 4358e...382 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #497 Skrevet 5. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor der Elise kommer fra, og jeg er ikke fan av henne. Syns hun bare brøler i alle sanger. Men bare så dere vet det, hun kommer nok til å enten vinne eller komme veldig langt, fordi folk bruka ekstremt mye penger på å stemme på henne. De møtes og sitter og stemmer hele kvelden, og noen får betalt regningene sine av foreldre og slikt, fordi hele bygden vil at Elise skal vinne. Jeg hørte fra ei som går på musikklinjen inne i byen at det var slik ho Stine Ulla vant også. Bygda gikk sammen og brukte masse penger på å stemme henne frem. Så ser jeg at det er så mange som ikke liker måten hun synger på, men dere skal bare vite at hun har maaaange som stemmer på henne. Veldig mange!!! Og de vil bare at ei lokal jente skal vinne. Så jeg ville stemt litt mer på andre ellers vinner hun, asså. Anonymkode: 4358e...382 Altså.. nå er det nå engang sånn at det er stemmer fra publikum som gjelder. At hele Fosnavåg går sammen for å heie fram og stemme fram Elise syns jeg er heeeelt greit! Må ikke komme å fortelle meg at alle som stemmer på henne kun stemmer på henne for at hun er fra Fosnavåg. Jeg syns Elise er rååå flink, så jeg heier på henne og Thomas. Bare så synd det er kun en av de som står i finalen siden det skal være 1 fra hvert lag i finalen. Anonymkode: 4d0bd...9a3 2
Snuppah00 Skrevet 5. november 2017 #498 Skrevet 5. november 2017 (endret) Hadde vært bedre hvis dommerene bestemte utfallet. Da blir det kanskje litt mer rettferdig. Skjønner ikke hvorfor Agnes enda er der? Har vel stort nettverk og mange fra plassen hun er fra som stemmer da. Elise bare hyler seg igjennom sanger. Sikkert stas at en fra samme plass skal vinne The Voice, men det er kun de som har størst nettverk og får flest stemmer fra de som går videre/ vinner. Har ofte stusset og klødd meg i hodet når jeg ser på slike program. Publikum kan heller stemme på 2 finalistene Endret 5. november 2017 av Snuppah00 3
Hårstrikk79 Skrevet 5. november 2017 #499 Skrevet 5. november 2017 Agnes er så utrolig søt! Så sart og forsiktig. Får lyst til å adoptere henne:)
Gjest thejohan Skrevet 10. november 2017 #500 Skrevet 10. november 2017 Jeg klarer ikke like stemmen til Sebastian. Jeg heier på Elise og Thomas!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå