Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha herregud for en fyr! Skjønner at du ble skuffet siden du er en romantiker altså, selv ville jeg synes det var hysterisk :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde sagt til mannen at det er det mest blodharry og vulgære jeg kunne tenkt meg, og at vi gjerne kan gifte oss, men da får han jammen gjøre opp igjen frieriet på en eller annen mer anstendig og hyggelig måte. 

Anonymkode: 33849...375

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne fortalt noe slikt til meg så hadde jeg ledd av det i flere dager. Men personlig hadde jeg ønsket en mann  med mer klasse, stil og karisma enn som så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg hadde elsket det!! Og mannen skulle jammen fått en skikkelig omgang...! 😜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var jo litt morsomt da. Og litt harry og alt det der også så klart, men jeg lo nå iallfall av historien. Mulig det var min mørke humor som slo inn, at TS ble knust av det gjorde situasjonen enda mer komisk. 

Men han har virkelig tråkket i salaten her, han har jo såret kjæresten sin. Det kan jo også tolkes som et lite fuck you, her er hva jeg synes om dine drømmer liksom. Men det kan også være at han faktisk trodde TS kom til å synes at det var både morsomt og romantisk. Begge deler vitner egentlig litt om at dere ikke er helt på bølgelengde. Skal du fri med pikken, så skal du vite at dama synes det er topp. Han burde åpenbart vite at det var helt motsatt.

En tredje teori er at han ble så stresset av presset om perfekt forlovelse at han derfor valgte å gå helt motsatt vei. Dersom TS har snakket veldig mye om det så kan han ha vært livredd for å ikke levere til forventningene, og derfor ikke turt å planlegge det ytterste av romantikk bare for å feile.

Uansett, det er lite å gjøre med det nå.. kunne sagt nei og bedt han finne på noe bedre. 

Ikke vær redd for hva dere skal fortelle andre. Dette er den frierihistorien 90% av mine venner har: "næh, vi ble bare enige om det".

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sphere skrev:

Nå vet vi jo ikke om mannen har fått høre hvor sterkt hun ønsker et romantisk frieri. Det er ikke noe alle snakker om, men forventer at deres menn skal være tankelesere. Han kan jo, som mange andre menn flire litt av denne Disneygenerasjonen som er litt i utakt med den virkelige verden, og kjørt sin egen humoristiske versjon. Visste han HVOR opptatt av romantikk hun er, kan man argumentere med at det var dårlig gjort, og et regelrett opprør mot romantikken. Men jeg står inne for at dette er en overreaksjon fra TS. Da får hun heller avslå og ordne det perfekte frieri selv. 

Det er litt feil å kalle det for en "disneygenerasjon" som er i "utakt med den virkelige verden". Hva mener du med det? 

Mine foreldre, og mine besteforeldre hadde romantiske frierier. Det var kurtisering på høyt nivå. Jeg vil vel heller si at det er mer tindergenerasjon nå, men at romantikken ikke må dø av den grunn. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😳😂😂

Anonymkode: ae23d...697

....Ja, kjærligheten er åpenbar sterk😬😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser alle sider av saken her, men må innrømme jeg lo godt. Jeg hadde nok elsket et sånt frieri, men folk er forskjellige.

Jeg skjønner at du ble skuffet når du har gått og drømt om et frieri hele livet, regner ikke med at det er dette de fleste småjenter fantaserer om når de tenker på frieri. Samtidig tror jeg nok ikke han mente å være slem. Han har jo tenkt igjennom dette, kjøpt en ring, planlagt. Selvom det ble litt feilslått, så tror jeg nok ikke han mente å "pisse på drømmene dine" eller noe sånt. Det har skjedd en feiltolkning her, helt klart, men ikke alt er ondsinnet, eller bunner i mangel på respekt. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pompom skrev:

Det er litt feil å kalle det for en "disneygenerasjon" som er i "utakt med den virkelige verden". Hva mener du med det? 

Mine foreldre, og mine besteforeldre hadde romantiske frierier. Det var kurtisering på høyt nivå. Jeg vil vel heller si at det er mer tindergenerasjon nå, men at romantikken ikke må dø av den grunn. 

Det handler om urealistiske forventninger. Har noen venninner som har gått sine knallharde runder for å få drømmebryllupet foran det å bruke pengene på det som kommer siden. Det er sjeldent som i Disneyfilmene og de romantiske komediene vi får servert. Jeg er veldig enig med deg at romantikken aldri må dø. Jeg er en stor tilhenger av hverdagsromantikk. Men når forventningene er på Disneynivå, blir det en helt annen verden i mine øyne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sphere skrev:

Det handler om urealistiske forventninger. Har noen venninner som har gått sine knallharde runder for å få drømmebryllupet foran det å bruke pengene på det som kommer siden. Det er sjeldent som i Disneyfilmene og de romantiske komediene vi får servert. Jeg er veldig enig med deg at romantikken aldri må dø. Jeg er en stor tilhenger av hverdagsromantikk. Men når forventningene er på Disneynivå, blir det en helt annen verden i mine øyne. 

Jeg er helt enig i at forventningene ikke må være på disneynivå med hvit hest og kjerre, duer, og lys og roser overalt. Men det er jo ganske mange hakk over det å få en ring knyttet i en sløyfe rundt penis? Det finnes vel en mellomting, og da er det ikke snakk om urealistiske forventninger.

Det er ikke verre enn at han går ned på kne, istedenfor at hun gjør det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le nå. Hvis det hadde skjedd meg ville jeg fått latterkrampe og hvis pikken hans fremdeles stod, ville det endt med at det gikk for han med det samme på grunn av alle krampetrekningene mine.

Tror jeg ville utsatt å svare, men hvis man blir totalt overrasket er det ikke alltid man vet hva man skal si der og da. Ville bedt han spandere middag på meg eller helst lage den selv som en liten "trøst".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger hun å fortelle til andre hvordan han fridde? Var det det som var poenget - å få romantisk historie ut av det? Kan hun ikke bare si at han fridde på privaten?

Anonymkode: bf5b0...bbe

Folk er jo syykt nysgjerrige da. Alle kommer garantert til å si åååå fortell om frieriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en original måte og gjøre det på. Men han burde jo vite at dette betydde ganske mye for deg. Og han visste sikkert hvordan du ønsket og bli fridd til. Da synes jeg det er dumt at han ikke tar hensyn til dette. 

Skal jeg en dag gifte meg og skal fri så kommer jeg nok til prøve og gjøre det så greit som mulig for min kommende kone. 

Men om jeg vet at hun hadde synest dette var moro hadde jeg selvsagt gjort det samme 😅

 

Når man er i forhold så vet man jo sånn tålig hvordan den andre parten liker ting. Da er det jo fint og prøve og gjøre sånn?

 

uansett om dette er skuffende for deg så prøv og se det positive i det. Du skal gifte deg med den mannen du vil. Det ble ikke helt som du hadde tenkt, men du blir nå gift 😁 gratulerer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest C.Tramell

Det er det i særklasse mest harry frieriet jeg noen gang har hørt om! :rolleyes:  Ikke faen om jeg hadde sagt ja. Han hadde ikke fått noen blowjob heller. Det bør være litt mer stil på et frieri, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne satt pris på mange kreative måter å fri på, men dette var dråpen altså. Jeg hadde også følt meg veldig snurt, og ikke klart å ta han seriøst mer. Jeg er faktisk usikker på om jeg hadde takket ja i det hele tatt. 

Anonymkode: ebaa6...6d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han stor tiss? Uansett primitiv oppførsel. Utrolig uglamorøst. 

Anonymkode: a1636...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...